Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xr1st0

Pages: [1] 2 3 ... 63
1
Тогава защо изръсиха толкова много пари за тия тролейбуси с батерии?  :help: Ето това беше идеалният момент да ги използват, а не да правят 11 вътрешнобанишорски транспорт. Аз съм сигурен, че и голяма част от банишорци не знаят за 11 или поне не знаят за класическия му маршрут. Че и в сайта все още не е отбелязано, че това ще е транспортната им услуга за следващите два месеца.
Е как защо - защото не са техни, а и звучи модерно
А и каква е този намек за класически маршрут Кога е 11 е вървял в Банишора Аз поне го знам достатъчно да е до Сточна гара

2
]Удостоверенията са безсрочни и се налага подновяването им единствено при специални условия - само при причиняване на тежко ПТП, хващане за каране в пияно състояние и т.н. ...
От което излиза, че с малко връзки ще излезе напълно здрав. Като виждам в железниците психо тестовете как се дават на калпак след звънвяне от нужното управление  с текст  - "няма хара и тия 10 човека ни трябват"

3
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 17.07.2024, 15:32:33 »
Примерно си пиеш хапчето и руския мир става мирен?

Та се сетих за прословутата реплика на Хрушчов :

Мы хотим мира, мы хотим всего мира!
Добра игра на думи, но илюстрира добре имперските мераци на Русия

4
Изтрити теми / Re: Тема за вагони
« on: 13.07.2024, 18:06:54 »
ОВВ нямат общо с тези вагони, за да имат те общо с тази гавра с мигрантите

5
Доколкото знам в крайните гари и депата има кабели, които могат да се закачат и да осигурят постоянна работа на парното или климатика на 1500V. Може би биха могли да се създадат условия за да работи и климатизацията. Виждал съм през зимата да има разпореждане за денонощно осигурено отопление значи при желание може и за охлаждането, нищо че го няма в правилниците писани с кръв от 70-та година

6
3) Тъжното е, че тази "поддръжка", която се прилага на старите автобуси, се прилага и на новите и затова те дават проблеми.
И можем да се надяваме, че новото ръководство ще промени тоя порочен подход. Защото не може да се купуват нови автобуси и да ги съсипваме

7
Може ли обяснение защо сериите вървят РК и после ХН и ХТ - по какъв ред се избират точно тези комбинации

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 12.07.2024, 13:40:21 »
Метанов двигател не се поддържа с кол и въже и с просташко българско скъперничество на гърба на качеството на поддръжката.
То на такава псевдо поддръжка единствено може да издържи Икарус или Чавдар. Защото издържат на ремонт с чук и тел

9
Вместо избор на професионалисти за пореден път имаме разпределяне на порции!
Че по кое време  СОС е предлагала професионалисти - нали шефовете на дружествата трябва да са послушни на властимащите
 

10
Я кажи в този Соалрис къде е тази жълта линия, отвъд която да не стоят пътниците?!  :rolleyes: :neznam:
На големия надпис с бели букви на син фон. Иначе жълто има само на прага гумата

11
Дали няма да има действително подобряване на нещата по Столичния транспорт с едно назначаване на нови началници

12
Минути преди 7 тази сутрин на „Дондуков“ и „Кракра“ в посока унивеситета плътно един до друг на светофара пристигнаха 1, 2 и 3, а 4 беше на минути по-назад. По-късно, вероятно от 20 до 30 минути имаше долепени 4 и 1. Гениалността в синхрона на разписанията на тролеите в центъра при летни разписания блести за пореден път.
Чудел  съм се това съзнателно ли се прави или е просто некадърност на n-та степен. Това може да се предскаже  с екселска таблица, а на тия графисти им се плаща заплата

13
Разрови по снимките, всички тия размери са написани на всеки вагон.
Да другия вариант е снимка с добра резолюция

14
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 30.06.2024, 17:53:46 »
Честно не направих тази сметка - иначе биографията я прочетох и ми направи добро впечатление. Бил си е духовен човек и си е дал живота на църквата. Според мен БПЦ би трябвало да е аполитична и ако държи да е такава да не прави и никакви коментари на политически теми. Иначе е грозно ТАСС да правят политически дивиденти от този избор

15
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 30.06.2024, 16:58:35 »
Най-положителното е, че този патриарх не е бил поредното уше на ДС, и няма документирано агентурно минало в годините на социализма у нас. Мнението му по отношение на войната в Украйна си е негово частно мнение и не мисля, че има общо с православието. Не е редно да политизираме и църквата.

16
Интервал от 20 минути не означава да чакаш 20 минути на спирка - какво ще те накара да отидеш на спирката веднага след преминаването на предишната кола по линията и да кибичиш като гламав до следващата!?!?
Абсолютно е така, но не са рядкост случаите когато човек трябва да се прикачи на друго превозно средство, а при така честото пакетно придвижване на линиите е възможно твоето нещо да е минало минута-две по-рано, което си означава именно висене на спирката.
Принципно онлайн разписанията са огромно удобство когато плануваш пътуване, но при прикачвания много често нямаш какво да си свършиш в района на спирката на прикачване, освен да разглеждаш забележителните дупки на асфалта или между плочките

17
А 76 дали не можеше да обръща около самото каре на Божан Ангелов и Самара. И без друго след кръстовището до Бизнес парка се дублира с 213 и там 213 и сам може да си го обслужва

18
На мен ще ми е интересно да се направи изследване на темата как метрото влияе на презастрояването на кварталите в които се появява, защото като изникне някоя метростанция около нея почва бясно и диво строителство и цените на парцелите се вдигат многократно. Ако това го наричаш развитие може двете изследвания да съвпаднат.
Именно въпросът е дали има изследване, което да отговори дали първо е метрото после е строителството или е на обратно. Също въпросът е дали е релевантно да насочим метрото към слабонаселени райони с надеждата презастрояването да се насочи натам

19
Електробуси / Re: Електроавтобуси
« on: 29.06.2024, 20:31:32 »
Той ако има горе почивка може да си зареди на спокойствие или да позареди частично и да рекуперира надолу, че нали по пътя на логиката надолу ще е само спирачки

20
Не са най-редовните, но през лятото винаги има по-малко пътници заради почивките.
С тези интервали на движение е цяло чудо, че изобщо остават пътници...
Замисляш ли се как се стои 15/18/20 минути на 37/8 градуса температура на слънцето. Просто хората дето имат работа или се издвижват пеша, или намират колега/познат с кола. А тия дето имат коли даже и насън не си мислят за градски

Pages: [1] 2 3 ... 63