Други видове транспорт > Железопътен транспорт
Железопътна инфраструктура
rexkos:
Най-зле е дефилето (София-Мездра). Участъкът Курило-Реброво е за 40 km/h (11 km), а миналата година там беше 70. Има още и няколко участъка по дефилето, където скоростта е намалена. Миналата година с Ускорен Бърз Влак разстоянието се изминаваше за 1 час и 29 минути, докато сега в едната посока е 1 час и 42 минути, а в обратната 1 час и 48 минути.
CKD:
Относно линията Русе-Варна - за мен старото трасе е трябвало да бъде изоставено още първата световна война и да се тръгне изцяло по нова след за минимална скорост 100 км/ч. Същото важи и за участъка Русе-Горна Оряховица, който не отговаря на никакви норми за международен коридор и състоянието му никога не е било адекватно на натоварването на което е подложен. Да не говорим за следващия го участък Горна Оряховица-Стара Загора.
Все пак трябва да се чувстваме късметлии, че в последните години на Народната власт съумяха да удвоят и изправят участъка Мездра-Горна Оряховица-Варна, въпреки изключително некачественото изпълнение и допуснатите пропуски за още по-високоскоростно движение. В момента единствено междугарията Пордим-Каменец-Левски и Павликени-Ресен по отношение на профила позволят скоростите на движение да достигнат 200 км/ч след съответните ремонтни мероприятия.
Ivo:
А какво ще кажете за участъка Сливен-Церковски,там скоростта е 130 км/ч,доколкото днам трасето позволява 160 км/ч,релсовият път е безнастанов.
CKD:
А какво ще кажеш за участъка Карнобат-Церковски?
Ivo:
Церковски-Карнобат е едно от слабите места на 3-та линия.Там ако не се лъжа скоростта е 60 км/ч.
Друго проблемно място по тази линия е Шивачево-Орешак-Селиминово-там има криви с много малък радиус,но този участък май няма какво да се направи по него,защото терена е скалист и мнго сложен,там се намира и тунел номер 14,който е изкопан в скалите.Все пак на фона на цялата 3-та линия този участък е малък.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version