Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kingpin

Pages: [1] 2 3 ... 52
1
Ами аз гледах в списъка на подвижния състав, с днешна дата - 16 Икаруса - от които 5 модернизирани и 2 учебни.

2
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: Yesterday at 21:59:27 »
По 79 продължават да движат ежедневно БМЦ-та. Мисля, че са ок за там и може направо цялата линия да поемат. Нали и без това 79 е линия за гробници на доизживяване. Тези поне са нископодови.

3
84 и 184 може пак да ги върнат към електрото, то не пречи. 74 също не пречи да мине на въпросните тролейбуси, а Хигерите да отидат другаде.
Нали има още 15-тина Икаруса. Тогава най-сетне ще ги спрат. И така с 35-те тролейбуса, нещо подобно ще е с тях.
Ако всичко е ок, трябва да тръгнат през 2026 г., дотогава ще движат Икарусите. Чак ме е срам да го напиша  :help: 

4
От февруари е тази серия. В момента тече СЕ.

5
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 03.10.2024, 22:16:03 »
Напоследък често хващам БМЦ-та по 79. Явно не могат да съберат 5 МАН-а, за да покрият линията.
Впрочем по 285 също, но там май пускат де що може.

6
Всъщност да, като се замисля сигурно затова и няма оправия с интернет троловете.
Но ми стана интересен този потребител с тия безкрайни постове навсякъде и даже прегледах отгоре-отгоре въпросните профили и наистина абсолютно един и същ стил на писане и когато единият спре да пише, друг почва. В крайна сметка може да става дума за човек със сериозен проблем като раздвоение на личността или друго подобно отклонение. При това положение той самият може изобщо да не осъзнава какво прави - многократните регистрации, какво е писал, кога и т.н., в зависимост от това в каква фаза е превключил. За съжаление съществуват такива неща в живота и никой не е застрахован, може например силен стрес да отключи такива заболявания.

7
Добре, администраторите не са ли обърнали внимание дали марина, петър, васко, маско и т.н. не пишат от един и същи IP адрес в даден момент?

8
От врати на Икарус 280 - не съм видял нито едно произшествие.

И щом ти не си видял, значи такова не е имало?
Точно постът преди твоя - човекът ти казва един такъв пример!

9
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 24.09.2024, 17:30:19 »
а от твоите любими комунистически червени другари от ДС или "техни" хора.
Аз любими червени другари не съм имал. Не съм бил член на БКП. Никога не съм се занимавал с политика.

Живял съм във време, когато съм видял много добри неща (и някое друго лошо, разбира се). И после живях във време, при което гледах как тези неща ни ги отнемат малко по малко. И затова си искам старото време. По просто от това не знам дали мога да го кажа.


Ама огромна част от несгодите днес са именно следствия от онова време. Решението на проблемите не е "още от същото".  И хора от "онова време" не трябва да бъдат допускани до никаква власт и не на последно място (даже на първо) мисленето на хората трябва да се ошлайфа. Трябва да се следват развитите западни демокрации. Не че нещо ново казвам, но....
Пък и не виждам какво ти е отнело днешното време - напротив, много, ама много повече възможности има. И за предприемачи, и за пътуване, свобода на изразяване, миграция. Безброй човешки права, които са били потъпквани преди.
Впрочем много хора смесват носталгията по младостта си с носталгията по онова време. Все пак на всеки му е мила и драга младостта, независимо от политическата обстановка тогава.

10
... може с повишаването на стандарта София да стане търсене град и да се разраства от идващи от други страни. Така се разрастват големите градове в Европа и САЩ, а не от раждаемост.

Такова нещо не знам дали българинът ще го приеме, София да има виетнамски, турски, и т.н. квартали...

Ами в София имаше виетнамски квартал - "селище на строителя", турски квартали - даже цели селища има, за други етнически квартали пък да не говорим   ;)

11
Е да ама каратс-ките нямаха ДПФ. При Ютонгите изолирбанд няма да помогне  :P
Ако е над известно количество задръстен ДПФ-а и/или не успява да регенерира, със сигурност ще мине в авариен режим.
Преди време тук се коментираше за един Ютонг със сменен ДПФ.

12
Какво си смучкам от пръстите бе пич.... Всичко, което съм казал, е вярно. И това, че са минали капитални ремонти го знае всеки. Пак много говорите и нищо не казвате. Аз днес нещо много свободно време имам, но стига съм се занимавал с вас.  :help:

13
Не знам кои "(супер)разбирачи" имаш предвид, но айде без такива съвети. Не е нужно да си дипломиран автомобилен инженер, за да пишеш тук. Аз пък бих посъветвал такива като теб да покажат какво знаят, вместо разни такива заядни. Тъкмо ще научим нещо полезно.

14
И то не просто употребявани, а 10-годишни, на по 800 000 километра.
И никой не е казвал, че немците са безпогрешни.

15
Иначе сравнението на Икарус 280 с Мерцедес О 405 не е коректно, защото са различни поколения. О 405 следва да се сравнява с Икарус 415, а там нещата са още по-крещящи.

Коректно е, просто защото са произвеждани по едно и също време.
Икарус 280 се прави поне 20 години без съществени подобрения, от 1973 г.
Мерцедес О305 се появява през 1967 г. !
Само да припомня, че от същия модел купуваме на старо 25 години по-късно и гледахме на тях като чудо на техниката, за първи път сблъсквайки се със западна техника.
От 1983 г. се прави Мерцедес О405.

Иначе в допълнение в сравненията между о305 и Икарус може да се добавят и още неща като шумоизолацията, спирачната система, защо не и автоматичните скорости, вратите, въобще човек ако тръгне да се задълбочава и ред други неща.

16
А СВ до **** РЕ ли стигна? Ако правилно смятам серията е на изчерпване до 2-3 месеца, защото остава само СВ **** СЕ, ХЕ и ХХ и то ако изобщо ще използват ХХ.

17
То не е за тази тема баш, ама...

Само да попитам - какво като са идвали всяка година нови Икаруси и Чавдари? Никой не е видял файда от такова обновление - новодоставените същите като старите. Да не говорим, че в същото време, когато на нас са ни докарвали Икарус и 11г5, в цивилизования западен свят са купували наистина модерни за времената си автобуси като о305 и о405, които ние взехме на старо след промените и тук ни изглеждаха като космически кораби.
Относно редовността, подкрепям горното мнение.
Изобщо по отношение качеството на услугата нещата са много напред и изобщо няма поле за сравнение сега и преди.

18
Преди 1992 г. чисто и просто 90% от автопарка е от Икарус 280, затова няма как да видиш тогава друг заместващ автобус  :rolleyes:
А наказателната линия за провинили се шофьори беше 72.

19
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 10.09.2024, 18:35:32 »
По 82 със сигурност няма отлив, електробусчетата са претъпкани в пиковите часове...

Ми те щом са претъпкани, сигурно и не са побрали всички чакащи по спирките. Ако е така, то отлив има :rolleyes:
Все пак по линията движеха БМЦ - нормални 12-метрови автобуси, пък още преди това Чавдар 141.
 

20
Напротив, европейското законодателство седи над националното
Няма такива филми. Всяко действие в България се съобразява с българското законодателство.
Можем да взаимстваме закони от европейското законодателство, което е нещо съвсем различно.
При ЗОП има взаимствани текстове от европейското законодателство. Това е било изискване на ЕС, най-общо за да можем да усвояваме пари по европрограми. Например при покупка на нови автобуси с европейско финансиране и с бенефициент общинският превозвач.
А случаят с МТК няма нищо общо. Общината е отдала на концесия пакет от линии, понеже е била осъдена от МТК за пропуснати ползи. За което е осигурила пари от собствения бюджет и е задала правилата. Няма никаква дори далечна връзка с европейски регламенти и законодателства.

Pages: [1] 2 3 ... 52