Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура

Offtopic: Връзка на метрото с надземния транспорт

<< < (2/11) > >>

Ryan:
Аз имам следната идея :
Тм 10 целодневно на 10 минути, а в пиковите часове да се пуска помощна линия Хладилника - Журналист отново на 10 мин. Така на всеки 5 минути ще има довеждащ транспорт до метрото. Вижда се, че опитът с 294 и 280 е успешен, защо да не се приложи и тук ? :?

emo:

--- Quote from: Ryan on 17.05.2012, 22:06:28 ---Аз имам следната идея :
Тм 10 целодневно на 10 минути, а в пиковите часове да се пуска помощна линия Хладилника - Журналист отново на 10 мин. Така на всеки 5 минути ще има довеждащ транспорт до метрото. Вижда се, че опитът с 294 и 280 е успешен, защо да не се приложи и тук ? :?

--- End quote ---

Ако ми беше прочел мнението щеше да си разбрал. Защото пътникопотокът е несравним. Колко пътници генерира Студ. град и колко Кв. Хладилника? На Хладилника и тм 9 и 14 им бяха предостатъчни. И още - тм 10 е претъпкан по целия си маршрут почти целодневно.
Естествено, правя забележката, че задължително минимум 98 трябва да стига метрото. Желателно е и 64.

T_4:
Да, както и останалите, и 9ТМ да се запази  :angry:. Хладилника си генерира достатъчно стабилен поток в пиковите часове - вярно, по-малък е от Люлин и Студентски, но сунтрин трамваите бяха пълни още от първите две спирки. Отиди на Вапцаров в пиков час и виж за какво става дума.
Трамвай 10 в момента е пълен, защото кварталът е тотално орязан откъм транспорт. 9ТМ е начесто и много удобен, но попада в доста задръствания и никога не знаеш кога ще те закара. Аз редовно ходя до сегашната спирка на ул."Кораб планина" (съотвено метрото след няколко месеца) и ми е все едно дали ще има една или две линии до квартала. Просто гледам да е максимално удобно и не желая цялата автостанция да минава под прозореца ми. Освен това, ако се пуснат А64 и тн. до Кръста, трябва да са експресни и да не спират никъде, иначе няма особен смисъл.

Edit:  Мисля да приемем вариант с една линия 6 мин и всички да са доволни.

Petko21:
Преди наистина имаше огромен пътникопоток в посока център и беше необходим както 10 така и 9. Не виждам смисъл да се открива сега 9. По добре е сега да се увеличат колите по 10 и да е с повече коли до Хладилника. А след като се изгради трасето до Дървеница, може да се пусне трамваи от Хладилника до там. По този начин ще има връзка между МД1 и МД2 в тази част на София и няма маршрутите на 9 и 10 да се припокриват чак толкова много.
 

giorev:

--- Quote from: Petko21 on 18.05.2012, 13:56:09 ---Не виждам смисъл да се открива сега 9.
--- End quote ---
Той вече е закрит.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version