Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура
К.Величков - А.Стамболийски
T_4:
След 17.04 трамваи 8 и 10 се движат с променени маршрути. Направи ми впечатление, че включванията/изключванията са предимно от/към Люлин/Западен парк. Възможно ли е да се изгради крива между К.Величков и А. Стамболийски с цел да се реализират икономии?
П.С. Идеята е давана и преди, но тогава бъдещето на ТМ 8 беше под въпрос.
AROS:
--- Quote from: T_4 ---След 17.04 трамваи 8 и 10 се движат с променени маршрути. Направи ми впечатление, че включванията/изключванията са предимно от/към Люлин/Западен парк. Възможно ли е да се изгради крива между К.Величков и А. Стамболийски с цел да се реализират икономии?
П.С. Идеята е давана и преди, но тогава бъдещето на ТМ 8 беше под въпрос.
--- End quote ---
Може направо да се прокара тм трасе по бул.Вардар и жп трасето да се ликвидира,то не върши никаква работа в момента от бул.Стамболийски до Бул. Въскресение. В ОУП е заложено към 2020г. от там да минава трамвай, и примерно тм 15 да е с маршрут Люлин5 -Княжево и тм 11 Илиенци-Княжево, обръщалото в Княжево се удвоява, трафикът от коли се поема от АМ Люлин.
blagun:
--- Quote from: AROS ---Може направо да се прокара тм трасе по бул.Вардар и жп трасето да се ликвидира,то не върши никаква работа в момента от бул.Стамболийски до Бул. Въскресение. В ОУП е заложено към 2020г. от там да минава трамвай
--- End quote ---
Това е дългосрочна перспектива и изобщо няма връзка с кръстовището, обект на настоящата тема.
Технически не е лесно предложението, тъй като всички релси и стрелки трябва да се извадят. Вероятно и електрически стрелки няма да могат да се поставят, което води до риск от инцидент, подобен на този с 306, само че на много по-оживено място. Едва ли има някакъв сериозен икономически ефект, пък инвестицията е сериозна.
822:
--- Quote from: blagun ---Това е дългосрочна перспектива и изобщо няма връзка с кръстовището, обект на настоящата тема.
Технически не е лесно предложението, тъй като всички релси и стрелки трябва да се извадят. Вероятно и електрически стрелки няма да могат да се поставят, което води до риск от инцидент, подобен на този с 306, само че на много по-оживено място. Едва ли има някакъв сериозен икономически ефект, пък инвестицията е сериозна.
--- End quote ---
Само не разбирам,ако срелката беше електрическа как би могла да помогне 306 да не дерайлира.
Ако на кръстовището имаше такава стрелка било то електрическа или ръчна би намалила пробега на някои трамваи.И наистина може да го сметнем като грешка освен ,ако е променят по някакъв начин разписанията.
blagun:
--- Quote from: 822 ---Само не разбирам,ако срелката беше електрическа как би могла да помогне 306 да не дерайлира.
--- End quote ---
Ами на електрическата стрелка ватманът си знае, че трябва да отпусне ръчката (педала). Докато ръчни, които се включват от дъжд на вятър, ги минава като бързия влак. Нали затова ватманката била длъжна да я върне в завареното положение?
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version