Други видове транспорт > Железопътен транспорт

Тема за вагони

(1/160) > >>

Ivo:
От гледна точка на пътник мога да кажа,че софийските депа са най-зле и с най-лоша поддръжка.Според мой наблюдения,най-лошите вагони са софийските,а най-добрите са Варненските,Горнооряховските,Русенските и Пловдивските.В Бургас напоследък се появиха също едни салонни вагони 17-та серия,също изглеждат много запазени.

rexkos:
Като цяло никъде вагоните не са читави - има и читави и нечитави.
Това, че Софийските вагони са най-зле може малко да се поспори, тъй като има и климатизираните серия 63, доставените втора ръка от Германия (50 и 43серия)и т.н. Е, като цяло в София има и кокошарници 15, 17 и 47 серия. Да не забравяме, при нас в София има и 15-17 инвалидни. В Горна също има 2, а никъде другаде няма такива. В Пловдив няма голямо разнообразие от вагони. От читавите са само доставените втора ръка от Германия 50 серия (купейни 11х6) и AyBy 43 серия (безкупейни). Другите предимно са кокошарниците 17 и 47 серия. Повечето крайградски влакове в район Пловдив се обслужват от електрически и дизелови мотриски. В Горна има само 47 серия (кокошарници, но в Горна май са по-читави) и климатизираните 63 серия.
Не знам как е в Русе, но мисля че и там положението не е много добро.
Така че от гледна точка на комфорт софийските вагони са най-добри. Естествено не броим това, че в депо Надежда не ги мият отвън, но има наистина много читави вагони.

Ivo:

--- Quote from: rexkos ---Като цяло никъде вагоните не са читави - има и читави и нечитави.
Това, че Софийските вагони са най-зле може малко да се поспори, тъй като има и климатизираните серия 63, доставените втора ръка от Германия (50 и 43серия)и т.н. Е, като цяло в София има и кокошарници 15, 17 и 47 серия. Да не забравяме, при нас в София има и 15-17 инвалидни. В Горна също има 2, а никъде другаде няма такива. В Пловдив няма голямо разнообразие от вагони. От читавите са само доставените втора ръка от Германия 50 серия (купейни 11х6) и AyBy 43 серия (безкупейни). Другите предимно са кокошарниците 17 и 47 серия. Повечето крайградски влакове в район Пловдив се обслужват от електрически и дизелови мотриски. В Горна има само 47 серия (кокошарници, но в Горна май са по-читави) и климатизираните 63 серия.
Не знам как е в Русе, но мисля че и там положението не е много добро.
--- End quote ---
В Русе имат 74-та серия,като част от тях даже имат и перденца,имат и първокласни 74-та серия,май само в Русе имат такива първокласни в движение.
А от 47-ма серия има и много добри вагони,които са минали ревизия в Хан Крум.Отвътре нямат почти нищо общо с предишното си състояние,старите седалки са извадени и имат по 6 нови седалки със синя тапицерия в купе,отвърте са като в първокласни вагони,плоскостите в салона също са много готини.
Освен какъв тип вагони в кое депо има е важно е как ги поддържат-точно това ми беше мисълта в предишното мнение,че като поддръжка в София е най-зле в сравнение с другите депа из България.
Във Варна също имат значителен брой вагони 74-та серия почти всички ремонтирани с нова синя тапицерия на седалките и винаги блестят от чистота,същото важи и за техните 47-ма серия.
П.С.Наистина евала за постинга с описанията за пътуванията,по много-добър начин си представил информацията.

NiGhtPiSH:
Имаше вагоноистроителен завод в Горна Оряховица, който го затриха и него...

KRAKOMOBILA:
Имаме вагони произведени (и продължават да се произвеждат) в България.
И локомотиви който обаче не се използват в БДЖ а от частни фирми. Локомотивите са производство на Express Servis Русе и от този клип .  

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version