Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Magirus deutz

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 154
81
В Смолян вече върви СМ **** ВВ.

82
Първият автобус на фирма "Чона", сниман през 1998 или 1999г.:


Източник

83
Чавдар м81, сниман някъде из България, вероятно в края на 70 - те години:
Източник

84
Две снимки от 1968г.:
1. Чавдар м65 по ул. Русе, най - веротно по линия 6.


2. Чавдар м65 и ЛАЗ 695  пред Катедралата.

85
Три Чавдара 11м4 и един lc51, снимани прд стадиона в Кърджали, 80 - те години:

Източник

86
Колеги някой знаели до къде стигна СС.... АТ и Р.... КН
Силистра е на 73** АТ. Русе е на около Р  85** - 86** КН и нова серия най - вероятно ще има в самия край на декември.

87
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 19.11.2020, 13:27:06 »
Преправено зверче Ява Велорекс, заснето през 2007г. във Варна.
Въпросният Велорекс стоеше на същото място като през 2018г. вече беше в много лошо състояние, след това изчезна. Какво е станало с него след това - не знам.

88
I - "Чавдар" В 14-20, заснет на Златни пясъци в периода 1992 - 2000г.

II - Икаруси 280 на летището във Варна, 2004г.

III -  "Чавдар" 11M 3, 2007г.

IV - син Ikarus 280 около катедралата заснет през 2008г.

Източник на публикуваните снимки: http://www.jogy.ch/German/
Чавдарът  B14 - 20 не е сниман на Златни пясъци, а пред училище Димчо Дебелянов.

89
Това интересно салон на какъв модел Чавдар е, двигателят изглежда напречен.
Автобусът е ПАЗ 672.

90
IMV 1000 на Балкантурист, 60 - те години:

91
Във Враца вече върви ВР **** СК.

92
Неоплан на Балкантурист, 90 - те години:

Източник

93
Автобуси / Re: Skoda RTO 706
« on: 09.11.2020, 19:55:53 »
Съдейки по регистрационния номер на Шкодата - ПБ 3310, снимката би трябвало да е от Пловдив.

94
Ремонтът на тунела „Витиня“ приключва след Нова година

Quote
Очаква се ремонтът на тръбата за София на тунел „Витиня“ на АМ “Хемус” да приключи след Нова година и движението на автомобилния трафик да бъде възстановено. Това съобщиха от АПИ.

Открити нарушения са наложили пълното обследване на съоръжението - установени са  каверни (кухини) както между двете облицовки (първична и вторична), така и между първичната облицовка и скалния масив.

Причините за наличието на кухини са комплексни. Една от тях е местоположението на тунела, който се намира в Гогинския разлом. Различни са били и технологиите по време на строителството, обясняват от пътната агенция.

Направени са множество проучвания и експертизи, които показаха, че необходимият ремонт ще е по-сложен от първоначалните очаквания и се налага да бъдат предприети спешни аварийни мерки

В момента строителите изграждат и системата за опасни разливи. В резултат от всички дейности тунелът вече ще е напълно сух за разлика от времето преди ремонта, когато в него винаги имаше течове, пишат от пътната агенция.

Изградена е сложна дренажна система, която отвежда водите, задържани от хидроизолацията и предпазва новата първична носеща облицовка. В момента строителите изграждат и системата за опасни разливи. В резултат от всички дейности тунелът вече ще е напълно сух за разлика от времето преди ремонта, когато в него винаги имаше течове.

В началото на декември ще започне изграждането на инженерната инфраструктура. Ще бъде изградена осветителна система с адапционно осветление в двата края на тунелната тръба и  водещо осветление. Видеонаблюдението ще е без сляпа точка в целия тунел. Доставени са дизелов агрегат за аварийно електроснабдяване при авария, вентилационни системи, система за събиране на опасни разливи от настилката, „умни“ знаци с указания и информация и др.

Тунел „Витиня“ ще е първият в страната с внедрена „Тетра система“, която ще дава информация в реално време и възможност за бързо предупреждение. С новите технологии ще може да се подава информация към ситуационните центрове на АПИ, МВР, пожарната, за да се реагира на първата минута и така да се осигури бърза реакция. Буквално с един бутон ще може да се спира движението. В момента при инцидент подаването на сигнал до 112 отнема 1-2 минути. Вече дори само при спиране на автомобил камерите ще светят и мигат, ще дават сигнал и при движение в насрещното платно.

Трите нови напречни тунелни връзки, които трябва да свържат двете тръби на тунел „Витиня“, са изградени съгласно проекта до етап 1. Ще се изграждат две пешеходни и една шосейна връзка, които да се ползват за евакуация на хора и автомобили, както и за достъп на линейки, пожарни и други специализирани автомобили в случай на авария в една от тръбите. Те се прокопават от лявата тръба на тунела, като остават само няколко метра, за да се свържат с дясната тръба.

В момента на тунела работят между 60 и 80 души на смени, а общо ангажираните са 150 души, включващи и служителите по логистика. Използват се и 29 специализирани машини.           

Ремонтните дейности започнаха през 2018 г., веднага след ремонта на дясната тръба на „Витиня“.



95
Катастрофирал Чавдар 11м4 в София, 1986г.:

96
Чавдар м81 на входа на Враца, 1970г.:
Източник

97
Чавдар 11м4 и Чавдар м81 в ДАП - Силистра. Интересното е,че в публикацията се казва, че шофьорът, който се вижда и на двете снимки е работил в ДАП - Силистра между 1987 и 1996,което значи, че там са имали  поне един м81, оцелял чак до края на 80 - те.
Източник

98
Училищен Икарус 311 в Стара Загора, 70 -те години:

Източник

99
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 30.10.2020, 20:27:54 »
Не помня да е пускана - мястото е добре познато, годината е 1965. Снимката е и интересна, защото на заден план се вижда автобус по линия 4 или 32(минавали по това време по ул. княз  Александър I):


100
Чавдар 11м3 в Тутракан, 1976г.:

Източник

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 154