Author Topic: Автобусен транспорт - Стара Загора  (Read 180350 times)

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Да. :)
Но не им работеха електронните табла.

За сега засичам два броя с номера 182 и 183. На 183 таблото работи, но пише RBO :(

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18029
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ако са като на снимката от предпоследното мнение на Тото са от предишната версия, с този дизайн има вече в Пловдив. Но фейслифтнатите са прекалено нови, за да ги бракуват... И чакаме снимки...  :P :rolleyes:

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3728
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
И всичко това при условие, че се намери друго решение с крайградските линии, които е желателно да не влизат в града!
А как са организирани крайните спирки на крайградските линии? От влака (между гарите  Стара Загора и Калитиново) се вижда едно обръщало, където май е крайна спирка на линия 12. И има ли други автогари освен тази в района на Ж.П.Гарата?
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline eugenio

  • Moderator
  • Запален по ГТ
  • ********
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
И всичко това при условие, че се намери друго решение с крайградските линии, които е желателно да не влизат в града!
А как са организирани крайните спирки на крайградските линии? От влака (между гарите  Стара Загора и Калитиново) се вижда едно обръщало, където май е крайна спирка на линия 12. И има ли други автогари освен тази в района на Ж.П.Гарата?

В момента транспортната схема така е организирана, че например за да се стигне до някое общинско село източно от Стара Загора, автобусът тръгва от западния край на града, в случая от кв. Железник, преминава през целият град и стига до съответната дестинация. На този принцип са и превозите по другите направления. Това е допълнителен разход, пречи на ефективната работа на тролейбусите и мисля, че други градове с подобна организация просто липсва.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18029
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote
Стара Загора остава без автобуси?, 21.05.2012

Възможно е Стара Загора да остане без градски транспорт.

Рискът основната превозваческа фирма в града- Автобусни превози - Стара Загора, да преустанови изпълнението на задълженията си е напълно възможен от сутринта на 23 май 2012 г., съобщи управителят на дружеството Ангел Делчев. Спирането е напълно реално и е следствие от предупредително писмо от ръководството на общината заради неизпълнени задължения, съобщи икономическият портал на Стара Загора.

Автобусни превози - Стара Загора има 10-годишен договор с Община Стара Загора от 2009 г.

След проверка, направена от общината, през февруари 2012 г. е установено, че Автобусни превози не изпълнява заложени в договора курсове по градски и общински линии. Затова налага санкции и глоби в общ размер от 89,6 хил. лева.

Изпратено до ръководството на Автобусни превози писмо го информира, че ако до 23-и май сумата не бъде платена, договорът с фирмата се прекратява.

Ние няма да платим тази сума, защото според нас не я дължим, обясни на пресконференция управителят на дружеството Ангел Делчев.

По думите му санкцията е за две градски линии - от Автогара - Стара Загора до сградата на НАП и от Тракийски университет до базата на фирма Фермер 2000, а също и за спрени междуградски курсове, сред които има такива до Гурково и Казанлък.
Тези линии и курсове са нерентабилни, транспортната схема на града е нещо променливо и промяна е направена също през 2009 г., след подписване на договора с общината.

Превозваческата фирма има писмо, подписано от тогавашния зам.-кмет Белчо Белчев, при управлението на кмета Светлин Танчев. С него се дава съгласие Автобусни превози да не обслужва конкретно посочени линии и междуградски курсове. Фирмата приема това като официално основание да не ги изпълнява.

През февруари 2012 г. обаче административното ръководство на Община Стара Загора оспорва, след направената проверка, указанието за необслужване на договорените маршрути и поиска възобновяването им.

Ние не изпълнихме това искане. Обяснихме нашите аргументи с писмо до общината и чакаме днес или утре промяна на тяхната позиция. Ако такава няма, дружеството ще спази нареждането и автобусите ни наистина няма да излязат на 23 май, уточни Ангел Делчев.

Според адвоката Александър Желязков проблемът е напълно измислен и вероятно кметът Живко Тодоров е подведен. Войната с основния превозвач на пътници в Стара Загора е безсмислена, заяви юристът, който е и общински съветник. Според него заради конфликта и ако се стигне до спиране на превоза, ще страдат гражданите, общината ще загуби доверие, а фирмата - много пари. Вероятно има трета страна, която може да спечели, обобщи Желязков.
Източник

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3728
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Намирисва ми на случилото се в Бургас (респективно Бургасбус) през 2003 година.Според мен единственият правилен начин е да се назначи екип, който да предотврати "приватизацията" на Общинското дружество.Фактът, че Община Стара Загора е обединила двете дружества (Автобусни и Тролейбусни превози) говори, че малко или много се старае да предостави на градът качествена услуга, а закупуването на екологични автобуси е началото на възраждането на Пътническите превози.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Aвтобусни превози са частна фирма


Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7469
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=906174

Тия "Ивкони", като "Никана", не се научиха, че не стават за нищо, и никои не ги иска никъде, а само се бутат да се наврът каде ли не. Aко вземат да си стегнат гробниците, да закупят още някои по-нови нископодови автобуси,  и да не ги държат в такова ужасно неподдържано състояние, може и да ги вземат в някой град, като Велинград например.  :D

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18029
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Заигравката продължава:

Quote
„Автобусни превози” – Стара Загора съкращава 257 служители, 15.06.2012

„Автобусни превози" - Стара Загора съкращава 257 свои служители, в това число шофьори, контрольори, чистачи и механици. В писмо да Агенцията по заетостта преди няколко дни управителят на дружеството Ангел Делчев информира за предстоящото масово съкращение.

Припомняме, "Автобусни превози" - Стара Загора има 10-годишен договор с Община Стара Загора от 2009 г.

След проверка, направена от общината, през февруари 2012 г. е установено, че "Автобусни превози" не изпълнява заложени в договора курсове по градски и общински линии. Затова налага санкции и глоби в общ размер от 89,6 хил. лева.

Изпратено до ръководството на "Автобусни превози" писмо го информира, че ако до 23-и май сумата не бъде изплатена, договорът с фирмата се прекратява.

"Спазваме законовите разпоредби, като по този начин искаме да подсигурим служителите си при евентуално прекратяване на договора ни с община Стара Загора", обяви Ангел Делчев.

"В момента това е единственият ви коз, който използвате, но не представяте аргументи за инвестиционна програма или за по-качествено обслужване", отговори от своя страна кметът на Стара Загора Живко Тодоров на среща с представители на фирмата и общински съветници, цитиран от stara-zagora.org.

Семействата се оплакват, че имат заеми и нямат перспектива за работа, като подчертават, че досега фирмата е била напълно коректна към тях.
Източник


Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Община Стара Загора прекрати договора с "Автобусни превози"

Странни неща стават - уж в момента возят Експрес и Пир Импекс, а автобусите са старите на Автобусни превози :(

Offline eugenio

  • Moderator
  • Запален по ГТ
  • ********
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Странни неща стават - уж в момента возят Експрес и Пир Импекс, а автобусите са старите на Автобусни превози :(

Управителят на фирма "Автобусни превози" ООД Ангел Делчев съобщи за новините на ТВ Стара Загора, че за няколко дни са успели да продадат 98 автобуса, 1 влекач и една служебна кола, заедно с цялия персонал на ДЗЗД "Автобусни превози" Стара Загора.
Източник: Новините от 13.07.2012 на ТВ Стара Загора

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7469
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Да посъживим малко темата, днес бях малко на разходка из града на правите улици и лепите, като цяло останах доволен от подвижния състав там, почти като у дома е, има Ман-ве от 2 и 3-то поколение, червените новите се оказаха NU 313 CNG, като тези в Пловдив и Велико Търново, имаше още Сетри от 2 и 3-то поколение, Мерцедеси от 4-то поколение, видях поне 10-15 съчленени автобуса повечето Ман NG272 и Мерцедес 0405/ 405 N2 CNG, видях също един Неоплан от 2-ро поколение, доста бусове главно по 3 и 8-та, както и по извънградските направления, малко по-късно и няколко снимки.  ;)
Ето обещаните снимки, въпреки лошото време и лошият старт мисля, че успях да направя някои хубави, и информативни кадри. Като цяло от щъкането ми нагоре, надолу по ул."Гурко" беше малко безсмислено, наистина на спирка "Алана" се получиха най-добрите кадри, но за сметка на това беше тясно, и някои кадри си останаха леко криви,  :/ за което се извинявам. Ама така е като стоят хора по бордюрите, а другите отзад те блъскат с чадъри, единственото което ми попречи да хвана повече съчленени возила беше това, че са много на гъсто стълбовете и дърветата.  :P Започваме с малко Ман-ве, които си мислих, че не са много разпространени из България, но явно се лъжа. :D
« Last Edit: 01.11.2012, 22:12:23 by lud_pi4 »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7469
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Продължавам с малко Сетри. Впрочем поздравления за 315NF-те, за тях не се бяхте похвалили.  :rolleyes:

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7469
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Ето още един модел, който си мислих, че има само в Пловдив 0405 CNG.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7469
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
И последната порция мешена скара, всичко от бусове до съчленени автобуси.
« Last Edit: 01.11.2012, 22:32:56 by lud_pi4 »

Offline Hakkinen

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 796
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Интересни снимки, но прави впечатление, че нито един автобус няма табела с описание на маршрута. Който е на гости в Стара Загора, да му мисли.. :D Дано поне по спирките да има схеми. :)

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7469
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Интересни снимки, но прави впечатление, че нито един автобус няма табела с описание на маршрута. Който е на гости в Стара Загора, да му мисли.. :D Дано поне по спирките да има схеми. :)

Има схеми по спирките, в града няма как да се объркаш, то има 6 улици нагоре, и 6 от изток на запад, маршрутните табели на повечето автобуси са им отстрани, и просто не съм успял да ги хвана добре, за да се виждат.  ;)

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
    • View Profile
Автобусите на Стара Загора са вече стари 22 - 23 годишни бараки произведени 1991. Подлежат на смяна. Вече започнаха да ръждясват, гният,а и са много раздрънкани. Мановете и Неопланите вече са за брак, Мерцедесите - О405 и О405Г също. Както споменах в един пост раздрънканите бараки Ман NG 272 са от Мюнхен, и дадох един линк на пост 89. Има следи от букви на точно тази реклама изписана отстрани:



Снимките са от август 2001. Там тези бараки отдавна са дочакали брак и са били нарязани. Обаче са били сменени с чисто нови. Тук бракуваха и нарязаха икарусите доставени 1990 декември и пробутаха бараки на същите години. Много ме е яд. Германците са си дали боклука на нас. Рециклирали са ги, махнали са старите изгнили гадни работи и седалки. Сложили са пластмасови седалки и нови ръчки за държане. Сега са големи кочини:



Забележете ръждясалите ръчки и износените седалки, а шофьорската кабина е отврат. Ако бях шофьор, нямаше никога да се кача на такова:



Икарусите можеше да бъдат в карани в ред и да се движат до днес. Да ба махнали само много старите, тогава на 20 - 30 години швейцарски возила, старите 280.04 и жълтите 280.33. Има и къси Сетри, пълен ужас- много са зле. Неопланите пък са много раздрънкани.Возят като каруци. Предлагам да отпуснат 10 милиона и да купят чисто нови автобуси MAN,Mercedes или пък Solaris Urbino 12 и Urbino 18 . Може също и Ikarus V134 и V187.Те също са добри автобуси.Тези стари трошки вече са за брак.Слава богу,че купиха някои по-нови като например MAN NU 313 CNG.
« Last Edit: 18.08.2013, 15:04:59 by ikarus2102 »