Вярно е. Даже във всички посочени от Виктор градове, плюс Горна Оряховица до Лясковец, за Разград не знам, не съм ходил, дори мрежата беше опъната. По проект полека-лека във всички градове с население над 30 хил. жители трябваше да се изгради тролейбусен транспорт, като постепенно от по-големите, над 50 хил., се върви към по-малките. Така пишеше в учебника "География на транспортната система в България" от М. Михайлов - вярно, че в тоя учебник има и бая глупости, но това за тролеите е вярно, проверено е в архивите. Също там за Смолян пишеше специално за линия от с.Устово през центъра, до с. Райково. Стълбове имаше и в Кюстендил, Монтана и Силистра. Между другото от корицата на учебника могат да се дръпнат що-годе читави чертежи на прототип на тролей Шкода 14 Тр с алуминиевите прозорци, Икарус 280 от най-първата за нас доставка и Реко вагони, използвани навремето в ГДР.