41
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 02.07.2025, 19:59:29 »3784 ще е на 7-та за сегаДа не би 4-ката сега да е с намалени коли, щом 3784 вече ще е на 7, или има някакъв друг автобус на 4?
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
3784 ще е на 7-та за сегаДа не би 4-ката сега да е с намалени коли, щом 3784 вече ще е на 7, или има някакъв друг автобус на 4?
А 0098 по коя линия върви?Скоро не съм го виждал никъде, да не е спрян?
Във второ 21 последните дни виждам табела 27 . Да не би да я готвят за трансфер към Дрита? Те засега си изпълняват доста добре линиите.27 беше при Дрита, преди да вземат 21.
Тя и сега си ходи, но само първа и трета кола, от утре ще обикаля, заради затворен път в едната посока, хайде да се информираме, преди да споделяме, клюките на шофьорите.А от кого да се информираме? От общината, която много често забравя да публикува новини/промени ли?
Коя/кои от спрените линии бихте искали да се върне? Без значение автобус, тролей или маршрутка.Линия 3, както тролейбусната, така и маршрутната. 102 също не е зле.
Така е реално метановите са 13 като единия е без климатик другите няма какво да ги брои те са паметници!Аз се чудя няма ли как да се модернизират Ирисбусите и оранжевите, да не говорим за БМЦтата. Срамота е автобуси на няма и 5 години да са спрени за постоянно, а са удобни и екологични. Оранжевите и Ирисбусите също не са толкова стари, 6625 например е още по-стар.
Реално договорите са сключени със фирмите на Петко Ангелов и официално се обслужват от него, и той носи отговорността. Това че той е преотстъпил обслужването на друга фирма си е негова отговорност също, общината гледа дали линиите се изпълняват, а това кой кара си е работа на фирмата с която е скючен договора, незаконно не е точната дума, не знам дали има формално нарушение на закона, някой по запознат да каже, по скоро неофициално. Но Дрита не фигурира никъде в договорни отношения с общината, ако има някакъв проблем с обслужването на някоя от линиите на Дрита, ще викат Петко да се обяснява, не Илиян, той няма никакви отношения с общината, поне не и официални.Ами според закона, обществен превоз на пътници се извършва само от лицензиран превозвач, който има разрешение и договор с възложителя (общината). Устната договорка не замества официално разрешение от общината.Естествено в медиите пише че Петко е купил автобусите защото той обслужва линиите по договор, както и когато имаше оплаквания за бусчето дето се движеше пак Тотков се обясняваше по медиите а не Илиян.
Ми 11 Мана на Дрита още три на КЗТ и 16-17 Мерцедеса на Петко сигурно така ги смята над 30! А за метанови брои и двата Мерцедеса на КЗТ!Според мен не смее да споменава че са на Дрита, защото те обслужват линиите незаконно, и явно това е причината нито медиите, нито Петко да не говорят никога за Дрита, това е най-логичното обяснение. Щом и когато някой пусне сигнал или похвала и спомене Дрита, медиите отказват категорично да го публикуват.
Като стана дума за Дрита , да попитам Интурото на коя линия най - много се задържа от 3-те ?Като че ли най-често е на 222, но го пускат и на 17 и 21, защото е резерва.
и на 1-та имаше от новодоставените, но не можах да видях номерИ на 9 имаше.
За 5 години съм съгласен че трябва да е!На Петко му се виждат малко, както пише в статията.
Принципно е при как да инвестира в нови като няма сигурен договор?А не е ли сигурно, че няма да има други желаещи?