1
Обща информация / Re: Информация за метрото
« on: 05.10.2011, 12:18:17 »
Интересно, защото някога някъде си може да има авария която евентуално би могла да спре движението по цялата линия(интересно защо) да прекъснем изградена връзка м-у над 300 000 души.
А вход към депото от към Обеля е задължително да се направи, за това ако се налага не е проблем да се спре временно движението там. Просто както сега ако влака е за депо на Сливница го съобщават и хората за Обеля слизат и изчакват следващият. В обратната посока ще е същото било сега на Обеля или в бъдеще на новата станция.
А пък вица че не може да се направи график на машинистите направо ме уби, ами да отидат в 5 клас и децата ще им го направят.
И при тази гениална схема 2-ри диаметър има две връзки с ж.п. а 1-ви нито една. Дори до Централна ж.п. и авто гара не само за Надежда Люлин ще пътува през Надежда защото ще избегне прехвърлянето. Въднъж заради загубата на време и втори път защото почти всеки тръгнал на път е с някакъв багаж. И поради каква причина трябва насила да накарат хората да се прехвърлят и да задръстват още повече трансферните станции вместо да се търси максимално балансилане на натоварванията по цялото трасе поне до колкото е възможно.
Същият е случая с липсата на директна връзка на станция Банишора с трамвая вместо там трансфера за Илиенци ще става на и без това много по-натоварената ц.гара.
А вход към депото от към Обеля е задължително да се направи, за това ако се налага не е проблем да се спре временно движението там. Просто както сега ако влака е за депо на Сливница го съобщават и хората за Обеля слизат и изчакват следващият. В обратната посока ще е същото било сега на Обеля или в бъдеще на новата станция.
А пък вица че не може да се направи график на машинистите направо ме уби, ами да отидат в 5 клас и децата ще им го направят.
И при тази гениална схема 2-ри диаметър има две връзки с ж.п. а 1-ви нито една. Дори до Централна ж.п. и авто гара не само за Надежда Люлин ще пътува през Надежда защото ще избегне прехвърлянето. Въднъж заради загубата на време и втори път защото почти всеки тръгнал на път е с някакъв багаж. И поради каква причина трябва насила да накарат хората да се прехвърлят и да задръстват още повече трансферните станции вместо да се търси максимално балансилане на натоварванията по цялото трасе поне до колкото е възможно.
Същият е случая с липсата на директна връзка на станция Банишора с трамвая вместо там трансфера за Илиенци ще става на и без това много по-натоварената ц.гара.