1
Автобуси / Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« on: 29.11.2023, 08:35:12 »
По-добре беше един кош с калцуни да сложите. Тия изтривалки ще трябва постоянно да ги перете.

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
QuoteСъщо от 30 единични Conecto вече са бракувани 5От 6-те O345S на Земляне (демек къси зелени) в движение е само един - червеният 1767, другите са брак (отдавна). От 30-те O345S Conecto дефакто в движение към момента се водят 10 бройки. Няма никакъв шанс бройката движещи се да се увеличи.
Което не е чак толкова лошо, защо не задействат поръчка на съчленени?
БМЦ-тата отново се доказаха като некачествени автобуси. Както винаги са сбъркани като проект. Няма да се изненадам, ако турците просто са наслагали частите без да мислят кое къде и как. Всички имат проблеми с охлаждането на въздушният компресор и инсталация. Не са и на много километри да ги жалите само на по 250 000-280 000 км са. Няколко са и с хидравлични удари на двигателите.
Като цяло ако си купувате китайски и турски боклуци в началото излизат евтино като цена с около 100 000 по-евтини от Ман и Мерцедес, но след 4-тата и пета година почват да илизат много скъпо. Само за сравнение Мановете са вече на по 600 000 и не се поддържат както трябва.
Какъв е смисъла да купуваш нещо морално остаряло, за да го пращат непрестанно в АРЗ белким изкара 15 години.
Дайте публичност в медиите
2048, 2076 и 2078 са с ПТП-та.
2049, 2058 и 2070 също са спрени...
Та май затова често има Белдета на геомилевските линии...