Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Magirus deutz

Pages: [1] 2 3 ... 161
1
Новата серия в Ловеч е ОВ **** ВЕ. Враца, пък  без изненади преминава към СР.

2
В Сливен вече върви СН **** ВМ.

3
Разни / Re: Спомени...
« on: 26.05.2024, 11:05:42 »
Без да се обиждате, но си личи, че по - голямата част от пишещите в тази тема(ако не и всички), гоните 50 - така. Първо относно този абитуриент - първо видеото е поне на 8-9 години, второ много ясно си личи, че момчето се бъзика.
Относно по - горните твърдения, че "днешната младеж" е неграмотна и с ниска обща култура - може би в някаква малка степен е така, но според мен в наши дни интелигентен е не този, който знае някакви назубрени факти , които са лесно проверими - кой е най - големият язовир, кое най - дълбокото езеро и т.н, а който практически се справя в живота, а голяма част от младите го правят доста добре.

4
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 22.05.2024, 12:04:53 »
Не е изключена и вероятността тролеите впоследствие да бъдат премахнати и заменени с електробуси, но да не забравяме, че е Варна, не Европа.

Иначе не е лошо да има съчленени тролеи, тъй като солотата са тесни и като са пълни(често) е доста некомфортно.

За съжаление, според мен има доста индикации, че ще разкарат тролеите във Варна в близките години и поетапно ще ги заменят с електробуси.
Линия 86 можеше да я възстановят - не го направиха.
Можеше да купят съчленени тролейбуси - не го направиха. Верно е и, че пътникопотока не е толкова силен, колкото преди.
Всичко това е противоположно на ефективността на линиите.
Могат да оправят ККМ между Сливница и Варненчик покрай Радиозавода както едно време.
Могат да доизградят ККМ по Цар Освободител или да я продължат по Приморски до ЖП Гара и Кронщад.
Могат да увеличат броят линии и коли....

..., но не искат!
И вероятно този транспорт във Варна, за съжаление, ще потъне в небитието.  :(
Сегашните тролейбуси са на 10 години, със сигурност ще се движат поне още 7-8, така че не виждам скоро някой да реши да закрива тролейбусния транспорт в близко време. Не ми е много ясно и защо трябва да се възстановява ККМ по бул. Република, при условие, че е преценено още в средата на 90 - те, че съществуването й е нерентабилно.

5
Това Х5 с десен волан е с някакъв много странен, приличащ на немски шрифт номер. BG лентата също е с различен шрифт, а на предния номер е прилично обелена.
Номерът няма валиден периодичен технически преглед, но има валидна застраховка и винетка от 9лв.
Подобен автомобил забелязах и на друго място, някой знае ли какви са тези номера, прилича ми малко на турски шрифт?
Хасковски номер преиздаден с шрифт, който наистина май е турски. Х5 - цата по - нагоре е с немски шрифт. И както бяхме коментирали по - нагоре - подобни номера са много разпространени в Украйна - ето един В **** ТЕ, който е издаден преди около два месеца, но вече е с украински шрифт.

6
Ето  тук  на въздушните снимки на София от 1966, може да се види целия изкопан канал. На мен ми е интересно нещо - Георги Марков споменава, че след дългогодишното строителство е последвало зариване на изкопаното, но доколкото знам по - голямата част от канала е заличена, вследствие на строителство по трасето му и то чак към края на 90 - те години.

7
Моят номер е СА 9282 МТ от юни 2008. Наскоро проверих дали някой от близките номера е все още в движение и май всичките, които проверих бяха прекратени. Даже и от автомобила, който го носи - Фиат Мареа не останаха много в движение. Самата комбинация ми харесва, но по-скоро бих се уредил ако имам възможност с нов номер със същите цифри, от колкото да си прехвърлям стария.
Малко ще навлезем в офтопик, но да - Фиат Брава/Браво/Мареа бяха много масов "нов внос" в периода 2006-2009, а сега са почти напълно изчезнали(в cars.bg има общо 28 обяви за продажба на такива), същото се отнася и за друг "хит" от същите години - Вектра Б.
Колкото  до номерата от СА **** МТ. На практика всичко отпреди СА **** Х* сериите вече е рядкост и предполагам дори софийските серии издадени през 2011-12г. не са с повече от 50% "оцелели" номера.

8
И са сложили български стикер (око за око) за по-достоверно? Няма град с областен код СВ в Украйна.
Чернигов е с код СВ. Иначе в случая с CLK- то със сигурност става въпрос за български номер преиздаден с украински шрифт. Преди години имаше бум на такива номера, като имаше случаи(дори снимани в Platesmania), когато такива преправяни български номера биват прехвърляни и на други коли в Украйна.

9
Не знам дали е писано, но новата серия в Ст.Загора е СТ хххх ТК. Днес видях СТ 1797 ТК.
Серията върви от почти два месеца и е писано за нея. На първата страница на темата, има таблица, която поддържам и в която може да видиш всички актуални и издадени серии, във всяка една област.

10
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 27.03.2024, 18:04:07 »
Тази снимка е едно чудесно сравнение между "социалистическия рай" и "прогнилия запад".
Точно така, само със забележката че Трабанта трябваше да е до автомобил от неговия клас, например Голф 1-ца или 2-ка, а до този Мерцедес да стои някоя Чайка та поне да са в един клас, но пак разликата е внушителна.
Съпоставим на Трабната би бил Фолксваген Поло.

11
Е то варненската ситуация е малко като "видяла жабата че подковават коня и тя вдигнала крак". На тях им остават още много свободни комбинации, за какво им са Е-тата?
Питай Главна дирекция "Национална полиция", от където се определят сериите за отделните области. Иначе В **** ТЕ си върви със стандартана за варненска серия скорост от около 1800 бройки на месец - просто пуснаха поръчковите комбинации от ТЕ, почти  месец преди да е свършила предишната серия.

12
Предполагам, че номера за електрически автомобили се издават от всички области, не само от София. Някой знае ли на какъв принцип се разпределят номерата между градовете?
Има отделни интервали за отделните области.

13
Значи и варненци се отдалечават с няколко години от втори областен код. Между другото, в списъка е отбелязана като използвана серията В **** АЕ. Това някакви ремаркета ли са, подобно на С **** АЕ? Или, може би, има жълти номера на частни ремаркета от 1986 от всички области, непроменили кода си - В, ВТ, ВР и т.н.?
В **** АЕ е  "черна" серия за ремаркета. Иначе очаквам от тук нататък във всички области да започнат да се появяват *Е серии. Следващата такава най - вероятно ще видим до 10 дни - след края на СТ **** РХ.

14
Не е. СА хххх АВ излезе преди АА. Втората беше за квадратни табели, но в началото я издаваха за нормални. Вероятно тъкмо тогава се е изчерапала "квадратната" С хххх КХ.

Първите номера с АА бяха квадратни. С такива обзаведоха всички Икаруси. Мисля че над 5000 вече бяха правоъгълни.
Аз съм виждал 3***. 4***, които са си комплект правоъгълни, така че вероятно квадратните са до 3000. А някой все пак помни ли какъв е бил "преходът" от С към СА? Защото според мен е малко вероятно СА **** АВ да е била първа, по - скоро С **** КХ се е изчерпила към есента на 2005г. и са започнали издаването на квадратни номера от АА, а след изчерпването на С **** НА е започнало издаването и на правоъгълни от АА(очевидно от 3*** нагоре).

15
В Хасково е започнала Х **** МВ.

16
Днес 22.01.2024 г. в отдел "Пътна полиция" към СДВР ще бъдат приемани заявления за номера по избор от СВ0001АЕ до СВ0500АЕ тип 1, съгласно заповед 4332з-173/28.02.2023 г. на директора на СДВР.
Това е първото отклонение от азбучния ред на СВ в София, всъщност (като изключим "квадратните" серии) такова отклонение не е имало и за СА.
СА **** СА излиза между ВР и ВС, през есента на 2006г.

17
Благоевград с нова серия - НН.

18
Обмислят как да разрешат проблема с картите за линия 409 на двата превозвача
Quote
До месец се очаква да бъде постигнато споразумение за взаимно признаване на валидността на абонаментните карти по линия 409 от двата превозвача -  "Градски транспорт" и "Ченсфилд". На работна среща с представители на общините Варна и Аксаково днес, 17 януари, ще бъдат обсъдени юридическите въпроси по проблема. Това съобщи за Радио Варна кметът на Аксаково Атанас Стоилов.

Той посочи, че създалата се ситуация ощетява пътниците и от двете общини с пари и време. За проблем сигнализира и в предаването "В ефир сте" Иванка Райкова от Игнатиево. От една страна някои ползват абонамент за пътувания и на двете фирми, а други чакат с 15 минути повече, за да дойде автобусът, за който имат карта. Кметът на Аксаково е оптимист, че ако работят конструктивно, сагата може да приключи до месец.

Проблемът с транспорта е за цялата област, допълни Стоилов. Липсата на транспортни фирми, които имат желание да работят в по-малките населени места, и незаконните таксита, са част от причините за това, посочи кметът. Част от пътникопотока там е намалял и заради ковид кризата, а регулирането на транспортните схеми в общините се оказва голямо предизвикателство за местните управници.

Град Игнатиево например се обслужва от автобуси, които достигат до Слънчево, Припек и Доброглед. Създали сме оптимален вариант на обслужване, посочи Атанас Стоилов. Проблем се оказва линията Аксаково - Игнатиево - Варна, а казусът беше повдигнат по време на срещата на кметове на общини с областния управител проф. Андрияна Андреева.


19
В Бургас вече върви А **** РМ.

20
Имало ли е серия С хххх РР? Ако да, със синя лента ли е била?
Да, имало е и е била без синя лента.

Pages: [1] 2 3 ... 161