Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kaiser Kar

Pages: [1] 2 3 ... 236
1
А с бутоните, залепени са "Капчица", какво правим?

2
А решинието за създаване на нормни условия на работа било толкова просто - циганийки на воля.

3
Аз никога не слагам маска в градския транспорт

За което рано или късно ще бъдеш глобен :)

4
Агента забелязан да снима на XX ДКЦ днес  :P

5
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 29.07.2022, 10:09:26 »
Като видя запетайка преди "бе", спирам да чета, защото нататък е ясно.

6
Е това е типичен пример как не работиш тази работа, а даваш мнението си.

Я да видим каква е работата:
1/ Ставаш разокав от съсредоточаване с очите предвид сегашното движение, и преди 30 години.
2/ И Икаруса и Чардарката управлявах без натискане на съединителя, освен при потегляне, защото го мога и съм се научил, така че натискането не ми пречеше въобще. Положил съм усилия-научил съм се.
3/ При автоматиците десният крак боли от постоянната работа, а левият боли от бездействието му, и като слезеш от автобуса ходиш като на*бан.
Та на кое викаш по добри условия аз не знам ! Така разсъждават и тези които взимат решения за формиране на работната заплата.
А е достатъчно да се повозиш в автобуса една смяна от 8-9 часа, за да си промениш мнението,- само да се повозиш !

Малко ме взе за канарче тука. Правил съм 800-1000-километрови пътувания с кола '93 набор с ръчни скорости, без климатик и слаба шумоизолация на купето, както и същите пътувания с кола с всички възможни екстри. Разликата е огромна най-малкото заради многократно по-малкия шум.

Иначе возил съм се още едно време, когато зелените мерцедеси бяха сравнително нови. Водачите тогава предпочитаха икарусите единствено заради затворените кабини и по "икономически" причини :)

7
Не трябва все пак да пропускаме и факта, че днес условията са много по-добри - едно е да работиш 8 часа на ден с "Икарус" или "Чавдар", които излагаха водачите на шум, вибрации, жега, студ, ръчни скорости и никаква ергономия, друго е да работиш на MAN или дори BMC с климатик, тих двигател, шумо и виброизолиран.

Което не означава, че въпросните работници не следва да се пенсионират по-рано.

8
Днес шофьорът на 3129 за 2 спирки успя три пъти да влезе в конфликт с пътници или участници в движението. Според мен психическото състояние на водачите трябва да се следи по-зорко.

9
Колеги, някой знае ли защо яз. Панчарево според бюлетина на МОСВ е постоянно в режим на преливане, независимо че не надвишава 77%, а съдейки по бреговата ивица и растителността по нея, в близките години не е бил пълен над това ниво.

10
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 22.07.2022, 18:12:27 »
Не мога да разбера какво им профилактират по 4 месеца всяка година - проверкя от-до се прави за макс седмица, неизправности се отстраняват според необходимите части, но надали ги чакат по няколко месеца.

11
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 17.07.2022, 15:38:16 »
Чета мненията на колегата Sixkiller и се възхищавам на мощността, с която православно-славянският компресор успява да издуха и последните наченки на здрав разум у хората.

12
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 17.07.2022, 15:22:26 »
Да ги закарат в "Трамкар" и да им боядисат салоните в сиво с блажна боя тогава.

13
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 17.07.2022, 10:06:02 »
Прилича на “Мини Купър”.

14
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 17.06.2022, 08:57:49 »
Цените в енергетиката тръгнаха нагоре заради Зелената сделка. Подписа я този, който сега се кълне, че “ако управляваше Г*РБ, цената нямаше да е такава”. Войната в Украйна само я катализира. На понеже 80% от българското общество има нулеви познания по икономика, неосведомено е, но за сметка на това си мисли, че знае всичко, резултатът е налице.

15
Между другото, отбивката за с. Долни Пасарел е изключително опасна, когато се прави ляв завой към селото откъм София. Намира се на завой, растителността не се почиства, няма никаква видимост към идващия откъм Самоков трафик, не се контролира спазването на ограничението за скоростта и за капак от почти година вече няма никаква маркировка заради ремонта на пътя.

Общо взето, всеки завиващ натам е с единия крак в затвора (или гроба), защото вината, разбира се, ще бъде негова ако стане катастрофа с идващ отгоре автомобил. Аз всеки път правя почти обратен завой в опит да си подсигуря малко повечко видимост. АПИ проявява чудовищно безхаберие по отношение на този път.

16
По-добре да не опитват такива сложни неща. Помним рампите на T8M-900M как стояха за украшение, на 2711 също, след като си оказа, че излизат, но не се прибират.

17
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 18.05.2022, 12:53:17 »
Динанмометричния ключ откъде си го взе? Като че ли по големите магазини няма много голям избор.

18
Дано водата не е същата като тази, с която миеха каратовските автобуси, в резултат на което всичките имаха тонирани стъкла, ама в бяло.

19
Точно правотата на всеки за себе си дърпа упорито всичко надолу.

Pages: [1] 2 3 ... 236