Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Metan

Pages: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 175
3401
Това е обръщателният кръг. Вътрешният коловоз изобщо не се вижда, а външния се подават дискретно на места.

3402
Снимки на частта от старата линия до Дървеница между предпоследната и последната спирка и обратно по посока на движението.

3403
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 09.09.2011, 10:54:36 »
Вижда се строящият се хотел Родина на Руски паметник.
Сградата в строеж не е Родина, а бившата централата на БТК.

3404
Снимката е само с информативен характер.

3405
Най-накрая започва реконструкцията на Батак-Доспат
http://www.napi.government.bg/index.php/Начало/1185-На-31-август-стартира-проекта-за-рехабилитация-на-пътя-Батак-Доспат
Quote
На 31 август стартира проектът за рехабилитация на пътя Батак - Доспат       
Вторник, 30 Август 2011 13:08 
Проектът по ОПРР ЛОТ 24: „Рехабилитация на път II-37 гр. Батак - гр. Доспат от км 160+675 до км 185+487,09, област Пазарджик“ бе представен днес на пресконференция в областна администрация Пазарджик. Обектът е съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Регионално развитие”.
Последно пътят е бил асфалтиран преди 10 години. Изключително благодарни сме, че стартира рехабилитацията, защото пътят е важен за региона, каза областният управител на Пазарджик д-р Дончо Баксанов.
Очаква се през тази и следващата година около 100 км от републиканската пътна мрежа в областта да бъдат рехабилитирани. Участъкът Батак-Доспат е най-лошият и затова е избран точно той. По него минават около 1000 превозни средства на ден. Докато се извършва рехабилитацията, пътят няма да бъде затворен, каза директорът на ОПУ-Пазарджик инж. Анета Кечева.

Рехабилитацията на участъка от 24.812 км от този път ще допринесе за устойчивото развитие в региона. Очаква се след края на ремонтните работи стойността на спестеното време за придвижване да възлезе на 33 415 евро/годишно. Пътят е най-пряката пътна връзка за град Доспат и свързва цялата гранична зона с областния център, както и с другите региони на страната.

Договорът за изпълнение е на стойност 9 999 996.22 лв. без ДДС. Изпълнител е обединение „БАТАК 2011“, в което влизат фирмите „Интегрирани пътни системи“ АД, гр. София и „Пътища“ АД, гр. Пазарджик.

Договорът за консултантската услуга е на стойност 61 400 лв. без ДДС. Изпълнител е „Инфраструктура Пътища“ ДЗЗД , гр. Пловдив, в което влизат фирмите „Пловдивинвест“ АД и „Гама Сървисиз“ ЕООД.

Срокът за изпълнение е 4 месеца.
 


Започват и пътя от спирка Джебел до Подкова, както и рехабилитация на Кърджали-спирка Джебел.
http://www.napi.government.bg/index.php/Начало/1184-Подписани-са-договорите-за-„Кърджали-–-Подкова”
Quote
Подписани са договорите за „Кърджали – Подкова”       
Вторник, 30 Август 2011 12:55 
Днес, 30 август 2011 г., в сградата на Агенция „Пътна инфраструктура” бяха подписани двата договора – за надзора и за строителството на пътя “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА”.

Пътят е част от международен път Е-85 и на 18 май тази година Министерският съвет прие решение, с което го обяви за обект с национално значение и национален обект. Финансирането е от Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

Договорите бяха подписани от г-н Ясен Ишев за строителя ДЗЗД „КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА”, г-н Тодор Вачков за ДЗЗД „Инфраструктура - Магистрални пътища” за надзора и от г-н Лазар Лазаров, член на УС на АПИ.

Обща дължина на отсечката е 34,1 км, от които 26,6 км ново строителство и 7,5 км рехабилитация на съществуващия Път 1-5.

 Проектът „Кърджали-Подкова“ ще бъде съфинансиран от Кохезионния фонд на ЕС чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

 Официалната церемония за началото на строителството ще се проведе на 1 септември 2011 г. от 10.30 ч. при разклона за Джебел посока от Кърджали към Подкова. /приблизително на 5 км. от изхода на гр. Кърджали посока Джебел /Подкова/.

3406
http://www.monitor.bg/article?id=305205
Quote
Затварят Околовръстното шосе за 10 дни

МОНИТОР
Забраната за движение на Околовръстното ще остане до 12 септември. 31.08.2011 Част от Околовръстното шосе ще бъде затворена за десет дни, съобщиха вчера от Столична община. Ограничението се въвежда заради строителството на кръговото движение при „Бистришко шосе”. От 8 часа утре до полунощ на 11 септември коли няма да се допускат в отсечката между „Бистришко шосе” и старата пътна връзка с „Младост 1“ към бул. „Александър Малинов”. В този участък ще се движат само автобусите по линия 111. Возилата на градския транспорт ще спират на три спирки в затворената отсечка. Спирката при вилна зона Малинова долина се измества на „Бистришко щосе”. Новото място за качване ще е на около 50 м след Околовръстното в посока Бистрица. Движещият се към Бистрица автобус 69 пък ще качва пътници на спирка „Мостът на Банишка река” и на ул. „Рачо Петров Казанджията”. Рейс 70 към с. Плана също ще спира на „Банишка река”.

Днес столичният зам.-кмет по транспорта Любомир Христов ще представи план за движение по обходни маршрути. От общината се надяват, че затварянето на Околовръстното шосе няма да предизвика големи задръствания в София, тъй като все още трафикът в града не е толкова усилен.

В момента се ремонтират мостът „Чавдар“ и този към столичния КАТ на бул. „Драган Цанков”.

3407
Оградата вече е вдигната. Също така вече се минава по новоизкопаното място на бившия остров на кръстовището Сахаров/Ляпчев.. Паркингът пред Евромаркет изчезва и там ще се копае. Иначе рампата е безумно направена (точно на това място 2 метра по-надолу няма бордюри, както и мантинели и най-лесно беше да го направят както при спирката на бл. 66 на Сахаров.

3409
Преходът между платната на Ляпчев, за който спомена Иво че е гърбица наистина е направен безобразно !!!  :angry: :angry: :angry: По-тъпанарско изпълнение надали можеха да измислят. А само на има няма 500м. отбивката на Сахаров, която направиха за да построят отклонението на метрото не е мръднала и се минава най-нормално... Пълни бездарнции !

3410
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 30.08.2011, 13:30:41 »
Няма такъв вариант! Аман от тая злоба....
Аман от тези матееви далавери

3411
От картата, която Difian е прикачил, под номер 19 виждам изграждане на нов светофар на Малинов и Сахаров. Това ще бъде деветия светофар в рамките на двукилометров участък от Александър Малинов и само той липсва там.

3412
Родопите са безкрайно красиви. Пътищата на места са добри, другаде са поносими, в някои участъци са зле. Нещото което ме изуми обаче е, че за път N 8681  Рудозем - Смилян се изисква заплащане на винетна такса  :angry:  Обаче участъкът между Смилян и Бяла река никога не е бил асфалтиран...

Май му се вижда края на този макадам: http://www.napi.government.bg/index.php/Начало/1166-Рехабилитацията-на-26-км-в-област-Смолян-ще-улесни-достъпа-до-туристическите-дестинации

Рехабилитацията на 26 км в област Смолян ще улесни достъпа до туристическите дестинации       
Вторник, 23 Август 2011 18:27 
Днес, 23 август 2011 г., стартира обновяването на три пътни отсечки в Смолянска област. Те са включени във втория етап на Оперативна програма „Регионално развитие“ като ЛОТ 27 „Рехабилитация на път ІІІ-866 Смолян - Михалково – Кричим, на път IІІ-8641 Пампорово – (Смолян – Стойките) и на път ІІІ-8681 Рудозем – Смилян”.

Символична първа копка направиха Недялко Славов – заместник-областен управител на Смолян, инж. Александър Ханна – директор на ОПУ-Смолян, и Сашо Желязков – управител на ДЗЗД „Родопи-СЗВ-2011”.

Недялко Славов заяви, че оперативните програми са реален шанс за регионите да подобрят своята инфраструктура и да разгърнат икономическия си потенциал. Инж. Ханна допълни, че чрез този проект ще бъде обновена 5% от пътната мрежа в област Смолян.

Подобряването на инфраструктурата по трите отсечки от пътищата ІІІ-866, ІІІ-8641 и ІІІ-8681 ще има ключова роля за икономическото развитие на региона. Рехабилитацията ще улесни достъпа на туристите до с. Гела. По-лесно ще се пътува също до ранно византийска базилика в местността „Манастира”. След приключването на ремонтните работи ще се стига по-лесно, както до Смолянските езера, така и до средновековната крепост „Козник”. Старинната крепост е разположена на скала до град Рудозем. Тя е част от цяла система, която в миналото е служела за отбрана на Родопите. След рехабилитацията ще се подобри достъпа и до курортен комплекс Пампорово. По-комфортно ще се пътува до град Смолян, където са декларирани над 100 сгради, имащи достойнства на архитектурни паметници.

През 1986 г. за последно е изпълняван среден ремонт на участък от пътя, преминаващ през прохода Превала. За Панорамен път е изпълняван среден ремонт по участъци в периода 1999 г. – 2002 г. За периода на експлоатацията и на трите участъка са извършвани само текущи ремонти.

Обектът е съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Регионално развитие”.


 

3413
Това е актуалната пътна информация към момента:
Пътища в ремонт ОПУ-Силистра: -път II-21 Русе-Силистра; път II-23 Исперих-Дулово; път II-71 „Силистра- Добрич

Според мен ремонтните дейности са в завършваща фаза и можеш да пробваш да минеш Русе-Силистра-Добрич. И да копаят нещо, ще е за кратко, а е в пъти по-бързо оттам, отколкото през другите варианти. Околовръстното на Силистра също е в много добро състояние и няма да се налага да минаваш през града. Ако Исперих-Цани Гичево не си го минавал преди това, използвай навигация или някой да ти навигира по карта, защото са прекалено много отклонения и лесно можеш да хванеш грешната посока я към Шумен, я пак към Шумен.

3414
Дулово-Тервел наистина го забрави. Между Върбино и Каблешково е черен разбит път. Варианти Русе-Тервел или Русе-Силистра също не са много удачни, защото за последно по този път течеше ремонт. Ако е свършил, обаче, минавай оттам. Силистра-Добрич го ремонтираха (на места още го довършват май) сравнително скоро и като път също е много добър. Ако все още тече ремонт между Тутракан и Силистра,  препоръчвам ти втория описан от теб вариант Русе - Кубрат - Завет - Исперих - Каолиново - Никола Козлево - Добрич. Пътят след Исперих доста криви на зиг-заг, но като цяло е много приличен. От Никола Козлево по-добре мини през Цани Гичево, Зърнево и Орляк, защото около Пет могили пътят не е хубав.
Четвъртият ти вариант също отпада, заради отсечката от Нови Пазар до Стефан Караджа, която е почти пълна трагедия.

3415
Честно да ти кажа не виждам никакъв смисъл, защото точно след спирка и половина е колелото на метростанцията.

3416
По Ломско се строи ударно. От кръговото на Надлеза към Надеждите в северното платно (което беше основно през по-голямата част от ремонта на рампата) се полага последен пласт асфалт, тротоарите са готови, връзката с ОМВ също беше завършена и се очаква съвсем скоро да се пусне основното движение по това платно двупосочно (даже още утре може да стане това, защото на кръстовището на Ломско шосе и Република са махнали заградителната мантинела, която препречваше Ломско, има монтирани стълбове за улично осветление и пътни знаци в посока към кръговото, които са за задължително движение само направо). С това темпо нищо чудно целият обект да бъде завършен до края на месеца.

3417
Направи ми впечатление, че складът за метали не се е изнесъл още.
Нали някъде трябва да произвеждат сглобяемите метални елементи...  :P
Там ще карат готовата продукция.

Иначе се работи сериозно от миналата седмица. Градинката с тенискортовете на Евромаркет обаче я пишете бегАла. От Софийска вода започнаха да копаят точно през средата й, сменят някакви тръби. Островът на кръстовището Ляпчев/Сахаров откъм Сахаров е премахнат почти напълно, вече е под нивото на Ляпчев. На Ляпчев разделителната ивица откъм Дървеница преди светофара със Сахаров също е изравнена със земята. Откъм Младост 2 нищо не се случва.

3418
В случая това не са журналистически писаници, а простотиите на Любомир Христов, които журналистите препредават без да са си направили труда да проверят информацията, защото смятат, че щом е зам. кмет по транспорта, би трябвало да поднася точна информация. Това с 80-те тролея = 100% процента модернизация още Николай Костов го поде, ама с тези съкращения на линии и разреждане на останалите нищо чудно и да излезе истина.

3419
Ако на някой му се четат "звездни интервюта" с Диков
http://www.monitor.bg/article?id=303260

3420
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 15.08.2011, 23:53:55 »
Преди още някой да оплюе нещата без да е знае за какво става въпрос, да прослуша цялата пресконференция http://kanal3.bg/?v=5114
Хората разполагат с някакви документи, които са достъпни, а не си говорят празни приказки. В Германия е започнало разследване по случая и там са установили, че има нередности. Фирма "Елиа" представя референции, които не са истински. Говори се за уговорен търг с немско участие. Столичен Електротранспорт участва директно в търга, но дава по-висока цена от "Елиа". След като знае реалната цена на трамваите (около 5 000 евро бройката), ги купува от "Елиа" на петкратно по-висока цена. Има още доста неща, които звучат смущаващо. Може и да ефектен номер за предизборна кампания, но това не омаловажава поднесената информация.

Pages: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 175