Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tauri

Pages: [1] 2 3 ... 107
1
Гараж Земляне вдигна нивото, ако слушат нещата ще се променят. Всичко е въпрос на организация и желание.

2
Quote
И това на фона на дискусията в една друга тема, как МАН-овете 2014г. са най-добрата инвестиция в София след метрото и как аварийността им била пренебрежителна.

Пиши си тъпотии не ни пречиш. Само не ми е ясно от къде тоя назидателен хейт.

3
Може програмата да свършва с гаранцията. И реално да неможе да си купят по-скъпите части ако  са им необходими. Автото и електрото в София може да се размърдат и да ги приберат.

4
Какви излишни автобуси има в Стара Загора? София би живнала с 20-30 бройки не автотото да се чудят какви да ги творят.

5
Тролейбуси / Re: Старите тролеи
« on: 12.01.2025, 20:53:54 »
На втората снимка се вижда туристически Икарус в двора на МВР болница. На третата снимка се вижда един Чавдар и ПАЗ в някакъв двор.

7
Силовото отборудване на Cegelec e френско и всички проекти и патенти са френски. Шкода ги купи за да принуди чешките производители да позлват старият модел тягово оборудване, което се правеше в Чехия. И да може да си го ползва при техните влакове и тролейбуси.
Има от къде да вземат оборудване и знаят как се правят каросерии. Не си мислете че ги защитавам, но вече положението е критично. Нископодовата секция за мен е малко излишно упражнение, но със сигурност трябва да се  справят.
@Ivo профилите не са стандартни и нищо чудно да излезе по-евтино да се направят в Чехия. Не е толкова елементарно колкото ти е в главата.

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 04.01.2025, 01:01:14 »
До тук прочетох за монтаж на седалки и почистване, за два дена работа.

9
Фирмата е от бивши служители на Инекон с доста богат опит. Могат да сглобят и ремонтират трамвай. Мисля че единият от инжинерите, които направиха Инеконите в движение участва в нея. Принципно има много качествени чешки кадри, които по една или друга причина не работят за Шкода. И тук беше споменавано, че Шкода изкупува всички възможни чешки предприятия за ж.п. и ги атакува по търгове с дъмпингови цени, само и само да се купува нов подвижен състав от Шкода.

10
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 31.12.2024, 12:08:19 »
Страхотно просто нямам думи. Все отбор юнаци, като прибавим и управляващите в Пловдив няма съмнение защо сте толкова зле.

11
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 31.12.2024, 11:32:18 »
Quote
Ивекото, доколкото знам, е по старата схема на Илиян - взимат се номерата на някой автобус извън движение и върви така, докато не му дойде музата да го регистрира. Само на няколко автобуса, и то извънградски, е прехвърлял официално номера

Това ако е вярно е редно компетентните органи да му направят проверка и да го затворят като автобусен превозвач. Нарушил е четри закона. С какъв акъл някой го наема по линиите?

12
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 30.12.2024, 20:19:05 »
Защо полицията да се заяде за застраховката?

13
Варна / Re: ZHONG TONG LCK6126EVG
« on: 30.12.2024, 20:15:36 »
На тия ще им се случва по-често.

14
Соларис няма нищо общо с любимият ви комунистически Икарус. Управлява се на пазарни принципи, настанява се на пазари, като привлича нови акционери (CAF) Покрива изцяло гамата от градски и междуградски автобуси с всички възможни задвижвания, и нови продукти. Единствено все още са прекалено малки в сравнение с Мерцедес, МАН, Волво и Скания.

15
Да и билет за 170 евро при 100 евро билет с Ер Франс. Доста несериозно звучи. Но има нещо друго влака свързва Страсбург с Франкфурт и Берлин. С пускането на отсечката Страсбург-Париж,  Ер франс спяряха полети до Париж, а Луфтханза вече пускат автобус до Франкфурт, което не е ОК. А и гледах между Франкфурт и Страсбург пътува над 2 часа и 20 минути. Какво толкова ровеха ДБ по тази линия и пак не я направиха.

16
Мановете и газовите дигатели не трябва да се карат с вода. Имат доста алуминиеви и чугунени части, които трябва да се охлаждат адекватно  и то с розов антифриз. Старата практика да се кара с вода през лятото все още се прилага.

17
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 18.12.2024, 22:09:47 »
Като я гледам от нова е крива, никакви детайли не са изпипани.

18
Ватмана на 506 какво наказание ще понесе? Пълна аматьорщина.

19
Първите два са демонстрационни не е нещо чудно. На третата обява са 6 броя от оператор от Осло и региона, който наема автобуси от подизпълнители. Явно на connect bus им е изтекъл договора. Изглеждат доста изтормозени пък и са с малка батерия.

20
Само да попирам какво им е на Е12-ките за 7 години експлоатация?
Много ниско качество на изработка, започнаха да късат тампони на двигателите още на 30-40000 км. Окачването им е праисторическо и лагери подобни на 14-20 пак на всеки 40 000. 2307 прекара над 3 месеца в чакане, замяна на батерии. Интересното че идваха китайци от Ютонг и от CATL и пак не го оправиха. Всичко по електрическите вериги е просто да го има за свидетел. И още много други дертове за около 350 000 км по 309 без топло за всичките години експлоатация за 1 000 000 лв колкото струват 2 и половина маркови 12 м дизелови автобуса. Не благодаря.

Какво им е на ултракондензаторните вече 5-та година?
При тях също много слаба електрическа част пак проблеми с компресори, окачване, пантографи,  врати има и такива за батерия или с проблеми по батерията които си отлежават по гаражите. Пак не са навъртяли повече от 400 000 км. Отделно за разлика от Е12-ките започнаха сериозно да гният на третата година. Пак за 1 000 000 лв. Не благодаря.

Pages: [1] 2 3 ... 107