1
История на маршрутната мрежа / Re: Стари материали за ГТ
« on: Yesterday at 19:55:02 »
Супер! Страхотен подбор на статии!
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Комшията от 5 етаж зарежда електромобила си през балкона.Ако няма гараж, няма друга опция. А ако паркоместото под балкона е заето?
а най ми е интересно как серията СА **** СВ започва през април 2011-та, а СА **** ТХ чак през лятото на 2013-та. Явно всяка серия от СВ до ТХ на кода СА е вървяла по 3 месеца, иначе не виждам как ще мине толкова време щом към момента се изчерпват за около месец софийските серии.От СВ до ТХ са 17 серии за 27 месеца, как изкара една серия за 3 месеца? Една серия е била средно за 1.5 месеца, не за 3.
Точно ежедневното преминаване през температурата на замръзване е най-голямото изпитание за инфраструктура, подложена на външно въздействие. Климатичните особености на са причина за лоши пътища. Има си технологии и решения за всяка една ситуация.Немците и австрийците изобщо не жалят химията, затова температурата на замръзване слиза далеч под 0.
Много е спорно доколко има смисъл от подобно начинание. Основната част от трафика по това направление е регионален и ще остане встрани от новата линия, а транзитният трафик е слаб.То по тази причина е спорен целият проект от Радомир до македонската граница плюс връзката с Куманово.
Господин Калчев!Стрелката си е стрелка. Но почти съм сигурен, че 3 и 4 не описваха кръг около паметника, а обикаляха по Кракра. Трирелсието пред Словашкото посолство си стои все още, а изходяща стрелка на една релса в кръга беше откъм Музикалния театър.
3,4 и 20 въртяха заедно на паметника Левски. Стрелката лежеше в кръговото до преди няколко години.
Когато 3 и 10 бяха до Подуене ,4 въртеше на паметника Левски.
За Гео Милев си нямам представа как е било за съжаление. Дано някой от по старите ватмани знае.Два концентрични кръга, никакви трирелсия. Тесните въртяха по часовниковата стрелка, нормалните - срещу. Така началната спирка за едните беше в близост до крайната на другите.
В Красна поляна имаше улица Шкумба. На по-новите карти обаче, изобщо липсва. Нещо нормално за ж.к., построен в квартал с къщи.Тя изчезва още при строежа на панелките. На картата от 1988 я няма. Нещо нормално за ж.к., построен върху квартал с къщи.
https://drive.google.com/drive/folders/1dqjDNPzpdaavrYIm5xi3bamImIQAnlPe
Според мен по-слабо натоварени линии като 75 и 384 ще бъдат сред първите жертви преминали на тези автобусиЗащо жертви? По-добре с минибуси, отколкото с големи автобуси, но безобразно разредени разписания. Примерно 75 е по-добър вариант от предлаганата 17.