Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitakis

Pages: [1] 2 3 ... 212
1
Случайно се дават, но ги взимат и ония типове дето 'са вътрешни' и регистрират коли вместо вас. 2020г. регнахме на жена ми СО4544 - служещата на гишето в областното й го пусна от женска солидарност, а въпросните хиени, дето са превзели ОДМВР-София, ни гледаха накриво и скърцаха със зъби. Никому не пожелавам да стъпва там.

2
 :arrow: :arrow:
2748 посмъртно стана донор. Свалили са задният му мост и се готвят да го сложат на 2074.
2077 и 2066 догонват 2047.
2056 е с ПТП от преди Коледа и не е пипан.

3
11Г5 е на автогарата в Елин Пелин през 2008г.

4
Извадих днес диска от стария настолен комп, ето два бракувани чавдара.
11М4 в Кътина, 2011г.


11Г5 в - някой да познае къде, Софийско

5
До колегата momchil - серията СА хххх ХА е от есента на 2013 година.

Също така серията СА хххх ТТ по спомени мина лятото (мисля че юли месец) 2013 година, ако това ще ти е от помощ.

Поздрави!
Точно, регистрирал съм СА3004ТТ на 03.07.2013г.

6
Автобуси / Re: Чавдар 11Г5 и 11М3 ГТИ
« on: 24.01.2023, 14:30:14 »
Някой да си спомня как са били оформени пътническите стъпала при М3?
Балатум с ъглови лайсни / някаква ламарина?
Благодаря.

7
2406 по 7 към 18ч

8
Част от снимките са същите като в тази книга:
Чешка книга за Шкода 706 РТО с няколко страници за Чавдар, включително и снимки (с. 126-129) Очевидно книгата се явява част от поредица с различни чешки модели http://books.google.com/books?id=JKH4clelUoQC&pg=PA128&dq=skoda+706+rto++bulharsko&hl=bg&ei=_MzHTt2NJMrqOfGPhd8P&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=8&ved=0CFgQ6AEwBw#v=onepage&q=skoda%20706%20rto%20%20bulharsko&f=false


Опитвам, но не мога да намеря контакт с авторите, нито техни галерии в нета.

9
Автобуси / Re: Чавдар 11Г5 и 11М3 ГТИ
« on: 18.01.2023, 10:34:00 »
Годишнината на форума и сдружението бяха съпътсвани с поредна мисия за нас. Преименувам темата и представям автобус Чавдар 11М3 от 1975г. с каросерия номер 370. Интересното при него са оригиналните немски стъкла и рамки, държачи на пердета, отваряем първи прозорец от дясно (пасажерски) и цялостно добро състояние на салона. Автобусът е бил зачислен към сухопътните войски в София до 2015-2016г. когато е снет от отчет. Имал е номер ВА 105133, ако някой го има сниман в архивите си, ще бъде страхотно! В нета няма снимки, преровил съм.



Лъщи


Отваряемият прозорец

Един от майсторите

Супер салон

Таблото

Люкът също е с немски механизъм

Двигалтелят, който сега се ревизира и ще пее

Интересно японско радио Unisef, насаждано е вместо оригиналното

Тук тествах препарат за сваляне на боя върху рамката на крилото на вратата, резултатът е задоволителен и отдолу блести

Оригиналната ливрея трябва да е наподобявала този вид, но и сега си е готин


В общи линии след ремонта на двигателя и обслужване, освежаване на външния вид, ще е постижимо през март да го върнем в движение.
Който може да помага, добре е дошъл. Дейностите по почистване например са елементарни.

10
Автобуси / Re: Mercedes Intouro E/ME (1301-1315)
« on: 17.01.2023, 18:59:01 »
Ще ти се :D Този не би се вместил в бюджета.

11
Сходна е ситуацията на СОП - юг. При поддържане на 80-85кмч, единият снак ми показа близо 100, следващия 70. Засичано при липса на трафик.

12
Електробуси / Re: Karsan Jest Electric
« on: 12.01.2023, 11:52:48 »
Пристигнали са ;)

13
Опитах да съвместя информация за двигатели и предавателни кутии за всички модели в ГТ, според данни от форума, най-вече  постове на Stierlitz; документи от общ. поръчки и брошури на производителите.

МоделДвигателКутия
MAN Lions city CNG 2019E2876 LUH07 228kW (310hp) Euro6Voith D854.6 SENSOTOP (Diwa 6) 4-gears
MAN Lions city CNG 2014E2876 LUH07 228kW (310hp) Euro6Voith D864.5 (Diwa 5)4-gears
BMC Procity CNGCummins ISL G 320 239kW (320hp) Euro6ZF 6AP 1400B Ecolife 6-gears
Yutong ZK6126HGA CNGCummins ISL G 320 239kW (320hp) Euro6Voith D854.6 SENSOTOP (Diwa 6) 4-gears
Yutong ZK6126HGACummins ISB 6.7 210kW (280hp) Euro6Voith D854.6 SENSOTOP (Diwa 6) 4-gears
MB IntouroOM936 220kw (299hp) Euro5Mercedes-Benz GO 110? 6-gears manual
MB Conecto LFOM926LA 210kW (280hP) EEVVoith D864.3 (Diwa 3E) 4-gears
MB O345 G ConectoOM457hLA 220kW (299hp) Euro3Voith D864.3 (Diwa 3E) 4-gears
MB O345 S ConectoOM457hLA 185kW (250hp)Voith D863.3 ANS (Diwa 3) 3-gears
MAN SG262D2866LUH22 191kw (260hp) Euro1Voith 854.3 4-gears
BMC 220SLFCummins ISBe 220-30 162kW (217hp) Euro3ZF 4HP 502C Ecomat 4-gears

Утре ще добавя и по-старите автобуси, които вече са в историята. Може би и частните.
MAN SL232D0826LOH07 169kwZF S6-85 6-gears manual
MAN SL200
MAN SD200
D2566MUH 141kW (192hp)Voith D851.3 3-gears
Чавдар 141D2865 LUH05 198kW (270hp) Euro1Voith D863.3 3-gears
Tedom C12GTedom City210 220kW (299hp) Euro5Voith D864.5 ANS (Diwa 5) 4-gears
MB O302TOM421 V6 159kw (216hp)ZF S6-90 6-gears manual
MB O305OM407h 147kw (200hp)MB W3D080R 3-gears
MB O305GOM407h 147kw (200hp)
OM407hA 177kW (240hp)
MB W3D080R 3-gears
MB O345OM447hLA 184kw (250hp) Euro2ZF Ecomat 4HP 4-gears
MB O345GOM447hLA 220kw (299hp) Euro2ZF Ecomat 4HP 4-gears
Ikarus 280оригинално Raba D2156 HM6U 141kw (192hp)
заменен с Raba D10 Euro1
ZF S6-90 6-gears manual или
Voith Diwa 3-gears
BMC 250SLFCummins ISBe4 250B 184kW (247hp) Euro4ZF 6HP 504C Ecomat 6-gears
Guleryuz Cobra GD272LFD0836LOH55 206kW (280hp) Euro4ZF 6HP 504C Ecomat 6-gears

14
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 07.01.2023, 09:19:11 »
Да. Много наивно ги бракувате по наряд, който дори не гледате подробно :)

15
Ами, вятър. Не могат явно да съберат достатъчно соло автобуси за 604 и витошките линии.

16
604/5 е старо бмц.

17
Май сме пропуснали, че нашия човек от Кърджали ще захлеби като за последно с още 6бр. Интуро за 1.5млн. пари (грубо 250000 на брой, при предишната доставка цената е била по 238к на парче) - https://app.eop.bg/today/248983
Изисквнията са като от предходната доставка, накратко от спецификацията:
Quote
Година на производство   Минимум 2015 г.
Пробег   Максимум 300 000 км
Двигател
•   Гориво – дизел;
•   Брой цилиндри – минимум шест;
•   Обем – минимум 7 000 см3;
•   Еко стандарт за емисии - Евро 6;
•   Мощност – минимум 200 kW;

•   Седящи мин. 55 (петдесет и пет) и правостоящи (ако има);
Гаранционният срок е намален от 12 на 3 месеца.
Подобен автобус на пазара струва ~180000лв.
Разбирам че освен печалбата за търговеца има и разходи по транспорт и регистрация, но за горницата поне да бяха включили в изискванията и едни велобагажници и информационни системи.

18
2023 ще посрещне 2023г. 'на трупчета', над месец виси със счупено странично стъкло откъм вратите...

19
180ка с инв. номера 89 и ДКН Сз 6565.
Препоствам я от офроуд форума - "Икарус на есенно зимен преглед в ДАП Стара Загора през 70те години."


20
1404 11

Pages: [1] 2 3 ... 212