Подвижен състав > Трамваи
Т6М-700/М (701-729, 801-863)
IKAR:
Опитвам се да си спомня, понеже късните бройки от този модел (90та година) вече бяха в Банишора, съответно работеха на 9тката и на 19, преди да стане оная бела, от кой номер нататък почнаха да ги правят оригинално с лайняната боя? Първата част от въпросните все още бяха с хубавото жълто. За дебелите греди е ясно - само 863 и 900 бяха оригинално с такива. Отделно повечето вътре си бяха с чавдарски фазер, но имаше екземпляри с "дървен" отстрани и чавдарски на тавана, явно са слагали какъвто имат на момента. Също имаше бройки, на които в салона вместо луминисцентни лампи, бяха сложили такива с крушки, ката на София-100 и Българиите. 900 съм сигурен, че също беше така, луминисцентни тръби имаше само отпред на сандъка за табелата....
mihailo:
С 600V осветление са единствено 701 и 900 от тези модели.
RADOCVET:
858 е бил с подсилени арки, не 863.
От 855 нагоре бяха с дървен фурнир. Не помня точно, но мисля че на първите Мки пистоните на вратите бяха под стъпалото. След това ги слагаха в кутия над вратите.
Това което Икар помни е че в средата на 90те явно е имало глад на луминисцентни тръби и масово се заменяха с обикновени крушки на 24 волта. Това доведе до деформация на повечето пластмасови капаци на лампите. На по-късен етап възстановиха луминисцентното осветление.
IKAR:
Да, на първите системите за вратите им бяха още отдолу под стълбите, сетне се появи черната кутия отгоре, но това са още трамваите, които бяха в Клокотница.
София 70:
714 дойде от завода чисто нов с механизми над втора врата.
700-М си бяха с механизми над вратите. Любимо ми беше, когато ВЕП-а на шалтбау-то изсъскаше и бабичките - чакай , не затваряй , още не сме се качили...
700 М имаха закрепена ремъчна шайба на паразитния вал и при движение се въртеше допълнително динамо за зареждане на батериите.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version