Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mlk

Pages: [1] 2 3 ... 207
1
Интересна дигитализация на атласа от 1993 г., направена в БАН

https://www.astro.bas.bg/~petrov/sofia/index1.html
Не е от 1993г., а от 1998г.

2
Ето го и в Люлин 7. Проблемът не е само при блокове 739-744, а и по цялото протежение.


3
И какви автобуси са се движели по 65 тогава и къде са обръщали там?
Чавдарки. Била е една кола на 40 минути.

4
Да, и в Люлин 7 има, както и на други места. Ето как са манастирските...

5
Още едно допълнение за въпросния квартал - на картите до 1990г., той е отбелязван брутално неточно. Вижда се много ясно, как кварталът е сплескан и Околовръстното е дадено много по-близо, отколкото е.

6
Схема на трамвайния транспорт през 1993 г. от атлас "София и софийска агломерация". Били са времена, в които трамвайният трнспорт е бил гръбнакът на обществения транспорт на столицата. Личи си по броя линии, интервалите на движение, броя коли на линия и трамвайните трасето до почти всеки голям квартал.
Има грешки и данните са към 1988, ама е ценна карта. Мерси за споделянето!

7
Цитирам от другата тема за 71 и 413:

От 1.1.1998г. (или малко преди това) е открита безсмислената линия 71 с първоначален маршрут от Семинарията до Ст.Град. Преди да бъде закрита,
от 1.1.2000г. е удължена до ст.В.Левски, но и това не помага особено.

а.413 първоначално се движи всички дни, но през 1997г. е променен и е само в пиковите часове. От следващата година остава на този режим през лятото, а в останалото време
е целодневен в делничните дни. От есента на 1998г. по зимно разписание отновно се движи и в предпразник/празник. Една година по-късно, по предпразнично разписание се движи
само сутрин, а по празнично - само следобед. За лятото остава само в пиков час.

8
6-10-16 е интересен интервал за 19. Това са или 7 или 8 коли вечер. Прилича ми на разстановка 21-13-21-8 с курс около 124 минути.

9
Надявам се, да не съм изпуснал нещо, но - тб.1 - Борово-Левски-Г, тб.5 - Р.Паметник-Окр.б-ца, тб. 7 - през Ст.Гара, тб.11 - Дружба 1 - н-з Надежда.
Само 74 остава по Опълченска, така че допълни за 60... По някое време ще се лишим и от 22 до Красна поляна. ;)
60 си остава както е досега.
По въпросите с разстановките, май се очертава да останат със същите, с изключение на две коли от тб.5, които отиват на тб.11. Последното е напълно логично.

10
Надявам се, да не съм изпуснал нещо, но - тб.1 - Борово-Левски-Г, тб.5 - Р.Паметник-Окр.б-ца, тб. 7 - през Ст.Гара, тб.11 - Дружба 1 - н-з Надежда.

11
Как може такова нещо с 204??? това е основен транспорт на ХИЛЯДИ ! Сега ще си висим по жегите да чакаме 20 минути тб4, 20 минути 404, 18 минути 204, предлагат 304 да се движи уикенда на 60 мин... АМАН! Лятото с тези орязвания на линии по-добре излиза с кола. за тб4 знае ли се какво е лятното разписание?

204 е на 11/12 минути през целия ден, а не на 18. 404 е на 17/18 минути, а тб.4 в пиков час е на 14 минути. Не са най-редовните, но през лятото винаги има по-малко пътници заради почивките.
С премахването на още 3 коли очаквам такъв интервал да стане дори през седмицата, а през уикенда още по-голям....
Аз пиша какво е новото лятно разписание, а не за някаква измислена ситуация.

12
Как може такова нещо с 204??? това е основен транспорт на ХИЛЯДИ ! Сега ще си висим по жегите да чакаме 20 минути тб4, 20 минути 404, 18 минути 204, предлагат 304 да се движи уикенда на 60 мин... АМАН! Лятото с тези орязвания на линии по-добре излиза с кола. за тб4 знае ли се какво е лятното разписание?

204 е на 11/12 минути през целия ден, а не на 18. 404 е на 17/18 минути, а тб.4 в пиков час е на 14 минути. Не са най-редовните, но през лятото винаги има по-малко пътници заради почивките.

13
"Разписанията за лятото на 2024 са като тези за 2023, но за 2024" - Божинката.
Горното е що годе вярно, с няколко изключения.

14
Хайде, за задушница 83 ще е пак на 7-14-7-4! Другите май ще се що годе стандартни.

15
Нещо не разбрах каква е връзката?
Каква може да е според теб, показвам как не са синхронизирани.
На снимката са 2 и 3. Синхронът беше на 1 с 3.

16
Тролейбусна линия 3 следва стъпките на тм.15, тм.19 и компания - от 8 коли в делник и 4 в празник, за лятото ще е на 4-4-4-1 и 2-2-2-1. Очевидно вече не е в синхрон с 1, понеже 1 остава на зимни разписания.

В другия край на София пък тб.2, тб.9 и а.204 са през 10 минути и имат синхрон в Борово с делничен интервал на обслужване там - през 3/4 минути
Това е от вчера:
...

Нещо не разбрах каква е връзката?

17
Тролейбусна линия 3 следва стъпките на тм.15, тм.19 и компания - от 8 коли в делник и 4 в празник, за лятото ще е на 4-4-4-1 и 2-2-2-1. Очевидно вече не е в синхрон с 1, понеже 1 остава на зимни разписания.

В другия край на София пък тб.2, тб.9 и а.204 са през 10 минути и имат синхрон в Борово с делничен интервал на обслужване там - през 3/4 минути

18
Да, тм.5 вместо на 5 минути, ще се движи на 6. Съответно, 15 и 4 стават на 18 минути, за да се вмъкват на правилните места. 11 също се вмъква, но през 12 минути.
Интересното е, че 8 от 9-8-9-4 става на 9-9-9-4, но пък се губи точният интервал от 10 минути. Линията е вързана с 10, която пък е с 15 в отношение 2:1.
Във всички тези упражнения участват и 12 и 18, но интересното е, че 4 и 15 се движат с повече коли в празник, отколкото в делник.

19
242 беше с 2 коли в пик. Чак 2001 оставиха и 1 кола за през деня. После претопиха линията.

20
Тъй като стана въпрос за 413 и за това кога се движи и кога не, ето и малко специфична информация за 90-те:
а.7 (както и досега) се движи само в делнични дни, без ранния следобед.
а.4, а.10 и а.43 в предпразник/празник са до по-рано.
а.18, а.52 (до Факултета), а.54а, а.62, а.65, а.69, а.70, а.93, а.122 и а.123 не се движат късно вечер.
а.24 с движи в делнични дни, без късно вечер.
а.26 и а.28 (поне през 90-те) се движат само в делнични дни.
а.5а и а.32 се движат само в делнични дни, без късно вечер.
а.8а се движи само в сутрешен пик.
а.24а се движи само в предпразник/празник, без късно вечер.
а.33 се движи само в пиковите часове.
а.50 се е движил само в делник, както и в предпразник без вечерта.
а.54 докато е до и-т Пушкаров се движи само в денични дни, без вечерта. След това започва да се движи и предпразник/празник и вече до Божурище има и вечерни курсове.
а.55 до Суходол се движи само в делнични дни, като към края на 1991г. остава само с 1 кола в час пик.
а.57 при разкриването си през 97-ма се движи само в делник, без вечерта. В последвие от 2000г. започва да се движи всеки ден, вкл. и вечер.
а.58 след орязването на 1.5.1993г. спира да се движи късно вечер.
а.71 (до Ст.Град) се движи само в час пик с изключение на няколко месеца, когато има и курсове през деня в делник.
а.100 и а.101 се движат само в делнични дни и предпразник до обяд.
а.103 се движи само в предпразник/празник през деня.
а.112 до лятото на 1992г. се движи само в делнични дни. След това е през цялото време.
а.125 при последните си издихания от 1992г. до закриването си, се движи само в делник.
а.150 с откриването се движи само в час пик и от 1995г. вече се движи през цялото време.
а.202 първоначално се движи само в делник през деня. От около 1996г. остава само в час пик.
а.211 в краткото си съществуване е само в час пик.
а.242 се движи само в пиковите часове.
а.309 и а.310, докато се движат а.109 и а.110, са само в пиковите часове.
а.383 се движи само в делник, но от лятото на 1994г. остава само в час пик.
а.404 се движи само в делнични дни.
а.413 първоначално се движи всички дни, но през 1997г. е променен и е само в пиковите часове. От следващата година остава на този режим през лятото, а в останалото време
е целодневен в делничните дни. От есента на 1998г. по зимно разписание отновно се движи и в предпразник/празник. Една година по-късно, по предпразнично разписание се движи
само сутрин, а по празнично - само следобед. За лятото остава само в пиков час.
Експрес Люлин се движи само в час пик.
От тролеите и трамваите единствено тм.21 от ст.Изток до ст.Гео Милев се движи в делнични дни.

Pages: [1] 2 3 ... 207