Подвижен състав > Трамваи
Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
RADOCVET:
Доставка - 04.02 - 16.11.2017 г.:
Инв. номер Год. на произв. Модернизиран Доставен
659 02.1990 04.1999 04.02.2017 г.
660 04.1990 07.1999 25.07.2017 г.
661 04.1990 08.1999 04.02.2017 г.
662 04.1990 12.1998 25.07.2017 г.
663 05.1990 03.1999 16.11.2017 г.
664 05.1990 02.1998 25.07.2017 г.
665 05.1990 01.1999 18.04.2017 г.
666 06.1990 11.1998 18.04.2017 г.
667 06.1990 09.1998 16.11.2017 г.
668 07.1990 05.1999 25.07.2017 г.
669 07.1990 06.1999 25.07.2017 г.
670 08.1990 03.1998 18.04.2017 г.
671 08.1990 11.1998 18.04.2017 г.
672 09.1990 08.1998 25.07.2017 г.
673 09.1990 12.1998 25.07.2017 г.
674 10.1990 07.1998 04.02.2017 г.
675 10.1990 01.1999 18.04.2017 г.
676 10.1990 05.1999 16.11.2017 г.
677 11.1990 10.1998 18.04.2017 г.
678 11.1990 03.1999 16.11.2017 г.
679 12.1990 04.1999 16.11.2017 г.
680 12.1990 08.1999 16.11.2017 г.
681 01.1990 09.1998 16.11.2017 г.
682 01.1991 03.1999 18.04.2017 г.
683 02.1991 10.1998 16.11.2017 г.
684 02.1991 06.1999 25.07.2017 г.
685 03.1991 08.1998 04.02.2017 г.
686 04.1991 09.1998 18.04.2017 г.
ОБЩО: 28 бр.
Технически характеристики:
(благодарение на emm_1968)
Дължина: 29 030 mm;
Ширина на коша: 2 200 mm;
Височина на коша: 3 300 mm;
Височина с токоприемник в работно положение: 3 742 mm;
Височина с токоприемник в максимална височина: 4 500 mm;
Височина на пода над глава релса: 855 mm;
Височина на пода на средния модул над глава релса: 370 mm;
Маса: 31 570 kg;
Сцепна маса: 21 100 kg;
Максимална скорост: 60 km/h;
Пътниковместимост: 219 пътника,
в т.ч. седящи: 59, правостоящи: 160 места;
Дължина на челните кошове: 9 800 mm;
База на челните кошове (от централен болт до съчленение): 6 400 mm;
Дължина на средния модул: 8 660 mm;
База на средния модул: 4 600 mm;
База на талигите: 1 750 mm;
Диаметър на колелата: 670 mm;
Тягови електродвигатели: 2 ABB 4 ELO 2052 T à 204 PS;
спирачки:
електродинамична;
пневматична спирачка - Knorr;
електромагнитно релсова - от напрежението на ККМ/батерията
хидромеханична спирачка за позиция паркиране;
Информация:
Произведени в периода: 1990 – 1991 г.
производител: Schindler Waggon AG, Pratteln, Siemens AG, Erlangen
ел. инсталации: Asean Brown Boveri AG, Baden (ABB), Siemens AG, Erlangen (D)
цена при производството: SFr. 1 907 500.
цена за преустройството на средната платформа: + FrS 550 000.-)
промени:
4.1997-8.1998 : IBIS уред, автоматични табла за спирките, външни говорители, подмяна на хидромеханичните спирачки с пружинни
1997-1999: вграждане на средна нископодова секция
2000-2002: климатична инсталация за кабината на ватмана
Преди преустройството:
Дължина: 20 370 mm;
Маса: 26 500 kg;
Пътниковместимост: 167 пътника,
в т.ч. седящи: 43, правостоящи: 124 места.
Повече информация ТУК
emm_1968:
Първият се движи ...
https://www.facebook.com/100001227110189/videos/1615218248529063/
София 70:
Поставен му е пантографът и вероятно го обръщат , за да влезе в халето за демонтаж на талигите. Някой беше писал,че обозначението U означавало, че колоосите са коригирани на 1009 мм.
emm_1968:
--- Quote from: София 70 on 06.02.2017, 14:59:34 ---Поставен му е пантографът и вероятно го обръщат , за да влезе в халето за демонтаж на талигите. Някой беше писал,че обозначението U означавало, че колоосите са коригирани на 1009 мм.
--- End quote ---
Не. Там не е коригирано нищо, само са подготвени за път.
bahner:
Ето снимка от кабината, за да добиете представа горе-долу как изглежда. Доколкото разбирам няма педал бдителност, нито тотман, по-скоро някаква паркинг спирачка, когато оставяш трамвая. Изпускане на въздух се чува само от вратите, не и от спирачките, които се задействат с маслени станции и въздух едновременно (предполагам единият тип е на талигите, а другия на колелата на средната секция). Аварийното спиране е много добро, почти като на чешките. При движение в салона се чува звук от контактори?, подобен на този при Дюваг от апарата зад кабината. Имат заден пулт.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version