Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 192
1
О е преду У по азбучен ред, така че според мен ще се започне с ОА. :neznam: СВ хххх ХХ може като се изчерпат всички възможни комбинации да я пуснат като един символичен завършек на областния код СВ...

2
Нормално е да започнат да окапват като круши. Все пак ресурса им е около 8-10 години. За колко им беше лизинга? Като ги изплатят направо да ги махат и да взимат нови...

3
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 13.11.2025, 21:59:03 »
Тогава ли беше пак кризата с боклука? Че гледката около кофите е подобна на сегашната. Вижда се и, че торбичките от Била са основен моден аксесоар.

4
Сигурно са се объркали, че поръчката е за газобетонни блокчета Ytong   :laugh: Впрочем тролеи Ютонг си има и скоро ще видим такива в Будапеща.

5
Ул. Делийска воденица в Дружба 2.
https://maps.app.goo.gl/5ggMt43gKnkyA4hs8
А стоп кадрите конкретно са от филма Маргарит и Маргарита. В Малинова долина и ливадите сега май е малко по-чисто, от колкото тогава е било при строителството на новите квартали...

6
https://papagal.bg/eik/201332146/2416

Quote
АЙ ПИ ЕМ ТИМБЪР ЕООД
Статус
Активен
ЕИК/ПИК
201332146
Регистрация по ЗДДС
Да - BG201332146 от 22.03.2013 на основание чл. 100 ал. 1 от ЗДДС (Регистрация по избор)
Дата на регистрация
09.11.2010 16:54
Наименование
АЙ ПИ ЕМ ТИМБЪР
Транслитерация
I P M TIMBER
Оборот
673 000 лв. оборот за 2020 г.
Служители
11 служители към 2021 г.
Правна форма
Еднолично дружество с ограничена отговорност (ЕООД)
Седалище адрес
БЪЛГАРИЯ, гр. София, р-н Витоша, Симеоновско шосе, 240
Контакти
Код на икономическа дейност
7110 - ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА АВТОМОБИЛИ
Предмет на дейност
ОТДАВАНЕ КОЛИ ПОД НАЕМ /РЕНТ А КАР/, РЕКЛАМНА, ДИЗАЙНЕРСКА И МАРКЕТИНГОВА ДЕЙНОСТ, ТЪРГОВСКА И ПРОИЗВОДСТВЕНА ДЕЙНОСТ, ВНОС И ИЗНОС НА СТОКИ И УСЛУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, СЪОТВЕТ... прочети още
Представляващи
Управител: ИВАЙЛО ПЕТРОВ МАРКОВСКИ (свързан с 9 фирми)
Собственост
Едноличен собственик на капитала: ИВАНИЧКА РАЙКОВА РАЙКОВА-МАРКОВСКА (свързан с 5 фирми)
Капитал размер
100 лева (100 лева внесен)

7
Некадърно писана статия, имаше такива опасения от хората единствено.

8
70 бр. газови:
1. Отокар
2. БМС
3. ЕЛ Бус (китайци сигурно)
4. Физическо лице Десислава Тошева
5. Мерцедес Бенц

20 бр. 12-метрови:
1. Еридантранс
2. АЙ ПИ ЕМ Тимбър
3. Айпартс
4. Аварийни Системи

25 бр. 18-метрови:
1. Еридантранс
2. АЙ ПИ ЕМ Тимбър
3. Аварийни Системи
4. Физическо лице Иван Емануилов

Двуетажни:
1. Ай ПИ ЕМ Тимбър

Ел БУС са Иризар според рисърчването ми в Гугъл.

9
Ах защо няма Убер в България....иначе зад въпросния франчайз стои....Шиши.
Шиши нали стоеше зад Йелоу? Или в тая държава вече Шиши тече и от чешмата?

10
Точно като нашите няма. Нашите са с една идея по-ниска етажност, докато по Румъния, Унгария, Чехия, Словакия и прочие цяла източна Европа масово са по 10-11 етажа. В бившите СССР има блокчета тип хрушчовки с по-ниска етажност, но пак се различават.

11
В Пловдив новата серия е СЕ!!!
Значи със сигурност следват ТЕ, ХЕ и минават на АО.

12
Няма такова нещо "Лада 2140". Видял си Москвич  :)

13
В този град като цяло метрото е единственото нещо, което е "като хората" и силно контрастира с останалата инфраструктура и състоянието на градската среда...

14
Понеже беше засегнато как стои въпроса с кафето и баничката и в железниците, редно е да уточним и машинистите в метрото между кои станции спират за кафе и баничка?  :rolleyes:

15
Вендинг машини в депата и гаражите и на по-натоварените крайни спирки с по няколко линии няма да струват много.  :rolleyes:
Има ги. И то не от вчера ... Но, баничка от вендинг машина и ти няма да си вземеш.
Тъкмо няма да си взимат банички, а нещо друго. Баничките са мазни, вредни, в комбинацията със "седящия" характер на шофьорската професия водят само до проблеми.  8)

16
Да се изкажа и аз с мойте 5 стотинки по въпроса за условията. На сегашното ми работно място са осигурени само кафе и вода, като доста често и те свършват и няма по 2-3 дни докато заредят отново. Съответно аз всеки път трябва да се подсигуря за 12 часова нощна смяна с достатъчно напитки и храна, защото представете си, нито има "магазинче" или кафе наблизо, а дори и да имаше, аз нямам право да напускам обекта в тези 12 часа и това е изрично, така че съм си намерил начин. Въобще обаче цялата случка е толкова абсурдна, че каквото и да се коментира просто сякаш е излишно. Просто поредният абсурд, случващ се в нашата страна, където положението вече е анархично. Обществото е болно и именно там се корени проблема...

17
Положението явно е много зле, само това мога да кажа. Имаше момент, в който се отричаше напълно като възможност да се взимат отново автобуси втора употреба, а го докараха до там, че с такива да спасяват положението...
Защото имаше европари за нови автобуси. Нали така си уредихме и с МАН овете. И още тогава си спомням че коментирахме че в момента щом спрат европарите с тези данъци няма как да си позволим нови и ще дойде пак момента в който ще минем на втора употреба. Ами този момент дойде.

Няма как с цени и данъци от преди 15 години...
Тази мантра за нямането на пари малко издиша при милард и половина годишен бюджет на СО  ;)

18
Положението явно е много зле, само това мога да кажа. Имаше момент, в който се отричаше напълно като възможност да се взимат отново автобуси втора употреба, а го докараха до там, че с такива да спасяват положението...

19
Те сигурно така са си мислели и тогава, но кой да знае че довършването на Хемус ще се окаже такъв мираж.

20
Интересна щеше да е гледката по натоварения път София-Варна да има и тролейбусна мрежа, по която със сигурност дълги години щяха да се лангъркат ЗиУта.  :crazy: Разстоянието от края на Велико Търново до разклона за Лясковец е почти 8 километра.

Pages: [1] 2 3 ... 192