Подвижен състав > Трамваи

Т6М-700/М (701-729, 801-863)

<< < (2/421) > >>

София 70:
701 около година беше експериментален .Реално  702 е произведен през 1986 г, като след него поетапно останалите .
от 701 до 707 бяха в Кр.Поляна , от 708 до 713 в Банишора , от 714 до 845 - в Станьо Василев и от 846 до 863 в Банишора.
Моята добра приятелка Адриана  в далечната 1987 година за пръв път от всички кара 467 - току -що произведен -на 3 линия .По това време вече бяха тръгнали да излизат и Т6М-700М .Нека си припомним- Т6А2 тръгнаха по 9 през 1991 г. лятото ако не се лъжа,до това време по 9 и 19 работеха Т6М-700М +няколкото Т6М-700 .Единствено на 6 работеше 713 , поради проблеми с ходовата част.
Ако капацитета на Трамкар е бил два трамвая месечно - то излиза , че за четири години са произвели около 100 трамвая .
92 трамвая са от серията Т6М-700(М) и остават 8 трамвая от серията Т6М-София 100.
горе- долу сметките излизат.

emo:
Това е ценна информация и трябва да си видя какво помня с точност.
Във всеки случай 701-707 са работили на 11 и е нормално цяла година да не съм ги виждал.

Първият трамвай, който видях от този модел беше 711 по 6. Е тогава 467 вече предполагам е бил произведен.
457, 465 бяха титуляри на 16 и ходих да се возя в трамвай с луминисцентно осветление.

863 мисля, че беше произведен началото на 1990 г.

tiristor:

--- Quote from: София 70 ---701 около година беше експериментален .Реално  702 е произведен през 1986 г, като след него поетапно останалите .
от 701 до 707 бяха в Кр.Поляна , от 708 до 713 в Банишора , от 714 до 845 - в Станьо Василев и от 846 до 863 в Банишора.
Моята добра приятелка Адриана  в далечната 1987 година за пръв път от всички кара 467 - току -що поизведен на 3 линия .по това време вече бяха тръгнали да излизат и Т6М-700Мнека си припомним- Т6А2 тръгнаха по 9 през 1991 г. лятото ако не се лъжадо това време по 9 и 19 работеха Т6М-700М +няколкото Т6М-700 .Единствено на 6 работеше 713 , поради проблеми с ходовата част.
Ако капацитета на Трамкар е бил два трамвая месечно - то излиза , че за четири години са произвели около 100 трамвая .
92 трамвая са от серията Т6М-700(М) и остават 8 трамвая от серията Т6М-София 100.
горе- долу сметките излизат.
--- End quote ---
Доколкото си спомням, Т6М-700М работеха по ТМ1 до 1993 (след сливането му с ТМ15). След това по 1 пускаха Българии и С70, а Т6М-700М ги разпределиха така: 3 или 4 вагона по наряд по 12, останалите от Клокотница по 19, имаше и по ТМ6. Не съм сигурен, но 706, 707, 708 и 709 бяха зачислени по 19. 711, 712 и 713 се движеха по ТМ3/6. 801 беше учебен. Последните 2 трамвая от серията Т6М-700 се появиха през 1991 г. - 830 и 831. 863 трябва да е произведен някъде към 1989 г, но той не е последният произведен. 826 и 827 мисля че са последни от серията. Това е което аз знам

София 70:
Определено 863 е последния. При тази серия , както и при другите номерацията върви така , както са произведени.
Нямам спомен някога който и да било карданен да е бил учебен. Учебни бяха - 401,402,434,435,463,318 и 320.
Зачисленията , които споменаваш са след 1999 г ., когато закриха Клокотница. Има тема в този раздел за зачисления .Зачисленията , които ти споменаваш не се различават никак от сегашните , с разликата , че тези , които са били на 19 сега са на 2. ако говорим за преди 1990 г - то вБанишора - 708-713 и 846-863 , като 708 -19,709-9,710-19,711-9,712-19,713- 6 .от 846 до 863 - четни- на 19 ,нечетни- на 9 без 846 - на 9

tiristor:
Аха. Е може ми е така, но съм почти сигурен че 701 или 801 беше учебен, защото си го спомням че имаше надпис "Пазете дистанция: учебен" или нещо такова. Но си спомням , че преди около 10 години направиха 402, 434 и 463 редовни. 401 май никога не е виждал редовен курс - бракуваха си го учебен.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version