Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 177
1
На Тодорини кукли е друг, ясно се вижда, че разположението на стълбищната клетка е различно. Май е от експерименталните.

2
Концесиите не бяха ли стартирани точно с оглед на това, че Автото се задъхваше с подвижния състав и не можеше да осигури надежден и модерен такъв по редица линии? 20 и кусур години по-късно нещата не са се променили коренно. След Карат, Божуренци от нископодово Конекто и Ситаро ги върнаха на О 305 в началото, после ги "обновиха" със слезлите от натоварените линии и вече грохнали 11хх. Банкянските линии също, по 260 Еридан тъкмо купиха добри автобуси, сега се пуска която изостанала таратайка днес може да излезе на самоход от Земляне. В тези случаи определено ми се струва рано отхвърлянето на концесиите. Автото е едно от най-неспособните звена в СО и проблемите с лошия подвижен състав са ги съпътствали винаги през последните 25-30 години На първо време в СО нека си решат недостига на нормални автобуси по линиите, стопанисвани от общинския превозвач и чак тогава да мислят как да си вземат останалите от лошия частник.

3
Бп-79-Гл мисля, че е серията на Столник с 3 малки прозореца на стълбищната клетка. Тя също е много разпространена - в Софийска област, северозападна България, Благоевград и Сандански, Плевен, Ловеч, Търново, Габрово и Севлиево, Пазарджик, абе на много места.

4
https://maps.app.goo.gl/2q1gW1cxt4dwBMd26
Този тип блокове са много подобни на Бс-69-Сф, поне разпределинието на стълбищната клетка и асансьора са същите, но се срещат предимно в източна България - Варна, Бургас, Русе и т.н. Някой има ли идея каква номенклатура се водят и кой ДК ги е произвеждал.

5
И са сложили български стикер (око за око) за по-достоверно? Няма град с областен код СВ в Украйна.

6
И аз съм се чудил, че в Украйна и Русия е пълно с такива коли с български номера, като даже и таксита съм виждал. Вероятно това са коли, купени от украински граждани и изкарани натам без прехвърляне и с нередовни документи, а тези табели са преиздадени в Украйна. Но при всички случаи са нелегитимни, а колите нередовни без валидна го и гтп. Нещо подобно както у нас преди години масово се караха десняци с английски номера, без да са легални нито там, нито тук.

7
Денис Енвиро на този етап биха ни дали само само за тест, след което ще се пусне ОП за нови двуетажни автобуси и ще се купят или Ютонг или Кобра  :crazy:

8
Винаги основно такива са пътували, но от както циганьорите, или поне по-предприемчивите от тях решиха да завземат този бизнес в свои ръце чрез нелегални превози с бусове, замряха тия линии.

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 17.04.2024, 16:38:44 »
Те ако му бяха сложили двигателя от Икаруса можеше и да изкара. Това им беше обеца на ухото, че успешните експерименти с архаичните Икаруси и О 305 не сработват при по-модерни автобуси  :rolleyes:

10
Между другото в Германия хич не са рядкост най-изявено коплексарския модел на Мерцедес - G класата, но пък S класа се среща рядко, камо ли притежавана и шофирана от 20-25 годишни пишлегари с брада, по голяма от интелекта им. В Чехия, Словакия и Унгария обаче е като при нас. Комплексите от соца си ги тресат яко и тях, нищо че отдавна са много крачки пред нас "преодоляването" на наследството от преди 89-та.

11
Колата е даже и повече от 100 хиляди, но нива такива гледки все още ни учудват?

12
Не се чете добре. Сегашният шрифт е перфектен, какво налага смяната му?

13
Дори може да се каже, че този момент вече е настъпил...

14
Комуникаторите във возилата на гт не само, че никога не проработиха, ами на по-новите доставки превозни средства дори не са монтирани такива. Трафикът в София никога не е бил по-зле, колкото е в последно време и това не се дължи на броя на автомобилите. Причината е, че не се спазват никакви правила, а шофьорите в болшинството си са изключително слаби и некадърни, плюс че арогантността и чувството за безнаказаност сякаш са превърнали в национална черта. Всеки ден се случват изключително нелепи инциденти, породени единствено от глупост. Да не говорим за лекенцата, родени след 2000 година, които са тотално неадекватни не само на пътя, но и във всяко друго отношение...

15
Имаме линии до Испания, които би трябвало да са и по-дълги. Не ги знам откъде минават, но най-много до Италия да цепят с ферибот, нататък вероятно обикалят през Италия и Франция…

Още ли ги има тия линии? Преди Биомет нали пускаха най-новите Иризари първо до Испания да въртят километри и чак след това вътрешно, но в ерата на евтините самолетни билети и нелегалните превози с бусове кой пътува такабвсе още?

16
Недобре монтирано стъкло, усукване на каросерията са възможни варианти.

17
Може би е стартирало производството  :neznam:

18
Да обаче сега прочетох, че XXXLutz имат почти 70 процента дял в Аико, така че имитацията изгелжда не е съвсем безочлива.

19
Което ме навежда на мисълта, че Аико след като бяха принудени да се откажат от имитацията на Икеа, най-нагло изкопираха името и логото на друга голяма верига в западна Европа - XXXLutz.

20
Преди имаше евтиния вариант на Била - Пени. Но го закриха, оставиха само скъпия. Чувам от много места, че храната, и не само, в България е по-скъпа, отколкото в Германия и Франция. За дрехите да не говорим - марковите са безбожно скъпи, дори по-скъпи от Канада. Просто има една малка групичка супер богати, едни 10 процента, но тези 10 процента са напълно достатъчно да се държат много високи цени и въпреки това да има кой да купува. Отделно казвал съм ви колко и какви фирми са на входа и на изхода на големите вериги.
Като човек прекарал доста време в Германия миналата година ти гарантирам, че това за по-евтините храни и продукти като цяло е абсолютен мит. Да, има някои неща, които са по-евтини, но в болшинството си са горе-долу около 2 пъти по-скъпи, тъй като са на същата стойност като у нас, само че в евро. И това се отнася за Лидъл и Алди, Пени е по-евтин магазин от тях, а Реве и Едека в "премиум" сегмента.

Pages: [1] 2 3 ... 177