Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Аз лично на MAN Lion студен от дружбенските не съм попадал. Правят ми впечатление на едни от добре отоплените автобуси. В по-старите Конекто си е доста често зле
Впечатленията ти са верни колкото правописа ти.
2
1318 - 64   :help:
3
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Last post by mitakis on Today at 12:50:06 »
С номера си е, не е бракуван все още. От ноември е спрян, с изтекъл периодичен преглед. Сигурно има повреда.
4
За мен е огромна грешка да се хаби пробег, за да ходят селски линии до центъра. За съжаление, подобни промени не са прецедент. При положение, че вече на практика няма ограничения в прекачването, по-правилно е селските линии да достигат до метростанция в единия си край и там да има обръщало.
5
Валентина Толкунова -  Первый парень на деревне

6
А3 вече с програмирани табели “ До Гурко “
7
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« Last post by marto_pz on Today at 12:20:59 »
Марио , екипа му и монтьорите в Малашевци са се заели да реставрират двуетажния за атракционни превози.
8
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« Last post by fafan on Today at 11:53:29 »
Дивакът Башар Асад е свален и изгонен от Сирия. Може само да се радва, че не са го гръмнали....

Той си е уредил старините в някоя вила край Москва или Техеран. Поредният пример на предаден от Кремъл съюзник, ама няма и да е последният. Войната в Сирия тепърва ще набира скорост, ще има бой кой да вземе властта, а и кюрдите ще се опитат да се отцепят в отделна държава, което пък Турция няма да допусне.
9
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Last post by ivan3275 on Today at 11:52:57 »
Колеги някой знае ли нещо относно 2740, защото в руския сайт е отбелязан брак. Тук нищо не се споменава за него напоследък. И ако е бракуван откога точно.
10
И преди всичко, още един обективен факт - в момента има твърде много неяснотии коя технология е перспективна - дали ел-мобилността, дали водородът, дали HVO100 или ако ще слънчева енергия.

В такъв случай се поръчват превозни средства с доказаната технология и възможност да се дооборудват с допълнителна технология на по-късен етап според развитието на техниката, ето в Шафхаузен, откъдето тръгна дискусията, са направили точно така и дооборудването е струвало само 1,5 млн. швейцарски франка.
Pages: [1] 2 3 ... 10