Транспортът в другите градове > Русе

История на подвижния състав в Русе

<< < (2/13) > >>

mitakis:
Има още едно 250CB - 5427

NMC250CKBLB100036   P 5427 PH
NMC250CKBLB100037   P 5426 PH
NMC250CKBLB100039   P 5428 PH

blagun:
Малко ъпдейт на автобусите до 1980:
Икарус 180
а) модификации до 1969 - тъмночервени с 2 отделени седалки за кондуктори с масички:
Рс 5599 - 132
Рс 5600 - 133
Рс 7292 - 134
Рс 7293 - 135
Рс 7294 - 136
Рс 8688 - 137
Рс 8689 - 138
б) модификации 1969 - 1970 - светлочервени:
Рс 9098 - 139
Рс 9099 - 140
Рс 9100 - 141
Рс 9101 - 142
РА 0744 - РА 0763 - инв.номера 112 - 131
в)последна модификация - 1972 - с променени автомати за врати, явно по-мощен двигател и дръжките - в бяло:
РА 4681 - РА 4686 - 101 - 106. От тях РА 4682 изгоря.

Икарус 280 - до 1980 г.
РА 7584 - 107
РА 7585 - 108
РБ 2222 - 109 - единствен в керемиденочервено без черна лента със сметеща табела отстрани
РБ 4430 - 102 (с инв.номер на изгорелия РА 4682)
РБ 4431 - 110
РБ 4432 - 111
РБ 4433 - 143
РБ 9086 - 144
РБ 9087 - 145
РБ 9345 - 146

Чавдари М80 - последни бройки:
РА 4640 - 181
РА 4641 - 182
РА 4667 - 183
РА 4668 - 184
РА 7107 - 151
РА 7108 - 156
РА 7633 - 185
РА 7634 - 186
РА 7635 - 187
РА 7668 - 188
РА 7812 - 189
РА 7825 - 190
РА 7933 - 191
РА 7934 - 192
РА 7935 - 193

Чавдар 11Г4 - първи бройки с двукрили отварящи се навън врати
РБ 2307 - 150
РБ 2326 - 162
РБ 2416 - 194
РБ 2479 - 195
РБ 2480 - 196
РБ 2606 - 197
РБ 2607 - 198
РБ 2481 - 199
РБ 2670 - 401
РБ 2671 - 402
РБ 4126 - 403
РБ 4127 - 404
РБ 4128 - 405

първи бройки с врати-хармоника:
РА 2996 - 176
РА 2997 - 177
РБ 4463 - 163
РБ 4517 - 164

До края на 70-те се търкаляха все още Чавдари М80, като освободените инвентарни номера се даваха на нови автобуси. По едно време и регистрационните номера на КАТ запълваха освободени дупки, затова РА 2996 и РА 2997 са с номера далеч преди времето им.

ivan3275:
Простете за въпроса,но искам да попитам какъв модел са автобусите Чавдар 11Г4,като 11Г5 ли изглеждат или като 11М4,защото не се сещам точно? Иначе списъка с автобусите до 1980 г. е прекрасен и много ценен поздравления Благун :)

blagun:
Не съм експерт по номерацията на моделите, ще коригирам, ако е нужно. Става дума за първия модел със Сетрово купе за ГТ и двукрили отварящи се навън врати. Такива към 1977 бяха изцяло изметени от столицата, но извън нея се експлоатираха до края на дните си.

ivan3275:

--- Quote from: blagun on 13.09.2015, 19:59:27 ---Не съм експерт по номерацията на моделите, ще коригирам, ако е нужно. Става дума за първия модел със Сетрово купе за ГТ.

--- End quote ---
Ясно все пак благодаря братле. :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version