С М3 ми се налага да пътувам или всеки ден, или през ден. Понякога, успоредно с това пътувам и с М1/М4.
Съгласен съм, че метрото по М3 е бавно и, че автобусът го конкурира (което на първо четене е скандално). Но ако се замислите, в цивилизованият свят не е по-различно.
Наскоро в Мюнхен ми се наложи да пътувам с техните U-Bahn и S-Bahn и не беше по-приятно, даже обратното. Влакът не само, че е тромав, а и пътниците понякога са неадекватни и пречат на вратите да се затворят. Безопасността не е по-добра.
Намирам за изключително добро решението М3 да има съответните преградни врати и мерки за безопасност! Да няма шанс някой да падне от перона.
И макар М3 да е гордостта на тъпунгерите от ГЕРБ, определено е имало и има какво да се желае.
Ако приемем, че днес ГТ се движи с делничното разписание, някой може ли да ми обясни логиката ТБ3 да се движи делник в час пик на 27 минути, а А78 - на 25 минути?
За щастие не ми се налагаше да чакам толкова, но друг път ще си бюджетирам такси или ще мисля друга схема. Добре, че ТБ1 е по-редовен и ме спаси от такова чакане.
Според мен е по-логично на 78 да се движат сола, но на малко по-къс интервал (до/под 20 минути в час пик примерно), отколкото съчленени, но на по-голям!
Тази линия и без друго е с относително слаб пътникопоток.
С такива интервали няма и как да имаш по-силен и си стават въздуховози по естествен път.
Същото важи и за ТБ3.
213 с новото разписание също е доста разчекнат.
Тези гимнастики може да бъдат оправдани с липсата на шофьори, но ако продължават дълго, със сигурност ще изгонят много пътници от ГТ с изключение на най-ниската прослойка/класа в града. И ще останат само 2-3 по-силни линии от калибъра на 76 и 204.
И ако трябва да избираш между наземен транспорт и метрото, пак ще се окаже по-добра опция метрото, включително и заради интервалите.
Освен в събота и неделя, в късните часове, нямаш влак на интервал от над 13 минути.