1
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 23:17:10 »
Че защо им е тол? Знакът е след разклона за Божурище - E80
https://maps.app.goo.gl/ekZywbLvCcCqDWeYA
https://maps.app.goo.gl/ekZywbLvCcCqDWeYA
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Също така - нова линия от Левски до Русе с оперативно съвместими наклони.Т.е. Левски-Бяла. Не е лесно, там само името е Дунавска равнина, иначе си е твърде хълмиста. Надали ще се случи скоро. АМ Хемус, както и втора главна жп линия, ползват долината на р. Росица до вливането ѝ в Янтра - единственото що-годе равно място в района. По-добре 4-та линия да се модернизира поне от Русе до Горна Оряховица, че трасето не се е променяло от повече от век. Някога имаше байпас между 2. и 4. линия за избягване на ГО: Поликраище-Янтра, не знам има ли го още, на БГ-мапса не излиза.
Е и Югославия е можела да мобилизира народ и е имала голяма армия, ама 99та това не спира американците да си направят гавра с Белград и сърбите да гледат само.Югославската народна армия мобилизира през 1991, но ефектът беше, че оръжие в ръце получиха хърватски, словенски и босненски войници, който тутакси дезертираха с него. По този начин сръбското командване на армията допринесе за въоръжаването на противниците си.
Ами то може и да са можели да превземат Константинопол, но да не им е поставяно като задача.Можел той. Надутият пуяк Фердинанд, вместо да стабилизира фронта с Турция и да закрепи позиции на запад и юг, се напъвал да стигне и надмине Крум и Симеон, които така и не са завладели Константинопол.
По бай Тошово време не сме имали никаква армия в сравнение с Балканската и ПСВ. Нашата тогава е била втора или трета в света.Нещо куцо са си изсмукали цифрите. Ясно е, че България е мобилизирала, но мобилизирали са и Турция, и другите балкански държави (Сърбия, Гърция и Черна гора). При това Турция воюва от 1911 г. с Италия. Излиза, че сме имали двойно по-голяма армия от Турция и е истински подвиг за турците, че са опазили Константинопол от нас.
Гледай тука в началото на 20ти век.
Няма как да отклониш транзита оттам. Цялата селяния от Костинброд и района използва най-прекия път.Кел файда, че е най-прекият, като е накичен със светофари. Ломско между МС Ломско шосе и Хан Кубрат е на ръба на възможностите си - нито К2Н, нито кръгово може да се направи.
Започна разширението на бул. „Ломско шосе“
24 юни 2022 17:13
От днес, 24 юни, започват строителните дейности по разширение на пътните платна на бул. „Ломско шосе“ в участъка след кръговото кръстовище при метростанция „Ломско шосе“ до ул. „107-ма “ в София. Общата дължина на изграждания участък е 660 м. В рамките на строителството се предвижда разширение на булеварда с две пътни платна по 10.5 м, изграждане на средна разделителна ивица, източен локал и прилежащи тротоари. Проектът включва още и реконструкция на всички инженерни мрежи и съоръжения, както и изграждането на нови ВиК-мрежи, ревизионни шахти и осветление, съобщиха от Столична община.
„На практика това ще бъде един изцяло нов булевард с две платна по 10.5 метра , с по три ленти в посока и с локал от източната страна, с изцяло нова инфраструктура, с LED- остветление и нови тротоари. Започваме изпълнението на първия етап по бул. „Ломско шосе“ от ул. „107“ в посока кръговото при метростанция „Ломско шосе“.
От 24 юни се въвежда временна организация на движение, като за нея са предвидени необходимите пътни знаци и маркировка. Организацията на обществения транспорт по време на строителството ще бъде съобразен със строителните дейности. Не се предвижда пълно затваряне на булеварда, но имайки предвид, че той е входна артерия на София, апелираме за търпение от страна на шофьорите“, коментира зам.-кметът по строителство на Столичната община инж. Ангел Джоргов.
В рамките на строителните дейности ще бъдат обособени места по тротоарите за засаждане на 72 нови дървета.
Изпълнението на строителните дейности от този етап на разширението на бул. „Ломско шосе“ ще продължи до края на октомври.
За да се получи това трябва университетите и ЦГМ да обменят актуални списъци със студентите, няма нормативна база на основание на която да се извършват такива обмени на данни. Но нищо не пречи да се въведе семестриална карта.Университетите подават Декларация 1 в НАП за всички студенти, тъй като бюджетът внася ЗО вноски за тях. Но у нас обмяна на информация между институции, особено държавна и общинска, е все още добро пожелание.
Целта е да си правите заключения на базата на данни, а не на базата на лично преживяване.Ами в сегмента на еднократните карти десетките носят 1/3 от приходите, въпреки че не се предлагат от шофьорите, а и често ги няма в билетните пунктове. Така че не е оправдано ликвидирането им. Те запълват сегмента между съвсем инцидентно пътуващите и тези с абонаментни карти. При това хората с десетки инвестират в МГТ, тъй като плащат преди да са ползвали услугата.
Все едно сегашният 122 не е адекватен транспорт за ИКЕА и Ринг мол.Да, на 2 часа само през почивни дни - мноооого адекватен. Изпитан хитър номер на ЦГМ - правят една линия адски разредена, следва отлив на пътници, което е аргумент за закриването ѝ.
Все едно има 63 и 66, които са удобни и предпочитани при сегашните цени на лифта. Също 123 има връзка с МД1, ТМ20, автобусите и тролеите на Площад на авиацията и достъпът до него от много райони е достатъчно удобен.Не е само до лифта. ИКЕА и Ринг молът имат доста посетители, а и кварталът наоколо се разраства. Те метро искат да му правят, ти за един автобус на половин час се стискаш.
122 при сегашното разписание е напълно безмислен въздуховоз, освен това цените на лифт Симеоново са прекалено високи за да бъде атрактивен за ходене в планината при наличието на автобуси 63 и 66. Също до лифта има 123 с що-годе вменяемо разписание.Най-смислено е Е123 да се удължи до Хладилника, като почивките в двете посоки са на лифта. По СОП да спира само на кръговото за Драгалевци за връзка с А111, да минава по естакадата над Симеоновско шосе, за да се избегне попадането в задръстване там, да прескача междинните спирки по Черни връх от СОП до Хладилника и да завърта на Сребърна/Люба Величкова без престой. Лифта-Хладилника-Лифта е преодолимо за ултракондензаторите. На обръщалото на лифта има място за отделни спиркознаци към Гео Милев и Хладилника, а и всички електробуси имат табели и хората няма да се бъркат в коя посока заминават от лифта.
След като вече видяхме СВ хххх ТЕ, ето друга интересна комбинация, която явно върви във Варна в момента - В хххх ЕО.ЕС e серията, не ЕО - пише си го. О в СО и ОВ се изписва като яйце, именно за да не се преправя С на О.
http://platesmania.com/bg/nomer19357954
Трасето по Хан Кубрат може да се обособи почти изцяло.Е къде ще го обособиш това трасе, особено след завоя преди Триъгълника? Иди им кажи на обществено обсъждане на хората в блоковете по Хан Кубрат, че ще се изсече зелената им ивица, която ги дели от булеварда, за да направят трамвай, който ще им скърца!