Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - did_ko

Pages: [1] 2 3 ... 189
1
Започвате да говорите глупости. Бургас като град няма нужда от влак до летището. За там пътува автобус на всеки 15 -20 минути, при това къс. И не се пълни прекалено.

2
Идеята е за градска железница, свързваща летището с града. Моето мнение е, че няма нужда от такава железница.

3
Поредната глупост относно проекта за жп връзка с летище Бургас. Тук ще трябва изместване на трасето от сегашният вариант. Или дълъг тунел под града. Но тук се говори за използване на досега съществуващото трасе, част от 86-та линия.

4
Колко души според теб ще пътуват от София до Солун с влак?

5
Бургас / Re: Škoda 26Tr Solaris
« on: 11.02.2025, 19:45:19 »
Нищо сериозно, за ден два ще го върнат в движение.

6
Ми то пътници за дълги разстояния няма. Особенно в това направление. Ние не можем да си осигурим 160 от Бургас до София, ти искаш 200 от София до Перник!!!!!!???????? Интересна логика.

7
Каквито и да са причините, доводът "няма пари" и затова ще кърпим съществуващото положение без значителна полза, е невалиден, защото такива има.
Пари има, само трябва да се намери правилният начин да се оползотворят.

Само че аз не разбирам, каква ефективност гониш с тези 250 км между София и Перник??

В Ютуб има качен целият железопътен участък от Берген до Осло, сниман от локомотива на Бергенбан. Но никъде между Осло и Драмен, където е равнинен участък не усетих скорости 200, за каквито си мечтаеш.

8
Най-натовареният участък в България в момента е Зимница - Карнобат, а не София - Перник.

По брой преминаващи влакове - може. По брой превозени пътници - надали.
Няма как да се сравнява броят превозени пътници между Зимница и Карнобат и между София и Перник. Естествено, че за Перник ще има повече пътници. Но участъка Зимница Карнобат е прекалено натоварен към момента, именно по брой преминаващи влакове.

В този ред на мисли докъде стигна ремонта на Зимница и използва ли се път 1 в посока Стралджа?

9
По тази причина ПВ 80143 е изтеглен с 30 минути по рано от предишните години.

При този влак има още един важен момент. Освен неговият състав, композицията е съставена и от още два вагона - състава от ПВ 30131 също идва в Бургас, заедно с локомотива. Така 80143 вече се състои от четири вагона и два локомотива начело.

10
И продължение на историята от днес:
ПВ 30116 е заминал от Карлово с 40 минути закъснение, вследствие повреда на локомотива, а към момента е блокирано междугарието Сопот Христо Даново. Влакът е спрял на спирка Иганово.

11
Положението с локомотива на ПВ 30112 хич не е розово. След два часа ремонт в междугарието Мирково Долно Камарци, сега влака престоява в гара Долно Камарци за отстраняване на повредата.

12
ПВ 30150 е престоял в гара Подвис 135 минути по технически причини.Ако не е повреда на локомотива, каква друга причина може да бъде?

13
Поне ръководител движение да беше се убедил, че междугарието е свободно. За тези 5 минути от 15:49 до и 54 можеше да попита колегата си на Световрачене, дали междугарието е свободно. Предполагам от другата гара е докладван влака на ПИМК.

14
Ти пък, не ми отговаряй като обикновен софиянец. Наясно съм, че влакът се движи по релсите, наясно съм обаче и с някои правилници, касаещи движението на влаковете и знам че това,  което се е случило е абсолютно недопустимо.

15
Добре де, хубаво устно разрешение по телефона, ама защо "телефонистът" не се е уверил, че междугарието е свободно?
Хубав и уместен въпрос. Да не говорим, че тук грешките са две - едната и основната е зададена във въпросът ти. Аз обаче не разбирам, как може да пусне влак да се включи в главният път от отклонение без никаква сигнализация ?

16
Според мен не е имало комуникация между двете гари. Дори влакът да замине с устно разрешение от клона, ръководител движение трябва да е убеден, че междугарието е свободно.

17
Вероятно са правили маневра в гара Кремиковци. Което обаче е забранено в период от 15 минути преди и след преминаването на транзитен влак в дадена гара. Ако това е истина означава, че маневрата е започнала след комуникацията с гара Световрачене.

18
Как тогава се регулира движението в междугарието? И ако маневрата е излязла от такъв клон, това говори за грубо и безотговорно отношение на ръководител движение е гара Кремиковци.

19
Аз разбирам това, че не казваш нищо, но логически погледнато, щом единият влак е бил с дизелов локомотив начело, това означава, че е бил маневрен и е излязъл от някой клон. И се е движел в посока гара Илиянци, откъдето би трябвало да се "сортира" в необходимите композиции, за съставяне на ДТВ с отправна точка спомената гара.

20
Има ли останали клонове, в междугарието откъдето да се включи маневра в главният път?
Запис
Което означава, че маневрата е излязла от клона. Но пак е необходимо разрешение затова от ръководител движение в гарата.И затворени стрелки към клона. Що за комуникация между двете гари е това?

Pages: [1] 2 3 ... 189