Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tm0

Pages: [1] 2 3 ... 187
1
Закъсненията са в разгара си. Вечерта на спирката таблата показваха 34 минути до идване на тролей 7, в посока Гоце Делчев,  на метростанция Европейски съюз.
20 минути закъснение на втора кола на автобус 304 тази вечер на НДК. Следващата кола по същата линия минала след 5 минути. За последната също имаше достатъчно пътници.
Не забравяйте позлатения правилни! Превозното средство трябва да стигне от начална до крайна спирка по определен маршрут, за да бъде платен курса на оператора. То може да се движи и празно и пак ще се плати, нищо, че няма да се возят пътници.

2
Тролейбусна линия 7 е на Люлин, нека да е редовна там. В южна София е изключително нередовна в пикови делнични часове, да не говорим, че и в почивни дни не спазва разписание. Това е целогодишно, с изключение на август месец. Пътниците ходят пеша, когато в натоварени часове стоят да я чакат, за да стигнат до метро или бъдат отвозени от метрото. Времето им за придвижване, спестено от метрото се губи, докато видят да чакат тролей 7. Тази линия закъснява на няколко места по прекалено дългия си като километри маршрут. Който не знае къде изостава тролей 7, той не познава състоянието на транспорта въобще - като управляващите го! По рано хората, застанали да чакат тролей, тичаха да хванат автобус 102 като видят последния, че идва. Сега, с тези интервали, вече и това не е вариант - няма което дойде. Има пеша или с кола втора употреба. За завишените изгорелите газове от повдигнатите пешеходни пътеки също мълчат неграмотниците!
Махнете тролея на Люлин от Лозенец и Гоце Делчев.

3
Винаги има хора в последната кола, пътниците си я знаят и я ползват. Жалко, че и 102 щяла да остане на летни през зимата.
Линия 102 трябва да е с намален интервал на движение, но се чака пускане на трамвайни линии 5 и 4 по Цар Борис III. Да спре автобус 5тм, на фона на взета в автотранспорта линия 260 и да се освободи ресурс за 102. Заради задръствания, интервалите стават още по-големи от обявените, но сигналите на потърпевшите пътници няма да закъснеят. Както е писано във форума от други, увеличеният брой коли наесен идва, за да стоят в задръствания и уж да се постигне по редовен транспорт. Ако забравят управляващите да увеличат колите по линия 102, ще се изиска маршрут гараж Земляне - Студентски град! Понеже в Овча купел имало метро, така както в Лозенец вече няма две трамвайни линии, а тролей 7 в пикови часове закъснява много.

4
12 септември вечер: автобус 2140, на линия 304, участвал в ПТП на пътен възел Цариградско шосе/ Александър Малинов.

5
15 септември сутрин: автобус 2062 аварирал и теглен от авариен.

6
Идеи / Re: А 74
« on: 09.09.2022, 02:28:08 »
Столична община, разбрахте ли за отлива на пътници от линия 74. Причина? Обслужване с елетробуси, наличие само на една зарядна станция, без две в двата края на маршрута, нередовен превоз на пътници (не спазва разписанието в пикови часове), прекалено дълъг като километри маршрут (удължен по ул .Луи Айер до кв. Манастирски ливади); закъснения по маршрута. Резултат - лошо транспортно обслужване - изобщо не е трябвало да се поема от електробуси без две работещи зарядни станции. Вече има електробуси с разбито окачване и вой от задвижващи компоненти (не електрически), заради ул. Луи Айер
Абсолютно неправилно е намаляването на колите на линия 65 от три през една до нула (закрива се). Заместващата (нова) електробусна линия 73* ще спазва ли разписание или както тролей 7 ще идва, когато си иска (заради прекалено много километри и няколко места по маршрута, на които закъснява), а хората ще вървят пеша?

7
2 септември: автобус 1863 аварирал на линия 59. Пътниците са били в участък на маршрута, покриван от линия 73.
13 август: автобус 3607 аварирал на линия 314.

8
5 септември: автобус 1911 на линия 102.

9
Столична община, заповядайте на ул. Никола Габровски и Стоян Камбарев. Спирка с код 0318. Преди време имаше подмяна/ включване на канализация, водопровод. От няколко седмици в района на ремонта (ул. Никола Габровски) има пропадане на пътната настилка, което може да бъде избегнато при каране с ниска скорост. Но при висока скорост, има опасност от влизане в неравността на пътя и създаване на възможност за катастрофи или материални щети. Обърнете се към поръчителя и изпълнителя, които да отстранят пропадането, преди да е започнал учебния сезон или земята да замръзне.

10
Поздрави за водача първа смяна на автобус 2033, линия 304, втора обиколка, 11 август. Посока на движение - към Цариградско шосе. Предотврати катастрофа, заради лек автомобил престроил се пред автобуса рязко от съседна лента, без спазване на ЗДП и при движение на всички превозни средства. Автобусният шофьор наби спирачки и спря плътно зад лекия автомобил. Явно джигитът не се е ориентирал навреме къде да кара, за да влезе в правилната посока на пътния възел. Също шофьорът на лекия автомобил не е знаел колко кратък е зеленият сигнал на светофара (светва червено в същия момент на престрояване и от друго направление веднага тръгва поток коли). Ако автобусът беше стар модел, той щеше да има по-голям спирачен път и в този случай катастрофата беше неизбежна. Затова стар модел (над 15 години редовна експлоатация) автобуси се карат бавно (губейки време на пътници), дори и на скоростни пътни участъци, даже при закъснение. Само едно рязко спиране е достатъчно да прегреят спирачки, гуми; седалките под гумите парят...

11
Автобусите Ютонг са неподходящи за обслужване на маршрута Кокалянско ханче - с. Кокаляне, както и маршрута на линия 260. От първия мост се чува и усеща на равен път стържене, тресене и гумите опират на на-малки неравности в шасито. Този модел не се представяше добре по павета като част от маршрута на линии 73, 72, но не успя да се съсипе окачването толкова много, както когато тръгна на 1. Да не забряваме и повдигнатите пешеходни пътеки. Решението е специално зачислени автобуси за тези линии, на които да се сменят различни шофьори. Такова нещо имаме и ако същия модел автобуси работи на линии 8 и 14.
Тази информация е за дългогодишните транспортни специалисти от Столична община.

12
3 юли: тролей 2675 аварирал на линия 5.

13
На 2 юли, след 18:44 ч., автобус 1183 на линия 102 плътно следван от 1151 също по 102 по Св. Наум, в посока Студентски град.

14
30 юни: автобус 2033 прибран с аварийна.

15
Задръстванията, повдигнатите пътеки, бързането за наваксване на разписания, липса на време за хранене го има не само на линии 73, 64, 111, а скоро ще бъде и на 5тм, когато маршрута му е от Княжево до Бъкстон.

16
28 юни: автобус 3400 - линия 204.

17
Автобус 3111 на линия 204, повреден и теглен с аварийна на 28 юни.

18
Автобус 3130 вие ужасно при потегляне от равно. Много бавно се задвижва автобуса (задържа, няма инерция). Дали трябва почистване на външни охлаждащи елементи от двигателя или има механична неизправност, трябва да се мине техническо обслужване.

19
Благодарност за повторно спиране/отваряне на водача втора смяна на автобус 2741 от 18 юни.

20
Изтрити теми / Re: Подвижен състав
« on: 20.06.2022, 02:33:38 »
Тролейбус 2913 на линия 7, 7 юни.

Pages: [1] 2 3 ... 187