Метро > Метросъстави

Siemens Inspiro

<< < (2/16) > >>

alpha_adversativum:

--- Quote from: mgt on 19.10.2019, 22:44:13 ---А1: 3001 – 7001 – 3002
А2: 3003 – 7002 – 3004
А3: 3005 – 7003 – 3006
А4: 3007 – 7004 – 3008
А5: 3009 – 7005 – 3010
А6: 3011 – 7006 – 3012
А7: 3013 – 7007 – 3014
А8: 3015 – 7008 – 3016
А9: 3017 – 7009 – 3018
А10: 3019 – 7010 – 3020
А11: 3021 – 7011 – 3022
А12: 3023 – 7012 – 3024
А13: 3025 – 7013 – 3026
А14: 3027 – 7014 – 3028
А15: 3029 – 7015 – 3030
А16: 3031 – 7016 – 3032
А17: 3033 – 7017 – 3034
А18: 3035 – 7018 – 3036
А19: 3037 – 7019 – 3038
А20: 3039 – 7020 – 3040

--- End quote ---
Номерата са така, но за съставите от парк "Земляне" буквата е B: B1, B2 и т.н.

Pesho1991:
https://www.newag.pl/pojazd-metra-inspiro-w-drodze-do-sofii/
Още новини от Полша. Започнала е доставката на новите 10 влака за линия 3. Статията е на полски, но с две думи казва, че преди няколко дни е доставен влак номер 21, който е част от опцията за 10 допълнителни влака в договора сключен през 2015г. за метровлакове за линия 3. Предполагам, че до 1 година ще пристигнат всички влакове. В статията пише, също така, че опцията е задействана още февруари миналата година, което доста ме озадачи. Защо е трябвало година и половина да доставят един влак? Това значи ли, че новите 10 влака ще се доставят с години? Или това е било желание на Метрополитен?  Както и да е, важното е че наистина ще имаме общо 30 влака, които да обслужват линия 3.
П.П. тази статия беше споделена в "другия" форум, но реших да я споделя и на вас.

davidcho10:
Повозих се на новото метро, много твърди и неудобни седалки и облегалки, вратите се затварят като при Песите, тоест бавно и с трясък като на номерен състав. На таблата на челния прозорец пише L3 Красно село, това L3 какво значи и от кога се използва в нашето метро, също не е ясно. По - добре щеше да е да си поръчаме Метровагонмаш и да имаме еднакъв състав навсякъде, а не бърз трамвай да се представя като метро.

Pesho1991:

--- Quote from: davidcho10 on 26.08.2020, 14:45:54 ---Повозих се на новото метро, много твърди и неудобни седалки и облегалки, вратите се затварят като при Песите, тоест бавно и с трясък като на номерен състав. На таблата на челния прозорец пише L3 Красно село, това L3 какво значи и от кога се използва в нашето метро, също не е ясно. По - добре щеше да е да си поръчаме Метровагонмаш и да имаме еднакъв състав навсякъде, а не бърз трамвай да се представя като метро.

--- End quote ---
За начало- братушките не са дорасли технически да строят метровлакове с горно токоснемане, следователно няма да имаме от тяхните влакове по тази линия(за радост), а и мисля, че нарочно беше направена М3 с горно токоснемане, за да няма от недоразуменията на МВМ. За L3, това уж трябваше да не е така, ама някой в метрополитена го е домързяло да пренапише табелите, иначе L= light rail, а първоначално, който си спомня, М3 трябваше да е "леко метро".

TRIZUBECA:
И аз днеска се возех в Инспиро и съм съгласен с Давидчо, че на Русичите седалките са много по меки и удобни. Направи ми много добро впечатление, обаче, че тези Инспирота возят в пъти по-меко от МВМ - няма го постоянното "тудуп-тудуп" (извинявайте не съм експерт, ползвам по-жаргонен израз :D :/) и при завоите не се чува силното скърцане на колелата.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version