Подвижен състав > Трамваи

Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)

(1/201) > >>

RADOCVET:
Доставка - 04.02 - 16.11.2017 г.:

  Инв. номер                Год. на произв.        Модернизиран          Доставен           


        659                         02.1990                  04.1999               04.02.2017 г.
        660                         04.1990                  07.1999               25.07.2017 г.
        661                         04.1990                  08.1999               04.02.2017 г.
        662                         04.1990                  12.1998               25.07.2017 г.
        663                         05.1990                  03.1999               16.11.2017 г.
        664                         05.1990                  02.1998               25.07.2017 г.         
        665                         05.1990                  01.1999               18.04.2017 г. 
        666                         06.1990                  11.1998               18.04.2017 г. 
        667                         06.1990                  09.1998               16.11.2017 г.
        668                         07.1990                  05.1999               25.07.2017 г.
        669                         07.1990                  06.1999               25.07.2017 г.
        670                         08.1990                  03.1998               18.04.2017 г.
        671                         08.1990                  11.1998               18.04.2017 г. 
        672                         09.1990                  08.1998               25.07.2017 г.
        673                         09.1990                  12.1998               25.07.2017 г.
        674                         10.1990                  07.1998               04.02.2017 г.   
        675                         10.1990                  01.1999               18.04.2017 г.
        676                         10.1990                  05.1999               16.11.2017 г.
        677                         11.1990                  10.1998               18.04.2017 г.
        678                         11.1990                  03.1999               16.11.2017 г.
        679                         12.1990                  04.1999               16.11.2017 г.
        680                         12.1990                  08.1999               16.11.2017 г.
        681                         01.1990                  09.1998               16.11.2017 г. 
        682                         01.1991                  03.1999               18.04.2017 г.
        683                         02.1991                  10.1998               16.11.2017 г.
        684                         02.1991                  06.1999               25.07.2017 г.
        685                         03.1991                  08.1998               04.02.2017 г.
        686                         04.1991                  09.1998               18.04.2017 г.


ОБЩО: 28 бр.




Технически характеристики:
(благодарение на emm_1968)


Дължина: 29 030 mm;
Ширина на коша: 2 200 mm;
Височина на коша: 3 300 mm;
Височина с токоприемник в работно положение: 3 742 mm;
Височина с токоприемник в максимална височина: 4 500 mm;
Височина на пода над глава релса: 855 mm;
Височина на пода на средния модул над глава релса: 370 mm;
Маса: 31 570 kg;
Сцепна маса: 21 100 kg;
Максимална скорост: 60 km/h;
Пътниковместимост: 219 пътника,
в т.ч. седящи: 59, правостоящи: 160 места;

Дължина на челните кошове: 9 800 mm;
База на челните кошове (от централен болт до съчленение): 6 400 mm;
Дължина на средния модул: 8 660 mm;
База на средния модул: 4 600 mm;
База на талигите: 1 750 mm;
Диаметър на колелата: 670 mm;
Тягови електродвигатели: 2 ABB 4 ELO 2052 T à 204 PS;

спирачки:
електродинамична;
пневматична спирачка - Knorr;
електромагнитно релсова - от напрежението на ККМ/батерията
хидромеханична спирачка за позиция паркиране;


Информация:

Произведени в периода: 1990 – 1991 г.
производител:   Schindler Waggon AG, Pratteln, Siemens AG, Erlangen
ел. инсталации:   Asean Brown Boveri AG, Baden (ABB), Siemens AG, Erlangen (D)
цена при производството: SFr. 1 907 500.
цена за преустройството на средната платформа: + FrS 550 000.-)

промени:
4.1997-8.1998 : IBIS уред, автоматични табла за спирките, външни говорители, подмяна на хидромеханичните спирачки с пружинни
1997-1999: вграждане на средна нископодова секция
2000-2002: климатична инсталация за кабината на ватмана

Преди преустройството:
Дължина: 20 370 mm;
Маса: 26 500 kg;
Пътниковместимост: 167 пътника,
в т.ч. седящи: 43, правостоящи: 124 места.

Повече информация ТУК

emm_1968:
Първият се движи ...
https://www.facebook.com/100001227110189/videos/1615218248529063/

София 70:
Поставен му е пантографът и вероятно го обръщат , за да влезе в халето за демонтаж на талигите. Някой беше писал,че обозначението U означавало, че колоосите са коригирани на 1009 мм.

emm_1968:

--- Quote from: София 70 on 06.02.2017, 14:59:34 ---Поставен му е пантографът и вероятно го обръщат , за да влезе в халето за демонтаж на талигите. Някой беше писал,че обозначението U означавало, че колоосите са коригирани на 1009 мм.

--- End quote ---

Не. Там не е коригирано нищо, само са подготвени за път.

bahner:
Ето снимка от кабината, за да добиете представа горе-долу как изглежда. Доколкото разбирам няма педал бдителност, нито тотман, по-скоро някаква паркинг спирачка, когато оставяш трамвая. Изпускане на въздух се чува само от вратите, не и от спирачките, които се задействат с маслени станции и въздух едновременно (предполагам единият тип е на талигите, а другия на колелата на средната секция). Аварийното спиране е много добро, почти като на чешките. При движение в салона се чува звук от контактори?, подобен на този при Дюваг от апарата зад кабината. Имат заден пулт.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version