Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - david

Pages: [1] 2 3 ... 22
1
Вандал... а иначе Дювагът си спира много добре, български трамвай така няма да спре никога, само ще се чуе как си поема въздух и ще продължи да лети.

2
Не може да е удобно за всички. София е голям град, не може една линия да бъде съоразена с всички. Като са мераклии ще пътуват по 1 час в посока или ще идат с колата, не виждам проблем. Това е все едно аз да искам да ходя на походи в Стара планина и да се размрънкам, че 20, 22 и 27 са на по 1 час път от мен и да искам удължение на линиите до НДК.  :help:

3
https://store.steampowered.com/app/949230/Cities_Skylines_II/?l=bulgarian
Препоръчам играта, в нея всеки е свободен да проектира и реализира всякакви идеи, а именно безумни, икономически неизгодни, че и невъзможни в реалността, като така няма да страдат гражданите, а и няма да заплатят наистина дебела цена за нереалистичните виждания на шепа хора. При достатъчно прекарано време в нея, се надявам страстите по това трасе да се успокоят, да стъпим на земята и да се появят наяве нормални идеи.  :)

4
Картата е добре направена, само не ми е ясно по каква причина ТБ 1 от Борово към центъра е показан, че минава, не през локалното на България, а отзад през Григор Начевич.

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 12.07.2024, 01:51:22 »
Феновете на марката си ги има, ама на линия няма какво да се снима, което си е най - интересната и същинска част. А и проблемът е, че не идва нищо на което човек може да е фен. И тази дума съм забелязал, че се използва много често неправилно! Да си фен на дадена марка означава да се интересуваш постоянно от нея, да се возиш колкото се може повече, да обикаляш по чужди държави, за да снимаш превозните средства от същата марка/ модел, да колекционираш някакви рекламни материали, картички, значки, свързани с нея и т.н., а не просто да слезеш пред блока, да заснемеш няколко кадъра и да си се возил 5 пъти, и накрая да се наречеш фен.  :help:

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 11.07.2024, 22:47:38 »
Заминат ли си оранжевите МАНове и Конектата, не знам вече на кои автобуси, човек би могъл да е фен.   :/
Все по - лоши времена настъпват. 

7
Те и да не нагласят поръчката, пари за Алстом и Бомбардие нямаме, това е истината. Пак повтарям, че по - неудобни трамваи от Шкода няма! Не ни трябват тук.
Aз пак повтарям, че на по-хубаво от 15Т не съм се возил.
Качи се на ето тези и ще видиш какво е трамвай. https://transphoto.org/model/7290/
Шкодите са шумни, изключително тесни, с много неудобно разположение, просто е някакъв ужас. Возил съм се на няколко модела в различни градове и нито един не е удобен и направен, както трябва. Песите са много по - удобни за пътниците, макар и да са уж по - чупливи.

8
Те и да не нагласят поръчката, пари за Алстом и Бомбардие нямаме, това е истината. Пак повтарям, че по - неудобни трамваи от Шкода няма! Не ни трябват тук.

9
Аз още се надявам новото управление да бъде така добро да се заеме с направата на нови автостанции, а не накрая да си останем само с подобрение на велосипедния транспорт! Автостанция Хладилника е повече от нужна за такива цели и би било чудесно да се появи някъде по новите части на Каблешков или Филип Кутев. Именно липсата на автостанции в София е един от най - големите проблеми, а за комбинирани крайни станции на трите вида наземен транспорт не се знае дали ще доживеем.

10
В Дружба няма как да имат такъв проблем, защото почти не ги използват и имат доста по - малко от тях. В Малашевци също имаха толкова заведени преди няколко месеца и на 72 работеха масово тухли, че даже и стари БМЦ се появяваха, просто никой не го е писал.

11
Какво ми се заяждате на мен? Чудите се защо е така и аз ви казвам, не съм го разпоредил аз. А и като има чак такива мераклии за следващите 4 спирки, ще се прекачат на 11, 309 или 310. Само се драматизира излишно.

12
Защото е по - евтино и защото няма да се налага шофьорите да слизат по няколко пъти на ден да свалят и закачат тояги. Като тролеите ни нямат възможността за автоматично сваляне и качване на тоягите, това е положението.

13
2+1 е разположение за първа класа, мисля няма нужда да се убеждаваме в очевидното. Това, че БДЖ не ги ползва по предназначение, не доказва обратното.
Разликата с първа е класа е броят купета и съотвено разстоянието между седалките и оттам комфорта за краката. 21-50 са си с по 6 седалки в купе, за разлика от 20-40 и 29-74, които имат по 8, явно затова се бъркаш.

14
Седалките от първата снимка са пълна простотия... как може да сложиш такъв тип седалки във влак? Това да не е рали кола, която влиза със 130 км/ч в завоите, че да те обхваща толкова плътно и да имаш издутини от двете страни на главата, която може въобще да не ти се пада там. Такива масови седалки са сметнати за хората високи 1,75 - 1,80, което за човек 1,90 или повече е просто абсурдно да седи нормално в тях.
Най - добрите седалки си остават на 21-50! Широки, меки и без излишни глупости, които да те ограничават по някакъв начин или да ти убиват и са подходящи за всякакъв ръст и дори килограми!

15
30% друг път. Ютонг, късо Конекто имат 31-33 седящи места, двуетажните имат 83-84. Реално 50-60% повече събират.

Качването и слизането по бавно :D друг път.  Еднакво бързо като от всеки друг автобус с 3 врати. Тука може би дори по-бързо защото вратите се отварят навън и няма нужда хората да се отдръпват навътре.
С това ти мислене, още малко ще кажеш, че късо Конекто събира пътници колкото тролей Икарус, защото той е с 37 седалки...  :help:
Помисли малко за разликата между брой седалки и цялостна пътниковместимост. Отделно в тези двуетажни си е проблемно за високи хора, като се возих миналата година на М29 в Берлин, на вторият етаж си ходех сгънат, а първият беше висок, толкова колкото да не съм наведен и се оглеждах постоянно да не си ударя главата някъде.

16
Вие твърдите, че са модерни и хубави, аз само повторих, подчертавайки двата факта биещи се един друг.

17
Трябвало е под същите тези коловози и перони да засипят и хората разрушили старата гара. Навсякъде си пазят старите здания и издигат новите в съседство, но тук това ни е отнето. В Горна Оряховица също е разрушена страхотна гара от същите празноглавци.

18
Добре де, а за какво точно ви е нужен тозк мокет? Освен да събира мръсотия и да е труден за чистене, друга роля няма според мен. Отделно и изглежда ретро, а нали вагоните в случая са модерни.

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 22.06.2024, 15:43:26 »
Силно се надявам някой да спаси 1641, 1723, 1531, а след време 1767 и някой оранжев МАН от ръцете на СА, че виждаме колко внимание им се обръща...

20
Голямо представяне, голямо нещо, че сме купили 40 годишни вагони.  :help:
Явно сме изключително зле щом и за властимащите,и за медиите, и за хората такова представяне на тези кошници е нормално... не ми го побира акъла, как могат да се хвалят и да ни занимават с тази "сензация" вече 2 месеца. Колкото е смешно, толкова е и жалко.

Pages: [1] 2 3 ... 22