Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура

Зелени трамвайни линии

<< < (41/41)

fafan:

--- Quote from: mitkov2 on 13.01.2019, 12:57:43 ---А как във Франция и Германия се справят с големи участъци зелени релси, тука не може? Сигурно има някаква технология/начин, не мислите ли?

--- End quote ---

Има разбира се, оставя се около релсата място, за да може тежка техника да минава по трасето дори и да не е снабдена с допълнителни колела за релси. Все пак се налага и пожарна и линейки да идват ако има тежък инцидент. При нас обаче междурелсието не съвпада, ще трябва да е отделно от релсата.



Иначе се работи и с мъжка сила, а не с кран ако условията не позволяват. Сигурно и за да не се унищожава зеленото трасе. При нас след такава акция може и да оставят лунен пейзаж, никой не се интересува какво оставя след себе си:

emm_1968:
Ако го направят както е във Фрайбург ще съм щастлив.
А, гризването за лунния пейзаж ще го пропусна ... Не искам да си развалям настроението за довечера.

bdz43r:
Странен проблем са родили нашите корифеи...
При аварирал/дерайлирал трамвай насред зелено трасе, едва ли някъде по света някой ще пази тревата и зеления ѝ цвят. Всичката необходима техника утъпква добре моравата и след събитието идват градинарите и оправят визията.

--- Quote from: fafan on 13.01.2019, 14:11:30 ---Има разбира се, оставя се около релсата място, за да може тежка техника да минава по трасето дори и да не е снабдена с допълнителни колела за релси. Все пак се налага и пожарна и линейки да идват ако има тежък инцидент. При нас обаче междурелсието не съвпада, ще трябва да е отделно от релсата.
--- End quote ---
Тези бетонни ивици от двете страни на релсата са просто част от избраната конструкция на железния път - една от многото възможни. Нямат общо с преминаването на нерелсови возила. Последните, при нужда, могат да достигнат трасето отвсякъде.

fafan:

--- Quote from: bdz43r on 13.01.2019, 16:41:11 --- Всичката необходима техника утъпква добре моравата и след събитието идват градинарите и оправят визията.

--- End quote ---

Това малко се разминава с градоустройствените цели на зеленото трасе. То по принцип не се слага да бъде поредния цветарник, а идеята е да се развие трайна растителност, която участва във водния баланс на улицата. Ако се полагат просто нови чимове и теменужки през няколко месеца по-добре без него.

bdz43r:
Ако трамваите дерайлират толкова често, че аварийната техника съсипва цялото трасе за няколко месеца, стъпканата трева е последният проблем на това трасе и изобщо на трамвайния транспорт. По-вероятно е при това положение, "зеленото" трасе да е станало такова по естествен път.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version