Author Topic: Трамвайни линии при строителството на МД-2  (Read 197500 times)

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
Е, толкова драматично звучи. 
Черни връх е по-добре с метро под него.
« Last Edit: 14.03.2010, 01:11:51 by difian »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15386
    • View Profile
    • Email
Кой ще направи снимка за последно на ТМ9 по баира над Хемус. Говори се за спирането му в непосредствено бъдеще. Завинаги!

Е, толкова драматично звучи.  8)
Черни връх е по-добре с метро под него.
Съгласен съм и не искам да драматизирам. Но за галерията на сайта снимки от последните дни на ТМ трасе по Черни връх, Ломско шосе, Лъвов мост, Витоша ще са интересни за в бъдеще.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Кой ще направи снимка за последно на ТМ9 по баира над Хемус. Говори се за спирането му в непосредствено бъдеще. Завинаги!
Как така непосредствено бъдеще! Няма логика! МД-2 не е започнат дори. Само се плашат хората.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16522
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Как така непосредствено бъдеще! Няма логика! МД-2 не е започнат дори. Само се плашат хората.
И Трейс скоро ще започнат, а те имат само там да работят- около Кръста... така че 9 съвсем скоро си отива.Интересно дали Емо или някой друг знае, какво ще правят мотрисите !?

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Как така непосредствено бъдеще! Няма логика! МД-2 не е започнат дори. Само се плашат хората.
И Трейс скоро ще започнат, а те имат само там да работят- около Кръста... така че 9 съвсем скоро си отива.Интересно дали Емо или някой друг знае, какво ще правят мотрисите !?
А кой ще бъде заместителят на Тм9!
Да, ще започнат изкопни работи на Кръста, но преди това ще се помисли за движението по Черни връх.
Как си го представяте да преградят горе на Кръста и да затапят тотално движението. Няма да е точно така.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Нали ще се прави трамвайно колело някъде на Кръста. Предполагам, че някакъв вид заместител на трамвай 9 ще са трамваите по 'Графа' и 'Джеймс Баучер' до Кръста. Вече дали при Съдебна палата ще завиват по 'Витошка'/'Мария Луиза' или ще продължават направо до пл. Македония и след това по "Ботев', предполагам, ще е второто, заради копаенето при Лъвов мост и спирането на трамваите. Само не можах да разбера, кога се планува спирането на 9-ката - един приятел знае, че влизам в този форум и ме беше попитал кога ще се случи това, защото живее до пл. Македония, а работи на Кръста и използва именно трамвай 9 за да стига до работата си и да се прибира в къщи.
« Last Edit: 14.02.2009, 18:44:40 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6393
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Как така непосредствено бъдеще! Няма логика! МД-2 не е започнат дори. Само се плашат хората.
И Трейс скоро ще започнат, а те имат само там да работят- около Кръста... така че 9 съвсем скоро си отива.Интересно дали Емо или някой друг знае, какво ще правят мотрисите !?
А кой ще бъде заместителят на Тм9!
Да, ще започнат изкопни работи на Кръста, но преди това ще се помисли за движението по Черни връх.
Как си го представяте да преградят горе на Кръста и да затапят тотално движението. Няма да е точно така.
Надявам се да се стигне до разширяване и ремонт на бул. Джеймс Баучер. Крайно необходимо е добавяне поне на още една лента във всяка посока. В момента и пътната настилка, и паркиралите коли, и трамваите (макар и на последно място, но ги има) са обструкция за движението.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7100
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Къде да я дянат тая лента?
Разкарването на паркиралите коли ще свърши работа.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6393
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Встрани, ако резнат малко от тротоара няма ли да се освободи място? Иначе паркираните коли най-много пречат.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16522
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Встрани, ако резнат малко от тротоара няма ли да се освободи място? Иначе паркираните коли най-много пречат.
Е аз по Баучър такива задръствания чак не съм виждал !?Само ужасно неравните павета са проблем и наистина като някой спре на криво или нещо от сорта.Но съм твърдо против да си отидат широките тротоари и разделителната зелена ивица с дървета между тях и автомобилното движение !

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
  Надявам се да се стигне до разширяване и ремонт на бул. Джеймс Баучер. Крайно необходимо е добавяне поне на още една лента във всяка посока. В момента и пътната настилка, и паркиралите коли, и трамваите (макар и на последно място, но ги има) са обструкция за движението.
Основният проблем не е бул. Джеймс Баучер. Метростанциите са под Черни връх. Джеймс Баучер не е успореден на Черни връх и няма как да поеме автомобилното движение от Черни връх. Тм 10 ще се движи по Баучер и точно за него ще е необходимо колело, в случай на затваряне на Черни връх на Кръста.
Но какво става с Тм 9? Как ще се стига от центъра до Хемус, от Хемус до Кръста?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10058
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Но какво става с Тм 9? Как ще се стига от центъра до Хемус, от Хемус до Кръста?

ами просто няма да стига при положение че ще има метро от надлез надежда до ндк и от хемус до кръста

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Но какво става с Тм 9? Как ще се стига от центъра до Хемус, от Хемус до Кръста?

ами просто няма да стига при положение че ще има метро от надлез надежда до ндк и от хемус до кръста

Е такъв пост като прочета направо почвам да псувам като хамалин и каруцар едновременно.

Е сега се возих в 2035 и ватманката ми каза, че от 4 март тм 9 почва да минава през гората, а 10 се съкращава до Журналист. Аз не повярвах.
А какво ще стане с тм 6?

Лично за мен връзката Македония - Хемус е от изключителна важност.

Що се касае до Баучер - искрено се надявам никога да не го ремонтират. Майка ми и баща ми живетя в близост до Баучер на Милин Камък и нямам желание там да има трансконтинентална магистрала.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15386
    • View Profile
    • Email
1. А какво ще стане с тм 6?
2. Лично за мен връзката Македония - Хемус е от изключителна важност.
3. Що се касае до Баучер - искрено се надявам никога да не го ремонтират.
1. Зависи от това, къде ще е дупката за МС Св.Наум (Хемус).
2. Чак пък такава драма. През 1979-81 такава връзка нямаше доста време, докато строяха бул.Черни връх в сегашния му вид с метротрасето под него.
3. Няма смисъл Баучер да се разширява, но в сегашните му габарити трябва да се поправи поне трамвайното трасе. Особено пресичането със Св.Наум е ужасно.

Много се отклонихме от снимките. Казах ви, снимайте 9-ката до Хемус за последно, ама вие не вярвате. То преди 5 години на никой не му се вярваше, че режат трамвая в 5 квартала по Драган Цанков и Кл.Охридски завинаги, но се случи.

Моля модераторите да преместят последните постове в "Метродиаметър 2" или "ТМ трасета" или най-добре в новата тема на София70.
« Last Edit: 15.02.2009, 20:27:32 by blagun »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6393
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
3. Няма смисъл Баучер да се разширява, но в сегашните му габарити трябва да се поправи поне трамвайното трасе. Особено пресичането със Св.Наум е ужасно.
Но ако до месец затворят Черни Връх от Кръста до Хемус, този трафик който е сега около пощата-кръста-хемус просто няма къде да отива. Стоян Михайловски го изключвам напълно от алтернативите - там и сега е невъзможно да минеш.
Другия вариант (много по-невъзможен) е разширение и разкарване на паркираните коли по Козяк, но хич не ми се вярва така да стане.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
1. Зависи от това, къде ще е дупката за МС Св.Наум (Хемус).
2. Чак пък такава драма. През 1979-81 такава връзка нямаше доста време, докато строяха бул.Черни връх в сегашния му вид с метротрасето под него.
 3...... То преди 5 години на никой не му се вярваше, че режат трамвая в 5 квартала по Драган Цанков и Кл.Охридски завинаги, но се случи.
1. Разбира се, че зависи от големината на дупката. Затова и бях казал, че площадът е широк и има достатъчно място. Ако запазят шестицата и №9 ще върви към кръста. Не може заради строеж на станция на Хемус още от сега да стане неизползваем целият участък от Македония до Хемус.
2. Трамвай от центъра до Хемус нямаше само през част от 1980 г. Още в началото на 1981 г., преди 13-тия конгрес на БКП, трамваите 6 и 9 тръгнаха през новия тунел. Всъщност за много по-дълъг период нямаше трамвай до Иван Вазов. Тогава имаше временни автобуси от Лозенец до Иван Вазов.
Връзката на Хемус с Македония бе прекъсвана по-късно след 1982-1983 г., когато се зари дупката за метрото и се направи булевард "Черни връх", но отново за по-малко от година.
3. Така е, но там метрото минава точно по трасето на трамвая. Нямаше как. Не бива да сравняваме двата участъка.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9378
    • View Profile
Тъй като темата "снимки на трамваи "вече е освинена затова направих тази .Модовете могат да я прекръстят и да преместят мненията от снимки на трамваи .
Инфото , което имам макар и оскъдно е , че тм 7 ще бъде от 4 Март 20 коли , което значи промяна на маршрут. Друг момент - 2 се закрива . Говори се и за маршрут на 12 линия до затваряне на Лъвов мост - Илиянци - Скопие - Стамболийски - Ботев -центр.гара  -Мария-Луиза - Журналист.
Някъде бях давал предложения (образно казано - по скоро мои виждания) за промяна на маршрутите със сценарий - затворени Лъвов Мост , подлез Надежда , Ломско шосе, Черни връх.
1- Иван Вазов - Македония -Княжево
3 - Захарна фабрика - Стамболийски - Лозенец
7- Борово - Македония - Люлин -5
9 - Централна гара - Македония - Журналист - Хладилника
10 - Западен Парк - Захарна фабрика - с мотриси Т6М-700 или  Т6М 400
11 -без промяна
12- Илиянци - Стамболийски - Хр.Ботев - Орландовци
18 Парк-хотел Москва - Лъвов мост. тук виждавнето ми е за направа на маневрен коловоз за две маневри на заден ход за обръщане на ул.Поп Богомил.За една маневра спирката би могло да е преместена след поп Богомил , посока Халите .
Ще очаквам и ваши предложения.
« Last Edit: 17.02.2009, 20:27:24 by София 70 »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15386
    • View Profile
    • Email
Във връзка с тези промени бяха анонсирани две нови ТМ отсечки около Централна гара - едноколовозно по Струга и обръщало между Централна гара и Транспортна болница. Според мен това са варианти на обръщала около гарата и ми е странно, защо ще се строят и двете?

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6393
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
За да има Тм 12 такъв маршрут, значи ще се закрият и 3, и 10. 8 ще се пусне до зап. парк, а Тм 15 си остава до зах. фабрика.
Решението да спрат ТМ 2 е най-логичното поради дублажа му на 100% с 18. Но това значи, че за 18 трябват още поне 4 коли.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15386
    • View Profile
    • Email
Решението да спрат ТМ 2 е най-логичното поради дублажа му на 100% с 18. Но това значи, че за 18 трябват още поне 4 коли.
По Графа идва ТМ9, което е мощно присъствие, заменящо липсата на ТМ2. Най-вероятно и през Лъвов мост ще спрат трамваите, така че само за отсечката от Централна гара до Орландовци се разрежда транспортът. След като ТМ10 ще ходи до Журналист, тя явно ще поеме подвижния състав на двойката и ще освободи ЧКД-тата, които да отидат по удължения маршрут на ТМ9 и за ТМ18, каквото остане.