Масов градски транспорт > Карти, билети, таксуване...
Пускат кондуктори в ГТ
bgpower:
--- Quote ---С цел да спрат гратисчиите в София пускат кондуктори в трамваи и тролеи
От март постоянни проверители по няколко линии, после в другите
16.2.2006 г.
--------------------------------------------------------------------------------
ДЕСАНТ
На посещение на Столичната община днес пристига експертна делегация от Милано. Миналата събота Бойко Борисов гостува на Габриеле Албертини, кмет на италианския град. Специалистите ще споделят опит за сметосъбирането и чистенето на снега, ще разгледат Суходол и площадките за балиране и съхранение на отпадъците.
В петък пък те ще се срещнат с комитета за управление на боклука и ще разкажат за заводите за изгаряне в Италия. През следващата седмица пристигат и експерти на Европейската комисия, каза кметът Борисов.
КРИСТИНА КРЪСТЕВА
Пускаме кондуктори в трамваите и тролеите, съобщи вчера пред ,,24 часа" столичният общински съветник Радослав Тошев. София не може да си позволи да търпи хилядите гратисчии, нито да дотира и занапред системата. От 550 млн. пътувания годишно близо половината са преференциални, тоест почти без пари, изтъкна той.
Кондукторите ще тръгнат още през март, призна и шефът на ,,Електротранспорт" Йордан Василев. Първо моделът ще се експериментира по няколко линии. Общинското дружество ще ги огласи предварително, за да не си и помислят гратисчиите да се качват. Пътниците няма да влизат през една врата, а постоянният контрольор
ще обикаля и ще продава билети.
,,Ако експериментът даде резултат, ще предложим тази схема на целия градски транспорт, който е с доста сериозен дефицит. Сега нямаме възможност да повишим приходите и не можем да развиваме дружествата, от което страдат пътниците", мотивира се Василев.
Транспортните фирми трябва сами да си купуват колите, а в ставката, която им покрива разходите, да фигурира цена на км пробег. Иначе фирмите ще ко-лабират, смята Радослав Тошев. Той напомни, че до 2 седмици общината ще даде схема за оптимизиране на системата. В Италия например операторите са акционери в компанията за градски транспорт.
16.02.2006 г., стр. 7
--- End quote ---
Сайт на СО
Repcho:
интересно ...
Balkanton:
???
T_4:
Много интересно,направо "това е новина",но как в претъпкан трамвай ще има кондуктор?Да не мислят да ги пускат по линиите с малко натоварване,защото не бих казал,че ще има смисъл.Аз ще дам малко предложения за линии с кондуктури:
тб 4?,6,7,8
А 122,123,107,67,413,313,4,53,309,310?
Тм 2,3,6,8,10??много мангали и ще е опасно,11?,15,19.
burtan:
Не ми се вярва много да го въведат.Или ако стане ще е по някоя ненатоварена линия, а дори и да стане едва ли ще си покрият разходите.Нали и кондукторите трябва да взимат заплата.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version