Author Topic: Оптимизация на трамвайните маршрути  (Read 457392 times)

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8961
    • View Profile
Орландовци има 4 и 18, вторият е доста редовен.  :rolleyes:

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3520
  • ČKD
    • View Profile
Единичните вагони на около 15-20 минути не са претоварени и няма нужда от сгъстяване на ТМ 3.  :rolleyes:
Да, ако минава един път в годината пък въобще няма да е натоварена...

Offline radk0_99

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Единичните вагони на около 15-20 минути не са претоварени и няма нужда от сгъстяване на ТМ 3.  :rolleyes:
То хората като видят че ще чакат 20 минути една част дето са за по-малко спирки ще си го вземат пеша. На тази логика да съкратим всички линии на по 20 мин интервали,че да откажем хората напълно от градския транспорт

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8961
    • View Profile
ТМ 3 се дублира силно с куп други линии и пътникопотокът му е ограничен - може да напълни единични вагони на около 15 минути. По Стамболийски се дублира силно с 8 и 10, по Ботев с 6 и 7, към Орландовци с 4. Ако трасето по Цар Симеон и Хайдут Сидер беше станало нормалнорелсово и беше удължен ТМ 20 щеше да е друго, но за съжаление това не се случи.  :rolleyes:

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Единичните вагони на около 15-20 минути не са претоварени и няма нужда от сгъстяване на ТМ 3.  :rolleyes:
Мдам, аз вече съм предимно пеша или с комбинация от други линии до работата, след като махнаха насилствено 3-ката от Орландовци... Също така е толкова рядка, че не успявам да я включа като комбинация за пътуване с прекачване... ;)
И ще стане още по-нарядко като се върне до Орландовци. Meanwile до Западен парк са на 6 минути трамваите , въпреки, че е по-достъпен от към градски транспорт , откоркото Захарна фабрика.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8961
    • View Profile
Западен Парк има висящия в куп задръствания и пълен с мургави братя 72 както и сравнително редкия обиколен 77 до периферията на центъра. Метростанциите не са особено близки.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4174
    • View Profile
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.

Тогава добре би било 3 да е до Орландовци през надлез Надежда.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6940
    • View Profile
    • Email
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.

Тогава добре би било 3 да е до Орландовци през надлез Надежда.

Имало е и периоди когато се е бил по този маршрут. По принцип по Скопие и Габрово е хубаво понякога да има подсилване на тм11, но като цяло ще са едноцифрен брой пътници ако се пусне така. Поне маршрутът ще е по-кратък и може да се спеси една кола.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4457
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.
Май не си пътувал скоро с тм 10 към западния..
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8961
    • View Profile
Пътувал съм много пъти във вечерен пик и по Стамболийски постепенно се изпразва след Опълченска, след Вардар остават едноцифрен брой пътници.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.
Май не си пътувал скоро с тм 10 към западния..

Ако твърдиш че двете спирки между вагона и крайната имат пътникопоток за трамвай на 6 минути, то аз сериозно поставям под съмнение това твърдение.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 951
    • View Profile
Има по 15 души средно в трамвай в делник в двете посоки между Западен парк и бл. 13 според аналитичната система. В пик са по 20-25 души.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Само да спомена, че когато 3 беше на 5-3-3-2 и стана 6-4-6-2 , в 12.10 на Цар Симеон в посока захарна ф-ка имаше 12 правостоящи . Във времето , котаго беше с предната разстановка и вече в 12.30 двете коли се бяха прибрали на същото място в същата посока имаши не повече от 7-8 пътника. Същата работа е и със 78 - колкото по-нарядко - толкова по-малко пътници.
Иначе идеята на Радо е много добра.

Offline radk0_99

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Същата работа е и със 78 - колкото по-нарядко - толкова по-малко пътници.
Иначе идеята на Радо е много добра.
Имам усещането, че за повечето линии на ГТ е така и ще е добре да го разберат началниците