Подвижен състав > Трамваи
ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
CKD:
Първа доставка - 03.1989 г.: - 7 бр.
Инв. номер Заводски номер
4101 178235
4102 178234
4103 178236
4104 178237
4105 178238
4106 178240
4107 178239
Втора доставка - 09.1989 г.: - 30 бр.
Инв. номер Заводски номер
4108 178784
4109 178785
4110 178786
4111 178787
4112 178788
4113 178789
4114 178790
4115 178791
4116 178792
4117 178793
4118 178794
4119 178795
4120 178796
4121 178797
4122 178798
4123 178799
4124 178800
4125 178801
4126 178802
4127 178803
4128 178804
4129 178805
4130 178806
4131 178807
4132 178808
4133 178809
4134 178810
4135 178811
4136 178812
4137 178813
ОБЩО: 37 бр.
Вижте какво е щракнал един колега тия дни в депо Подуяне - 4104 чака за струг.
лека промяна в заглавието
ozzy:
--- Quote from: CKD ---Вижте какво е щракнал един колега тия дни в депо Подуяне - 4104 чака за струг.
--- End quote ---
Интересно...дали на собствен ход е отишъл дотам или някой дизелов локомотив го е завлачил от Искър до Подуене?
CKD:
Ще питам вдругиден какво точно е станало. А може и да е за някакъв ремонт в халето на Кончар.
conecto:
--- Quote from: ozzy ---Интересно...дали на собствен ход е отишъл дотам или някой дизелов локомотив го е завлачил от Искър до Подуене?
--- End quote ---
[/size]
Напрежението в жп мрежата не е ли по-голямо?
И какво ще му правят на струга?
ozzy:
--- Quote from: conecto ---
И какво ще му правят на струга?
--- End quote ---
сигурно ще му пилят колелата
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version