1
Варна / Re: ZHONG TONG LCK6126EVG
« on: 22.11.2024, 03:40:48 »
Поне на външен вид добре изглеждат, визията ми допата, и фаровете са красиви, и като цяло са красиви, по моя преценка.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Ако не се лъжа това са автобуси от пловдивския ГТ.Лично аз залагам, че са Пловдивски, онези дето ги нарекохме “Щъркелите”. Ако не откъде другаде.
Инвазия на ЗиУ във форума, за ужас на всички "фенове"Кое е опасното че просто не вдявам ?: инв. №2540 преминава опасно близо до Орлов мост
Автор: Иван Григоров.
Ами всъщност докараха и канадски... само че така и не тръгнаха.Та дори ги накълцаха. Обаче най-лошото е, че платиха парѝ за транспортирането, изгориха нафта или каквото е там гориво, с други думи казано инвестираха парѝ и изгубиха време, и после всичко това отиде на кино, с две думи пълна загуба. Щом като нямаше да тръгнат поне да не ги бяха товарили на фери ботовете.
А при движение от диференциал или лагери и много по-малко от самия мотор. При Икаруса в покой се чува помощната група - динамо, помощен мотор и компресор. При 26Тр този шум го няма защото вместо динамо се използва статичен преобразувател, а компресорът е винтов и работи само когато налягането на въздуха в резервоара падне. Освен това е безшумен и трудно може да се долови звук от работата му.Тука ще имам малко нужда от изяснения, защото много не ми е ясно и не съм запознат с тези детайли.
При Икаруса в покой се чува помощната група - динамо, помощен мотор и компресор.За какво служи помощния двигател ? Има ли на всички тролейбуси ?
При Икаруса в покой се чува помощната група - динамоА пък динамото за какво служи ? И кои тролейбуси имат динамо ? Да не би да по-старите като Ikarusите, ЗИУ, DAC Чавдар, Škoda 9Tr и 14Tr ?
При 26Тр този шум го няма защото вместо динамо се използва статичен преобразувателА пък статичния преобразувател и той ли служи за същото нещо като динамото ? Но все пак предполагам, че работи по друг начин. Това да не би да го имат по-новите тролейбуси с асинхронен електродвигател като например Škoda 26Tr и 27Tr, също както и новите Чешки SORове които дойдоха в Русе и Сливен ?
два соло Бовера които според шофьори бяха от 1961г.Ако добре помня солотата бяха 1956.
Съчленените да, бяха 1960-те години. Онези с правите предни стъкла бяха от 1961, а червените Берни и зелените FBW с по-заоблените предни стъкла бяха по към края на 1960-те.APG-тата (Боверите) коя година са произведени? Доколкото знам Берните са в периода 1965-1967. APG-тата би трябвало да са някоя друга година по-нови.Съчленените бовери бяха от края на 60-те
От тролеите Чавдар В 14- 30 последно се е движил 502 някъде до 1992. Другите са изведени от експлоатация по- рано заради множеството технически недостатъци.И аз тогава виждах 502 в движение, и сáмо 502 виждах в движение, 503 киснеше в депото, дали случайно не е бил донор за 502 ? А пък 501 никога не съм го виждал, дали не са го нарязали много по-рано, дори в началото на 1980-те ? Но вярно че не бяха качествени тези тролейбуси, дори 502 не се движеше през цялото време, през някои дни се движеше, ама си имаше месеци прези които не беше никак ативен, и си имаше дни през които го ремонтираха.
Ето в какъв вид може да се поддържа една машина на 32 години, която е и в ежедневна експлоатация. При нас дори новият подвижен състав изглежда по-амортизиран. Да не говорим, че от основни ремонт за десетки хиляди излизат в къде-къде по-трагичен вид.Пък ние вече сме свикнали Ikarus 280 да са зле, та дори и във facebook Българи са направили групи “Аз мразя автобуси Ikarus”, “Не на Ikarusите” и прочие, но ето на, ако отидеш в Унгария и видиш Ikarus няма дори да го познаеш, значи проблема не е самия Ikarus, а поддръжката, също както и лошите пътища. В България какъвто и автобус да вземем все става на шкембе чорба, дори и Mercedes, MAN, Setra, Volvo, Scania и други такива най-престижни марки. И в Пловдив като се движеха Ikarusи имаше общински и частни Ikarusи. За частните и някои хора викаха дори, че това е един много хубав германски автобус, макар че пак си беше Ikarus 280 защото изглеждаха толкова по-добре от общинските, че не можеше да ги познаеш. И във филма “Дунав мост” един шофьор на BMW каза, че Германеца си лъска колата и я ухажва, докато Българина я мърли. Та това сме ние Българите, мърлим, затова каквито и автобуси да вземем все са скапани ако повече години сме ги карали в България, а ако скоро идва от друга държава изглеждат добре. А ако да кажем в следващите дни пристигне един Ikarus от Унгария няма да го познаеме.
тролеите Шкода с шаси SOR като че ли возеха по-меко от нашите. Качих се и на автобус SOR и на автобус Соларис и там Сор-ът по-добре вози.И в Стара Загора има автобуси SOR и излезнаха добри, хубаво возят, не са лоши, макар че харесваме повече дизайна на Solarisа ама не сáмо дизайна определя возията.
Брони са имали, но са свалени тук в България.И аз се посъмнявах да са били произведени без броня, не ми е известно въобще да са се произвеждали тролейбуси без брони. Но ми е интересно защо ли са ги махкали и със каква цел. И в Пловдив 500 се движеше без предна броня.
Странно ми е защо се произвеждат още със старата визия.Може и да е скъпа новата визия, а предишната визия да я дават на по-изгодна цена, което ти дава възможност да се возиш на нещо ново за по-изгодна цена.