Днес имах път по ремонтиращият се Петрохан. В посока Монтана, веднага след Костинброд има някаква река и мостът изглежда нов, но и от двете му страни и в двете посоки има прагове. Следва участък от няколкостотин метра, където лентата в посока София е изцяло разрушена и се гради върху нова основа. Там движението се организира със светофари, банкетът е каменист, но все пак има къде да се отбие в случай, че мине линейка, каквато ми мина път там днес. Следва участък от няколко километра до разклона за Дръмша, в който новата настилка изглежда завършена, но на първо време липсва маркировка, а на второ, но не по-маловажно има ясно отчетливи вълни, неравности и прагове между различните етапи на нанасяне на настилката. Изглежда изключително мърляво изпълнение. След разклона за Дръмша износващият слой на асфалта не е довършен, а въобще положеният е толкова тънък, че на моменти просто прекъсва на места с праг, на места без, но по-същественият проблем е че в участъците, в които не е положена нова настилка старият износващ слой е изстърган, заедно с всички предишни запълвания на дупки и отдолу е лунен пейзаж. И върха на кошмарното изпълнение на баира точно преди Бучин проход, на върха му новата настилка свършва без да може движещите се към селото да видят какво следва, просто ивзеднъж навлизат на висока скорост в кратерите. През Бучин проход не е правено почти нищо, но на места са фрезовали старият износващ слой и е доста зле. Определено не съм доволен от изпълнението. Всичко изглежда като все едно е правено за временен, а не за постоянен път.