Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - viktorlc

Pages: [1] 2 3 ... 295
1
Трудно се открива, но най-вероятно е снимано от тук, като фотографът е клекнал и снима отдолу-нагоре:
https://maps.app.goo.gl/QYaUEU75xRdcKNpN9 .
След спирката, мисля, е имало удвояване, за да може теглещата мотриса да отиде от задната страна на двете ремаркета и да застане най-отпред по посока към София.

2
Най-вероятно последната в Княжево.

3
Прилича на старото Ботевградско шосе.

4
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 29.01.2025, 11:35:06 »
Мисля, че е с автобусен диференциал.

5
Чудя се дали Вили Лилков е подкрепил доклада. Някога беше радетел за нощен транспорт,  ама знае ли човек...

За доклада, респективно - против нощния транспорт.

6
Според мен има как - с изкуствено развитие, но може да мине надземно над кръга, наземно под естакадата и отново надземно над кръга. Няма да е възможно обаче да се стесни диаметъра на кръговото.

Това прилича на увеселително влакче. Наклоните ще станат твърде големи, вероятно не може тази идея да се осъществи така.

Няма да е увеселително влакче, има достатъчно място да се наберат 6 метра височина за преминаване над кръговото - трябва 120 метра трасе от едната страна и 120 метра трасе от другата страна (50 промила наклон, при максимална норма 60 промила). Ако се проектира качествено и изпълни от добър строител с истински контрол, няма да се усеща.

Еми значи няма как да стане, от кръговото пак трябва да се слезе под естакадата, а от там до нея са само 60 метра, абсурд.

Ти доста избирателно четеш. Казах - с изкуствено развитие, което означава не по най-краткия път!

7
Според мен има как - с изкуствено развитие, но може да мине надземно над кръга, наземно под естакадата и отново надземно над кръга. Няма да е възможно обаче да се стесни диаметъра на кръговото.

Това прилича на увеселително влакче. Наклоните ще станат твърде големи, вероятно не може тази идея да се осъществи така.

Няма да е увеселително влакче, има достатъчно място да се наберат 6 метра височина за преминаване над кръговото - трябва 120 метра трасе от едната страна и 120 метра трасе от другата страна (50 промила наклон, при максимална норма 60 промила). Ако се проектира качествено и изпълни от добър строител с истински контрол, няма да се усеща.

8
Според мен има как - с изкуствено развитие, но може да мине надземно над кръга, наземно под естакадата и отново надземно над кръга. Няма да е възможно обаче да се стесни диаметъра на кръговото.

9
Става въпрос за Красимир Папукчийски, висш директор в Джи пи Груп и двама души от бившата Бомбардие.

10
Гледа се натоварването на ос. Натоварването на ос на един локомотив е 21-22,5 тона при максимално натоварване за железопътна линия категория D4 - 22,5 тона на ос. По линията към Гюргево от Букурещ, ако нямаше свлачище, щеше да е 22,5 тона на ос. Не мога да намеря данни за заповедта за ограничение по линията (не знам румънски, а и може и да не е публична), но максималното натоварване на ос на дизелово Сименс Дезиро по спомен е около 15 тона на ос.
Няма значение колко е тежък влака - може и да е 3000 тона, стига обаче натоварването на ос да е ограничено съгласно категорията на линията или спрямо времмените ограничения за нея.

11
Пуснати са само мотриси Дезиро с по-ниско натоварване на ос и е забранено товарното движение.
Това се налага заради свлачищен участък около Daia. Твърди се, че с изпълнението на втория етап от модернизация на линията това ще се реши и ограничението ще отпадне. Надяваме се и на електрификация.

12
И аз ще участвам, проблем ли е че съм на 15?

Естествено, че не. Има и безалкохолни напитки.

14
Тая стрелка не я ли сменяха скоро?
EDIT - По спомен в началото на октомври 2024-та?

15
Странно е разделянето на обособени позиции за машини, които на над 95 % са напълно еднакви и се произвеждат от всички производители на такива машини. Пропуска се и унификацията. Явно предварително са се разбрали кандидатите кой коя да достави и за да няма обжалване така се действа. Така изкуствено се сваля размера на гаранцията по договора и участниците ще могат да минат с кокошкарска застраховка от някоя гаражна застрахователна фирма. Ако не бяха на обособени позиции, застраховка нямаше да бъде възможно да се предостави като гаранция и ще трябваше спечелилия участник да предостави пари в брой или банкова гаранция.

Както и предположих - една и съща фирма единствена е участвала за всички обособени позиции.
https://app.eop.bg/today/377096
https://papagal.bg/eik/201726504/6954
https://railway.bg/

16
Деда ти палячо бе президент когато се сключи договора. А и цялата сделка бе опит за подмазване на китайците към републиканската администрация (2017-2021), та на влаковете китайска им е само табелката с логото вероятно. Минимум 65% от частите са от САЩ, а самите влакове са сглобявани в Масачузетц. CRRC си е закарало в САЩ само работниците и някои елементи.

17
Един репортаж на Дойче веле за коледните автобуси:

https://www.instagram.com/reel/DD80UMwsQN9/

18
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 24.12.2024, 11:48:02 »
Здравейте, фотографи!
Дали случайно имате снимки на коледните автобуси от неделя, 22-ри декември?

19
На мен ми е интересно възможно ли е да се приложи американското решение при прелезите, където навсякъде са оборудвани по един и същи автоматичен начин и локомотивите изпълняват определена комбинация от звуково известяване, приближавайки към прелеза - последователно две дълги, едно късо и едно дълго свирене. Там не се чака повече от 30-40 секунди преди да премине влак, навсякъде и затова пътуващите по пътя превозни средства, дори и при задръстване, не престояват на релсите, защото знаят, че ако сигнализацията се активира, преминаването на влака е почти веднага.

20
Вероятно като дойдат, бързо ще избягат в Германия или другаде на запад.

Pages: [1] 2 3 ... 295