Нещото, което е ново за мен, ако схемата е вярна, е, че 84 си е бил бърз автобус, нищо, че беше със зелени табели. И че в посока летището е минавал по Асен Йорданов и Искърско, а на обратно - през Дружба. Не е спирал на БТА и на Жендов, както и на Студентските общежития. И след казармите на кръговото, спира чак на "Разклона, а на обратно не спира на окръжна болница. Спирката на Технотест въобще не я е имало. Знае се, че преди 284, с Чавдарките с белите врати и с Икарусите 260 е бил още по-бърз, след Плиска директно на летището. Но по-късно, като пуснаха тролеите, съответно махнаха 4, 13, 80, 105 и 106, вървеше по централното платно, но и в двете посоки през Дружба, и спираше навсякъде.
66 до площада в Драгалевци не спира никъде, после пропуска чешмата, независимо от наличието на 266 - Симеоновския лифт още го няма. Докато 61 си спираше навсякъде. 270 е от Дружба и спира на някои основни спирки, също и по селата - не е съвсем директен.
76 след Ивовата спирка спира чак на блок 427 (6-14 е старата номерация) вероятно спирките при милиционерската школа и при блок 437 не ги е имало въобще - нито блоковете още ги е имало, нито школата, било е поляни...
Виждам и една грешка - 79 тогава не минаваше през моста Чавдар, а през Подуене и театър София - майка ми ежедневно с него ходеше на работа, та и мен водеше с нея чат-пат.