Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
3011 - 70
2
Кантът на моста е поддал и трябва да се обруши и възстанови.
3
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« Last post by mar7o00 on Today at 05:30:39 »
Както може би на част от вас вече ви е известно, 1303 е спрян за двигател от вече доста време, според информация на познат водач е съществено разграбен.
1303 е спрян за топлообменник ама докато купят може да са започнали да го ползват за донор..
1316 последно е бил по 66 на 1 и 2 януари. След това.. ТР
Не съм напълно сигурен ама май точно него видях онзи ден с още едно отделение за багаж вместо мотор.
4
Разни / Re: Aвтомобили
« Last post by bagercho on Today at 02:43:12 »
Малко ми е трудно да разбера какво точно имаш предвид, но мога да ти кажа, че не всяка 30 годишна таратайка минава за "класика" и има място по ретро парадите.  ;)
5
От драматичния разказ на потърпевшата не става ясно точно от коя страна е паднало парчето бетон. Това автомобилният надлез ли е на снимката или от страната на метрото?
6
Надлезът не е само за метрото и като цяло е проблемен. Вече не помня преди колко години нали уж му правиха ремонт, включително с възстановяване. А обрушен бетон отдолу, слагаха някакви кевлари или подобни материали…

Ще се спра дотук, да не ставам като Пейчев и да повтарям наизустени мантри, но всички знаем кой и как управляваше града. За вила и магазин в Барселона парите арно са отишли - тук си е време за ремонт на ремонта!
7
Естакадата в Дианабад явно е почнала да се разпада:

Млада жена бе ударена от парче бетон с големината на мобилен телефон, откъснало се от мост

"Парче бетон падна върху главата на жена, докато излиза от колата си. Инцидентът е станал на 30 май под моста на ул. ,,Тинтява" в София. Парчето бетон, ударило младата жена, е било с размерите на мобилен телефон.

Преди около две седмици в обедната си почивка отидох до колата си, която беше паркирана под моста, за да си взема нещо от нея. В момента, в който затворих вратата – отгоре падна върху главата ми парчето бетон. Веднага потече обилно количество кръв”. Това разказа в ефира на Нова телевизия пострадалата Ванеса Мицкас.

По думите ѝ тя се обадила веднага на Спешна помощ. В същото време наблизо минавали няколко момчета, които веднага се отзовали и помогнали.

„Искам много да и благодаря за оказаната помощ и съдействие. Обадихме се на майка ми, която работи наблизо и дори дойде по-бързо от Спешна помощ. Линейка се появи след около 20 минути. А аз настоявах да ги изчакаме, защото знаех, че ще могат да ми помогнат още на място, тъй като кръвта беше много. Поне 5-6 разговора със спешните медици съм направила само аз. Младежите с мен също им звъняха. Дори баща ми, който пътуваше от Елин Пелин – също им се е обаждал”, сподели тя.

Ванеса подчерта, че докато баща ѝ пристигне, на място дошла патрулка, а служителите на реда правели оглед. "В крайна сметка Спешна помощ не дойде. Баща ми ме закара до най-близката болница", подчертава тя.

Младата жена заяви, че вече е предприела необходимите действия, за да потърси правата си.

От Столичната община съобщиха, че веднага след получаване на сигнала са изпратили авариен екип, който да обезопаси съоръжението. След направения оглед е направено и обрушване на нарушеното бетонно покритие."

https://fakti.bg/bulgaria/889922-mlada-jena-be-udarena-ot-parche-beton-s-goleminata-na-mobilen-telefon-otkasnalo-se-ot-most

И нагледно "обезопасяването" предприето от общината:

8
Разни / Re: Aвтомобили
« Last post by New_Passenger on Today at 00:07:26 »
Няма и да ги видиш скоро. Тези масови коли все още нямат статут на ценни класики освен най-високите им и редки версии, които са вече в ръцете на колекционерите, другото е отдавна претопено, или изживявава последните си мигове живот като работен катър на някой майстор.

Що???? Доста от тези модели можеш да ги видиш по пътищата в България и не само.

Един рядък модел.





Quote
1972 Citroen Maserati SM

The name SM stands for Serie Maserati. It began production in 1970. The Italian based company Maserati was the supplier of the engine. The quad-cam V-6 engine, located in the front of the vehicle, was based on Maseratis V8. The V8 would have been used but it was too powerful for the front-wheel drive vehicle and would have extended the hood of the car too far. The V6 ended up being an unreliable....

The SM (Série Maserati) was a combination of Citroen's advanced chassis technology and Maserati engine knowledge. It had DS-style hydro-pneumatic suspension, power-assisted, all-around load-sensitive disc brakes, and fully-powered, self-centering steering that allowed the car to be set up with zero casters, which kept the tires in full contact with the road at all times. Maserati had been acquired by Citroen in 1968, primarily to gain the engine technology for its new top-of-the-range Gran Turismo Coupe. Maserati removed two cylinders off its Indy four-cam 90-degree V8 to create the required V-6. The exterior style was an aerodynamic fastback body, with plenty of glass, unadorned flanks, and skirts over the rear wheels. There was an asymmetric air intake on the bonnet and hydraulically adjustable and swiveling headlamps under curved heated glass. Styling was penned by in-house chief designer Robert Opron and had a very impressive drag coefficient of 0.26.

The SM's class-leading drag coefficient enabled it to reach 140 mph, making it the fastest front-wheel-drive car ever at that time. The Citroen SM made its debut at the Geneva Motor Show in March of 1970. It went on sale in France in September of that year in left-hand drive only, although right-hand drive conversions were later offered in the UK and Australia.

The Maserati built V-6 engine displaced 2,670cc, but with the help of three Weber downdraft carburetors, it offered plenty of performance. In 1973, the displacement grew to 2,965cc, and for the smog-equipped U.S. cars, it offered 190 horsepower at 6,250 RPM. Available with a five-speed automatic or manual transmission, it had disc brakes on all four corners.

Citroen SM History
Since its founding in 1919, Citroen has consistently produced some of the most innovative cars in the world. From the diminutive Deux Chevaux to the smooth and regal DS, the French carmakers history is filled with avant-garde designs and adventurous engineering forays. Some of Citroens innovations caught on, such as the manufacturers early adoption of front-wheel-drive and aerodynamic body styling.....
Related Reading :
9
Ако са в допълнение към сегашния подвижен състав, може и да има ефект върху интевралите, но пак казвам, трябва да се имат предвид и бъдещите разширения на МД1 и МД2, които ако всичко върви по план, ще бъдат готови почти веднага след станцията между Сливница и Обеля.
10
Разни / Re: Кораби на подводни криле
« Last post by New_Passenger on Yesterday at 23:38:30 »
Pages: [1] 2 3 ... 10