Подвижен състав > Тролейбуси

Ikarus 280T

<< < (1142/1157) > >>

тролей №164 линия 2:
Присъединявам се напълно! Не може така "няма титуляр на Икарус/счупено е таблото на Икарус => няма Икарус => няма проблем (няма да ни наказват на Икарус)". Това граничи със закона на джунглата! Ръководството трябва да взима отношение на мига, за да не се породи чувство за безнаказаност у персонала.

Borislav_85:
Здравейте!

Интересувам се от тролеите Икарус GANZ, които все още са в движение в София. Знам, че има един по линия 9 - 2913 и по линия 7 - 2703. Има ли други, които да са в движение?

Mizchiev_Dev:
2123 май излизаше наскоро, 2913 и 2703 излизат и на други линии, но не се знае кога и къде ще има някой от тези 3те

Sofia:
Интересна статистика от BKV за надеждността на различните модели тролейбуси в автопарка им. Представителите на модела 280 дават по-малко откази от средното за предприятието. Въпреки преклонната си възраст от 33-35 години, при тях има по-малко от 3 отказа на 1000 км, в сравнение с 1,2-1,8 за чисто новите Солариси. От друга страна, Соларисите второ поколение дават над 6, а най-ненадеждни с голяма преднина са МАНовете с над 8 отказа на 1000 км. Нищо чудно, че последните от тях бяха бракувани тази година. Това ми напомня и на опита с нашите МАНове.

От друга страна, при Тролино III и IV са открити пукнатини в гредите над осите, което е наложило подсилване. На Тролино III това е извършено в завода в Полша, а на IV се прави на място в Будапеща.

В този ред на мисли, Сегед са взели под наем 6 Икаруса 280 от Будапеща. С тях ще закрепят положението, тъй като изпитвали сериозни затруднения да поддържат в движение Шкодите 15Тр и няколко от тях ще бъдат бракувани с изтичането на техническите им прегледи.

david:
В Сегед 2 от 6те тролея ще бъдат само за части, така че в движение ще бъдат само 4 за жалост. Но хубавото е, че след над 20 години прекъсване, отново ще има GVM по техните улици.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version