Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура
Offtopic: Връзка на метрото с надземния транспорт
AROS:
втората линия сигурно ще е 9 и ще компенсира либсата на 12 по Ботев. След пускането на М2 виждам нещата така:
тм1 Ив Вазов - Ботев -Надл. Надежда (Месарницата)
тм 2 закрит
тм 3 Света Троица - Стамболийски - Ботев - Лозенец
тм 4 по сегашния си маршрут
тм 5 по сегашния си маршрут
тм 6 Обеля - Бели Дунав - Ботев - съд. палата
тм 7 по досегашния си маршрут
тм 8 Люлин - Стамболийски - Ботев - ц.гара
тм 9 Хладилника - Журналист - Ботев - Надл Надежда
тм 10 Хладилника - Журналист - Стамболийски - Зап парк
тм 11 по досегашния си маршрут
тм 12 по досегашния си маршрут
тм 18 Орландовци - ц.хали - Журналист - парк хотел Москва
тм 19 по сегашния си маршрут
тм 20 по сегашния си маршрут
тм 22 по сегашния си маршрут
тм 23 по сегашния си маршрут
emo:
Това от Хладилника до Кръста е мегаглупост. Нали виждам и чувам какво е сега - претъпкани са и 10 и 18. Явно заради ремонта на Черни Връх мнозина се отказват да пътуват с 9тм. Но и занапред не бих отказал да има две линии.
--- Quote from: AROS on 17.05.2012, 13:24:02 ---втората линия сигурно ще е 9 и ще компенсира либсата на 12 по Ботев. След пускането на М2 виждам нещата така:
тм1 Ив Вазов - Ботев -Надл. Надежда (Месарницата)
тм 2 закрит
тм 3 Света Троица - Стамболийски - Ботев - Лозенец
тм 4 по сегашния си маршрут
тм 5 по сегашния си маршрут
тм 6 Обеля - Бели Дунав - Ботев - съд. палата
тм 7 по досегашния си маршрут
тм 8 Люлин - Стамболийски - Ботев - ц.гара
тм 9 Хладилника - Журналист - Ботев - Надл Надежда
тм 10 Хладилника - Журналист - Стамболийски - Зап парк
тм 11 по досегашния си маршрут
тм 12 по досегашния си маршрут
тм 18 Орландовци - ц.хали - Журналист - парк хотел Москва
тм 19 по сегашния си маршрут
тм 20 по сегашния си маршрут
тм 22 по сегашния си маршрут
тм 23 по сегашния си маршрут
--- End quote ---
Маршрутите на 6 и 8 не ми харесват изобщо.
ozzy:
Според мен по-добре да е с една линия тм 10 до Хладилника с двойни състави, както предлага Т4. Не е нужно да има тм 9 до надлез Надежда, тъй като стават много линии през гората и по Графа.
T_4:
Освен това след като закриха трасето по бул. "Черни връх" единственият възможен вариант е линия през Журналист към центъра. Веднага се появяват следните проблеми при две линии: първо, прекалено обиколни са - ТМ 14 стигаше от Хладилника до Св. Неделя за 27-29 мин, което е прекалено бавно при наличието на метро (не повече от 10 мин между Кръста и Сердика, спрямо 22-24 за трамвая). Второ, две линии от Хладилника ще се дублират в над 50% от маршрутите си, за какво е втора линия по Графа? След пускането на метрото ТМ 10 вероятно ще се възстанови до Хладилника с 17-18 коли. Въпросът е дали след Кръста трамваите ще са пълни на 5-6 мин? Все пак преди промените, ТМ 10 беше на 10 мин и беше доста добре натоварен.
Предложението ми за къса линия може да е 'мегаглупост', но поне ще осигурява нормално довозване на Хладилника и автостанцията до метрото, без да се вози въздух из центъра.
emo:
Из центъра няма да се вози въздух. по Граф Игнатиев винаги ще има пътници. По Стамболийски също. Колкото и да не им се харесва на някои, трамваите по 8 и 10 сутрин се пръскат по шевовете в направление Вардар - Македония. Линия 10 със 17 коли на 6 мин. си е добре. Категорично съм против пускането на каквито и да е трамвайни безмислени линии с цел да возят някого от Вапцаров до метрото. Тм 8 издържа на интервал от 8/9 мин., а Люлин е далеч по-голям генератор на пътникопоток за метрото отколкото Хладилника.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version