Подвижен състав > Електробуси

Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)

<< < (21/21)

Niko.G:
Нито един с тия догадки не позна.  ;) Всички проблеми с неправилни табели идват от проблем с тикет системата, от която се взема сигнал. Въпроса с 26Тр е, че трябва да се вземат нови контролери(BT902) с GPS позициониране. Сегашните BT900 нямат, въпреки че част от колите са вече с BT902. Друг е въпроса, че масово шофьорите карат на режим "Линия-дестинация".

mgt:

--- Quote from: Niko.G on 28.07.2024, 22:42:06 ---Нито един с тия догадки не позна.  ;) Всички проблеми с неправилни табели идват от проблем с тикет системата, от която се взема сигнал. Въпроса с 26Тр е, че трябва да се вземат нови контролери(BT902) с GPS позициониране. Сегашните BT900 нямат, въпреки че част от колите са вече с BT902. Друг е въпроса, че масово шофьорите карат на режим "Линия-дестинация".

--- End quote ---
Марио ти ли си?😄
Ама естествено, че тикет системата е виновна!
Винаги все някой или нещо друго е виновно.
И за какво тогава да се трошат пари за нови съмнителни контролери, като шофьорите така или иначе няма да ги ползват?

fafan:
Марио никога няма да направи системите такива че да са лесни за употреба и да се актуализират и поддържат без неговото участие, прави ги по свой вкус и се е вградил като траен елемент във веригата, по възможност незаменим. Естествено това не е работа за един човек, та бил и той много талантлив и работлив и затова в моменти като сега когато промените станаха много, а неговото внимание са го отклонили по други работи като внос на едномилионници от Берлин табелите станаха неактуални. За да работи такова нещо по нашите географски ширини трябва интегрирана система, която да се поддържа от разстояние, еднаква за всички превозни средства, и която не зависи от настройки правени от водачите. Марио няма как да изгради подобно нещо, но и ще се отбранява със зъби и нокти да не допусне такова нещо да припари при нас.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version