Author Topic: Метродиаметър 3 - обща тема  (Read 572509 times)

Offline radk0_99

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1900 on: 04.11.2024, 19:07:55 »
А някой има ли представа как ще става самото разделяне - на две нива както е на Младост 1 или по-различно?

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1057
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1901 on: 04.11.2024, 20:49:26 »
А някой има ли представа как ще става самото разделяне - на две нива както е на Младост 1 или по-различно?
Разделянето е на едно ниво със стрелки. И някои смятат, че това е неудачен вариант, но все пак сме най-евтините метро в Европа.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1902 on: 04.11.2024, 20:55:09 »
Аз не виждам проблем в пресичането на едно ниво. Предвид че скоростите в участъка не са високи, както и нивото на осигурителната техника, не виждам защо трябва да се изразходват значително повече средства и  да се разкопава целия парк.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7424
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1903 on: 05.11.2024, 01:05:19 »
Най-малкото, защото метро се строи веднъж и не търпи по-нататъшни корекции. Ако така са ръзсаждавали през 19 век когато железницата е прохождала по света, сега щяхме да сме под кривата круша.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8961
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1904 on: 05.11.2024, 12:27:15 »
Стрелките би трябвало да могат да се преминават без сериозно намаляване на скоростта.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6940
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1905 on: 05.11.2024, 14:54:12 »
Стрелките би трябвало да могат да се преминават без сериозно намаляване на скоростта.  :rolleyes:

Сигурно няма да има сериозно намаляване на скоростта, но ако влак запецне точно на стрелката блокира цялото движение и в двете посоки, при разклон на две нива поне остава другия път свободен. Със сигурност се отразява и на минималните интервали (които ние никога няма да достигнем така или иначе).

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18030
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1906 on: 05.11.2024, 15:31:34 »
Нека отчетем, че МД-3 е с дължина на влаковете, почти достигната вече от трамвай! ;) И да се радваме, че благодарение на Спаси метрото и други, поне нямаме пресичания на едно ниво като най-обикновен трамвай!  :fan:
« Last Edit: 05.11.2024, 15:33:14 by difian »

Offline radk0_99

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1907 on: 05.11.2024, 20:53:04 »
благодарение на Спаси метрото и други, поне нямаме пресичания на едно ниво като най-обикновен трамвай!  :fan:
Именно от тази гледна точка питах как е решено разклонението, защото на Младост 1 след стрелките се разделят на две нива. А това тук няма ли да създава рискови ситуации ако е на едно ниво

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5697
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1908 on: 06.11.2024, 18:28:45 »
За рисковите ситуации се грижи осигурителната техника. Името ѝ не е случайно.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1909 on: 06.11.2024, 18:39:17 »
Ще рече човек че тия разклонения са с един коловоз двупосочни и едва ли не ще има челни удари. А ако влак аварира на разклонение, то по какъвто и начин да е организирано то, движението рано или късно пак ще спре.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline radk0_99

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1910 on: 06.11.2024, 19:18:43 »
Ще рече човек че тия разклонения са с един коловоз двупосочни и едва ли не ще има челни удари. А ако влак аварира на разклонение, то по какъвто и начин да е организирано то, движението рано или късно пак ще спре.
Идеята ми е рискът от удар на тръгващ от Орлов мост посока Хаджи Димитър влак с идващ от Окръжна болница такъв. Защото дори разписанията да са напаснати при закъснели влакове си го има

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1911 on: 06.11.2024, 19:59:05 »
Осигурителната техника ще спре поне единия, а защо не и двата влака. Същата в МД 3 позволява автономно движение без машинисти.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!