1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
При отсъствието на локални платна едва ли има как трафикът да се отвежда и привежда по друг начин безконфликтно, но времепътуването всъщност се увеличи, поне с автомобил. Евентуалният "рингов трамвай" би бил автономен, но не и "скоростен", ако не му се дава предимство на вече изградените светофари – за около 2,5 км по целия "Тодор Каблешков" има 11 светофара – средно на всеки 250 м!Единственият напълно готов участък - от България до Луи Айер е илюстрация да не си правим илюзия за бързо придвижване по бъдещия ринг. Безброй пробиви и светофари, засега без никакъв синхрон между тях, пресоляване на манджата с бус лентите - засега само А204 ги ползва по цялата им дължина. Предполага се, че при наличие на трамвай няма да има много автобуси, вървящи успоредно на трамвайното трасе и налагащи бус ленти. Ако пък има, нека изпълнят трамвайното трасе като споделено за трамваи/автобуси/тролеи.
❗️ До края на годината ще започнем строителството и на изцяло новото южно платно на бул. „Филип Кутев“ в целия участък между „Черни връх и Сребърна“.След като средствата ги има, логично е по-напред да се изпълни едно платно от Сребърна до Симеоновско или от Луи Айер до Черни връх. Филип Кутев в 2 платна ще докара адски опашки при изходите към Могилата и при Парадайз мол. Като минимум трябва да се изпълни южното платно при Парадайз - там поне няма трудност да се усвои паркинга.
🟢 Двата пробива – на бул. „Филип Кутев“ от „Сребърна“ до кръстовището на бул. „Симеоновско шосе“ и бул. „Г. М. Димитров“ и на бул. „Тодор Каблешков“ от ул. „Луи Айер“ до бул. „Черни връх“ – в момента са в процедура за избор на изпълнител.
✅ Средствата за тях са осигурени в бюджета на общината.
https://www.dunavmost.com/novini/zatvaryat-krastovishteto-na-ulitsa-dorostol-s-ulitsa-yarebichna-do-8-septemvriЗа пръв път по нашата скромна уличка Алеи Възраждане ще минава ГТ. ККМ прекараха ли или тролеите ще карат на нафта?
Честито на ползващите ГТ в Русе.
Пропутинските тролове в Германия не ни интересуват, не ни пречат и не са ни проблем, защото това е БЪЛГАРИЯ, ние сме български форум и тук живеят българи!
Браво, blagun и IKAR станаха жертва на фалшивите новини. Имайте малко хигиена, моля.Премествам си отговора в Политика, за да не замърсяваме излишно темата за АМ Струма.
Кои са тези сервизи за миксери, някой от големите играчи или просто ентусиасти?Става дума за оторизирани сервизи, инакви може да открие и бай Пешо в гаража си в Горубляне. Не е голямо успокоение, че вместо на 1000 км до Виена трябва да закараш Теслата си само на 800 км в Атина. А ако тези километри са на репатрак? В противен случай, ако си в сервиза на бай Пешо, ще ти кажат да пиеш студена вода за батерията, както в цитираните по-горе казуси.
Всички времена са без тапи. За тапите си е тото. Някаква ориентация може да има от Гугъл Карти - колко дълги са тъмночервените линии пред ГКПП. Оттам може да се ориентираш за поредния сакатлък около Симитли или Кресна. Във Фейса има група ГКПП Кулата-Промахон, където преминаващите докладват колко дълго за чакали и в колко часа са преминали.То с тези тапи човек се замисля за още по-отдалечени маршрути:Това с времето е много относително, особено на юг от Благоевград.
Идвайки от София по магистралата, вместо да караш по нея до КПП-то, на Марикостиново отбиваш в дясно и слизаш на стария път. Минаваш покрай разклона за Петрич, сетне през Маринополе, Чучулигово, главната улица и центъра на Кулата. В края на Кулата завиваш надясно, минаваш един прелез, след което веднага в ляво - има една бензиностанция и си пред портите на КПП-то.Научиха го хората (всъщност пътуващите го знаят, защото при изграждането на магистралата пътят минаваше оттам) и ченгетата не пускат никой да мине през релсите наляво (обяснения, че идваш от Катунци примерно, не вървят, може би само за Е - номерата има компромис). Ако няма ченгета там, няма и сериозна опашка на границата. Запират трафика още на изхода на ОМВ и опашките се редят по магистралата - в дясната лента - колите, в аварийната - тировете, в лявата има спрели полицейски коли, насочени срещу движението. Ако някой тръгне по лявата лента, го връщат в началото на опашката. Някои шофьори практикуват хитрости от Формула 1: минават през бокса - бензиностанциите Лукойл+ОМВ и излизат пред стюардите, които на око пускат коли от бензиностанциите, колкото им кефне.
Тихо и полека АПИ са направили Околовръстното с тол такса за камиони и автобуси от Чепинци.Струва ми се, че и на Южната дъга след кръговото за Драгалевци видях знак за тол.
https://fakti.bg/technozone/700512-bateriata-na-elektricheski-ford-struva-poveche-ot-samia-avtomobilИ в двата случая става дума за гаранционни ремонти. Те определено се отнасят и за батерията, освен ако човек не е изминал 300000 км с нея или е обслужван от гаражен сервиз.
Ето това ги чака транспортните оператори по света и у нас, които ударно инвестираха в електрички. Въпрос на време е, да ги питаме какво ще правят тогава...
https://profit.bg/svezho/finlandets-vzrivi-svoyata-tesla-s-30-kg-dinamit-video/
Финландецът, който взривява теслата си, барабар с Мъск вътре, след като му казват, че трябва да се смени батерията, която струва 20 бона евракис, колкото половин нова кола.
Чудя се защо са тези големи престои, при положение че преди 20 години, като пътувах за Будапеща, на Русе митничарят и граничният полицай минаха и подпечатиха паспортите за не повече от 10 минути.....А сега уж сме в ЕС.Това знаят само дървените глави в МВР и МинФин, отговорни за граничните проверки. По онова време се качвах в Русе на международни влакове, т.е. са ме проверявали на гарата. Само веднъж цялата група за братския СССР беше проверявана обстойно, вкл. мачкане на туби с пасти за зъби и крем за бръснене (хипотезата беше, че можем на напълним тубите с рубли!). Но под фуражка - милиционерска или митничарска, акъл не вирее.
Хубаво би било да се намали времепътуването особено София-Букурещ е пълни 10 часа с два дълги престоя на Горна Оряховица и Русе.Трансграничният престой у нас ни най-малко не се намали от соца насам. Още при соца Панонията, която минаваше през всички "братски" държави без СССР и Полша, си отстояваше 2 часа на BG/RO,час и половина на RO/HUN и нататък - по няколко минути. И да влезем в Шенген с румънците, пак ще намерят причини за престой на Русе (най-малко за смяна на локомотива). Отделно румънците протакат няколко петилетки възстановяването на прякото трасе Гюргево-Букурещ.
Значи в този случай си е чиста необходимост. А доколко е законно е друг въпрос.Гърците не са като косоварите и сърбите да си играят дърварски номера. Като не признават държавата MK, не значи, че ще връщат гражданите ѝ - просто скриват на номера нежеланата абревиатура.