Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура
Трамвайно трасе при НДК
anzar:
--- Quote from: V.Peichev on 21.10.2016, 14:35:24 ---... По Евлоги Георгиев е нужна трета лента и отделна такава за автобусите, но трамвайно трасе особено такова завиващо към Смирненски би имало голям брой конфликтни точки и съответно няма да осигурява бързо придвижване. :rolleyes:
--- End quote ---
От моста при НДК до моста при Стр. техникум няма конфликтни точки (освен с пешеходци), тъй като няма други авт. мостове. При Техникума- вижте схемата (набързо направена..)
fafan пише: "Ако я преработите и поставите зелените релси еднопосочно от съответната страна на реката няма нужда да изчезва нито едно дърво...." -благодаря, ще пробвам, но кръстовищата се усложняват, а и може би е добре да има една спокойна "зелена" страна на реката.
fafan:
Вертикалната геометрия на трасето не ми се струва възможна при така начертания триъгълник към и от Христо Смирненски, а и е излишно толкова сложно коловозно развитие на това място. Погледнете какъв наклон има Х. Смирненски към Е. Георгиев, ще се наложи сериозно повдигане на десния бряг при подпорната стена на канала, което неминуемо ще снижи околните сгради под нивото на улицата. Неслучайно трамвая влиза откъм Графа и прави тази S-ка за да влезе в Х. Смирненски.
Също завоя откъм подземната спирка на тм7 към подземната спирка на тм6 е излишен.
Пропусната е и възможността при преработването на тунелната спирка да се обезопаси тази за тролеите. Това трябва да се направи след двете тежки катастрофи, които станаха на това място, имаше и загинали.
Не ми е ясно как е решено пресичането на трамвайното трасе в подземната спирка на тм7? Там има сериозни потоци хора, които ще идват откъм метростанцията за да пътуват към бул. България, на две нива ли ще е?
--- Quote from: anzar on 21.10.2016, 16:02:36 ---ще пробвам, но кръстовищата се усложняват, а и може би е добре да има една спокойна "зелена" страна на реката.
--- End quote ---
Поне това на Е. Георгиев и Черни връх ще се опрости, защото няма да има трамвай в насрещно движение. За да остане едната зелена ивица на реката моето предложение беше в едната посока трасето по Е. Георгиев да е като комбинирана TRAM-BUS лента. Това ще облекчи и радиуса на кривите при Е.Георгиев и Графа и ще намали скърцането на завоя.
anzar:
--- Quote from: fafan on 21.10.2016, 16:17:37 ---Вертикалната геометрия на трасето не ми се струва възможна при така начертания триъгълник към и от Христо Смирненски, а и е излишно толкова сложно коловозно развитие на това място. Погледнете какъв наклон има Х. Смирненски към Е. Георгиев, ще се наложи сериозно повдигане на десния бряг при подпорната стена на канала, което неминуемо ще снижи околните сгради под нивото на улицата. Неслучайно трамвая влиза откъм Графа и прави тази S-ка за да влезе в Х. Смирненски.
Също завоя откъм подземната спирка на тм7 към подземната спирка на тм6 е излишен.
...............
Не ми е ясно как е решено пресичането на трамвайното трасе в подземната спирка на тм7? Там има сериозни потоци хора, които ще идват откъм метростанцията за да пътуват към бул. България, на две нива ли ще е?
--- End quote ---
Напротив, брега трябва да се понижи и да има стена към реката за предпазване от високи води, иначе нивелетите са ОК. Сегашната S-ka е от решението на кръстовището, иначе и тя, и пътя слизат към моста Признавам, че навремето високия (спрямо пътя) бряг ме изкушаваше да търся завоя на трам. трасе на ГОРНО ниво :D А е възможно и подземно, ако няма траншея за автомобили.
Пресичането е като при сегашната подземна спирка и повечето наземни- на едно ниво, пеша :) Не мисля че ще е проблем- на спирките мотрисите и без това спират ;)
Завоя откъм подземната спирка на тм7 към подземната спирка на тм6 би бил излишен само за СЕГАШНИТЕ линии, а и какво толкова ви пречи? Би ли могло напр. 1-цата да продължава по канала?
Не разбрах къде има трамвай в насрещното. но комбинираната TRAM-BUS лента е добра идея.
Колега, това е само схема с цел обсъждане, а не подробно решение, вкл. физически прегради по спирките.
stankos:
Колкото за дращене по клавиатурата ми харесват ! Като възможност за реализация в близките 20 години е абсурд !
anzar:
--- Quote from: stankos on 21.10.2016, 17:08:17 ---Колкото за дращене по клавиатурата ми харесват ! Като възможност за реализация в близките 20 години е абсурд !
--- End quote ---
И защо да е абсурд (подземната спирка на Тм1 и 7)? ОДОБРЕНИЯТ сега проект на кръстовището е по-сложен, скъп и труден за изпълнение (спират изобщо трафика през тунела), макар и без възможностите на този. Но ще го реализират :paterica:, заради сегашното лошо състояние и достъпа до Р. съд.
А линията по канала е друга бира...
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version