Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - София 70

Pages: [1] 2 3 ... 443
1
Проверката на течностите едва ли отнема повече от 5 минути и може да се направи по всяко време при почивка на крайна спирка.
Рядко се случва да са по разписание. Обикновено повечето са на +20 .
За това - вместо да има един болюк клатикурковци по гаражите - на бойното поле и да правят проверки.
Както виждате - продължават да напускат шофьори - вероятно от хубаво.

2


Масово шофьори не проверяват сосовете на каруците, които карат. То не може да се пръкнеш 10 до 11 минути преди да излезеш на смяна и под нос да измрънкаш "хъката-мъката то аз нямах време да намеря механик да ми пусне протокол за антифриз и за тва". Тия хора как си карат личните автомобили?
Започни да ставаш всяка сутрин в 3 часа, 25 дни в месеца, поработи така 25 години и живот и здраве , пак ще си говорим . До тогава си прави оборот на клавиатурата .

Не теб - останалите да попитам - работа ли е на шофьора да мие и зарежда автобуса и да му отнема още 1 час време , докато свърши тези работи и му дойде реда да ги свърши - най-вече ? Щото 9 часа е въртял в тая лудница .

Пак ще го кажа - на един единствен от тоя форум се престраши и успя да изкара една пълна смяна в кабината до водача . За което съм му благодарен!
А останалите - говорете си - не ми пречите!

3
В прословутите български карданни трамваи поне отоплението на кабината прилично ли е?
Между другото на CKD отоплението им е доста добро, на Дювазите също
Преди да станат синьо- жълти си носехме печки ,самоделки . Който нямаше - мръзнеше като куче - цял ден със замръзнали стъкла и 2 градуса в кабината .

5
Какво е това вдясно от релсите, като че ли го има и при бордюра?! Сняг не е, предвид зелените дървета и късия ръкав на елина…. Да е натрупан пясък/мрасотия, не е и частичен ремонт…  :neznam:
Изкопан набъбнал асфалт , кал . Вижда се конус и кирка.

6
След като на карданните бг трамваи отоплението беше пренасочено към два броя калорифери бяхме обект на постоянни ругатни,че не пускаме отоплението. Многократно демонстрирах, че се пуска с едно ключе вентилатора и шалтер за включване на реотаните . ОБвиненията бяха, че съм го пускал на първа степен - обяснявам,че няма първа степен - има включено и изключено. Обвиняваха ме, че нарочно пускам САМО духалките , какви ли още не неща... Трябва във всяко едно превозно средство да бъде написано кога се пуска отопление и с какво отопление разполага даденият модел .

7
Бездомник помага на други безомници

Колеги, някой спомня ли си за инцидент с блъснат от трамвай човек на 20.11.2006? Във видеото се разказва историята на ватмана, който впоследствие отива в затвора и остава без дом. Имам някакъв много смътен спомен, че съм го виждал да кара “Дюваг”, но не мога да намеря подробности.
Боян. Особен и същевременно много добър човек . На последната спирка на Орландовци , млад мъж изкача пред трамвая преди да е спрял на спирката . м 814.
Боян до ден днешен живее навън , около началната спирка на Хладилника пребивава.
Наистина ми е жал за него, но няма с какво да му помогна... Няколко пъти съм му давал по 5 лева , той - Жоро , аз помня и ще ти ги върна...

8
14 беше с този маршрут , защото 843 се обърна на летния театър . Оттогава е и забраната за БГ трамваи в гората. Това беше 1999 , преди да започне ремонта на Христо Ботев, ако не се лъжа.12 го съкратиха до Журналист а 14 с единични чешки -Журналист -Хладилника . Преди това 14 беше с Т6М-700М.

10
Поводи има регулярно. В повечето случаи с участие на известна 3-буквена марка возила.
За щастие скоро не съм чувал трибуквената марка да се е качвала в 10ката по Черни връх. Иначе е добре, че аварийното обръщало на Кораб планина е използваемо.
Мен ми е интересно дали сте виждали обръщалото на Журналист да е във възможност за обръщане на идващи откъм Черни връх трамваи. Ако съм видял правилно около площадчето може да се направи пълен кръг от трамвай
Преди две години като сменяха кривата на Журналист три дни въртях там - Хладилника -Журналист . На маратона също.

11
Разни / Re: Топло
« on: 30.11.2024, 19:20:17 »
Край! Светът свърши! Топла вода няма.На 51 години съм и НИКОГА не съм имал топла вода от ТЕЦ. винаги бойлер , от 1998 - проточни бойлери и в кухня и в баня . Справям се чудесно. Преди 5 години капка не капна от чешмата 36 ,заради мними ГЕРБерски аварии - къпах се с кофа , нагревател и канче. Тая година ГЕРБерските мними аварии бяха 32 дни - пак така . Некъпан не останах , тъй ,че недейте вдига гюрюлтия до небето!

12
Да не забравяме кой е шефът на ЦГМ а и останалите в ръководния състав де.

13
Само да спомена, че когато 3 беше на 5-3-3-2 и стана 6-4-6-2 , в 12.10 на Цар Симеон в посока захарна ф-ка имаше 12 правостоящи . Във времето , котаго беше с предната разстановка и вече в 12.30 двете коли се бяха прибрали на същото място в същата посока имаши не повече от 7-8 пътника. Същата работа е и със 78 - колкото по-нарядко - толкова по-малко пътници.
Иначе идеята на Радо е много добра.

15
Единичните вагони на около 15-20 минути не са претоварени и няма нужда от сгъстяване на ТМ 3.  :rolleyes:
Мдам, аз вече съм предимно пеша или с комбинация от други линии до работата, след като махнаха насилствено 3-ката от Орландовци... Също така е толкова рядка, че не успявам да я включа като комбинация за пътуване с прекачване... ;)
И ще стане още по-нарядко като се върне до Орландовци. Meanwile до Западен парк са на 6 минути трамваите , въпреки, че е по-достъпен от към градски транспорт , откоркото Захарна фабрика.

16
Много нагли са разносвачите на Глово и  Тейк ъуей или както се казва. Нито правила спазват, изкачат пред превозни средства , минават масово на червено . Въпрос на време беше това да стане!

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 23.11.2024, 18:10:27 »
Тези снимки са нагледен пример как е трябвало и тук да се движат - моторен+моторен. В нашия случай без ремарке . Но понеже стрелките са ни тип советский , та за това моторен с ремарке и резултатът беше повече от ясен.

18
И тм 3 целодневно с 1 кола по-малко, но за сметка на това пък една кола повече . не,че след 21 ч. има повече от двама в трамвая.

19
В Столичен Електротранспорт има служителка с фамилия Болна.

20
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 20.11.2024, 14:07:26 »
Година и два месеца преди да го взема.

Pages: [1] 2 3 ... 443