Това по-скоро ми звучи като - аз нямам, какво да кажа, но ти не си прав. ОК! Да тръгнем по маршрутната мрежа.
БПС - А111 и А113, като маршрута/интервалите на вторият задължително трябва да се ревизира през следващата година за връзка с МД1 за направления център (МД2 - Лъвов мост, Ц.гара) и Младост1 и А305.
Младост 4 - А76 и А113, отново връзка с МД1 за направления център (МД2 - Лъвов мост, Ц.гара), Младост1 и А305.
Ляпчев изток - всички "младостки" линии по Малинов, включително А305 за специфични маршрути, като румънско посолство, МОЛ Сердика, гара Подуяне, Сточна гара, Лъвов мост и Ц.гара.
Ляпчев запад - А111, А113 (прави впечатление, че това са алтернативите и от БПС - дотук нищо ново!) Тб5 - отново връзка с МД1 и други. А88 за Дървеница, Мусагеница, Дианабад и връзка с МД1 за направления център (МД2 - Лъвов мост, Ц.гара).
Дървеница и Мусагеница - МД1 за направления център (МД2 - Лъвов мост, Ц.гара) и Драган Цанков, А280 до А305 за специфични маршрути, като румънско посолство, МОЛ Сердика, гара Подуяне и т.н.
Драган Цанков - МД1 за направления център (МД2 - Лъвов мост, Ц.гара), Тм18/А120 за румънско посолство (А305-Ст.гара) и Черковна с пешеходен достъп до Ситняково.
Ситняково и натам по маршрута - А305 (100% дубраж)
По-скоро нямах в предвид закриване на маршрута, макар че и това не е лишено от логика, а например скъсяване до Ст.град и осигуряване на лелеяната им връзка с Ц.гара. Въпреки че, ми се вижда по-удачно пренасочване на ресурс към А113, А294 и А305.
Това са моите доводи, за съжаление вече разбрахме, че ти нямаш
