Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 525
41
На 81 и 82 крайна спирка беше пл. Възраждане.

42
Още двуетажни засега няма да има.
Иначе в Малашевци има десетина свободни Хигера, но няма къде да се движат. 75 им беше по мярка, но отиде в Дружба, затова сега се появяват на 309, 72, 26 и др.

43
А мивката мие само с вода на половин програма.

44
Просто го давам за пример, предвид слабото натоварване на 8 в последните две спирки. А и колко да е дългогодишен, почти 30 години. То затриха далеч по-традиционни и дългогодишни маршрути, та за 8 се хвана.

45
Ако търсим исторически корелации, то 6 трябва да е 1, 7 да е 6, а 27 - 7.

 
1+3 е супер, защото и 1 и 3 се използват до Сливница според данните, т.е. при директен маршрут през Македония и Възраждане губим всчики пътници на 3 между Мола и Сливница и тези на 1 между Лъвов мост и Македония, а те не са малко. Иначе първоначално плановете бяха да се слеят директно по Ботев.

С промяната се постигат две много съществени неща - над 20% икономия на разходи, без влошаване на обслужването на Захарна фабрика, както и много по-добър интервал в Иван Вазов, който се товари добре между там и Халите.

Правено ли е проучване тези пътници какви навици имат? Данни на база камерите, не са меродавни, защото не дават отговор на важни въпроси. Дали пътниците слизащи на Лъвов мост пътуват от Иван Вазов или са се качили по маршрута, дали същите нарочно са изчакали 20 минути за да се качат точно на съотвения трамвай или случайно са улучили същия. Дали тези пътници са склонни да се прекачват и пр..
Същото се отнася и за 3. Дали пътниците към Сливница и Гарата са от Св. Троица или са се качили някъде по Стамболийски. В такъв случай може да се мисли вариант в посока на 8 към Гарата.
В крайна сметка когато се правят оптимизации, е редно да се помисли и за добавената стойност. Не само какви пътници в повече ще привлече 1+3 през Гарата, спрямо отделните линии , но и колко би привлякла по краткия маршрут в сравнение с дългия, като се отчете загубата на потърпевшите  от промяната.

46
Разни / Re: Моделизъм
« on: 08.11.2024, 14:33:02 »
Ако ще е с реклама на Мото Пфое, рамките на прозорците трябва са сиви, а не черни. Започнаха да ги боядисват в черно на ГПР след Милениума.

47
Пробегът е важен, но има и други фактори, според които крайния избор да е друг.
304 минава почти пред гараж Дружба, но се обслужва от Земляне.

48
Е, ама така Ботев от две линии до Орландовци, оста без нито една. Натикването на още една линия по Алабин съвсем ще задръсти положението. Аз смятам че няма смисъл 3 и 4 да се дублират до Орландовци, но панорамната обиколка също не е добра идея.

49
Защо реши че е най-добре Земляне или Малашевци. Всеки един от трите гаража е близо до маршрута на линията. Само че Дружба е по средата, което осигурява равномерно обслужване в двете направления рано сутрин и късно вечер.

50
За да се закупи нещо, особено по Оперативните програми на ЕС, трябва сериозен административен капацитет от страна на потенциалния бенефициент, покриване на нелеки изисквания относно процедурите, както и осигуряване на съфинансиране. БДЖ не отговаря на нито едно условие. Не че имат огромно желание, но в случая нямат и шанс. Неслучайно и ПВУто го врътнаха през МТИТС.

51
Осигурителната техника ще спре поне единия, а защо не и двата влака. Същата в МД 3 позволява автономно движение без машинисти.

52
Ще рече човек че тия разклонения са с един коловоз двупосочни и едва ли не ще има челни удари. А ако влак аварира на разклонение, то по какъвто и начин да е организирано то, движението рано или късно пак ще спре.

53
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 06.11.2024, 17:05:23 »
Защо му се връзвате на онова нещо. Явно психиатърът му е в отпуск.

54
Аз не виждам проблем в пресичането на едно ниво. Предвид че скоростите в участъка не са високи, както и нивото на осигурителната техника, не виждам защо трябва да се изразходват значително повече средства и  да се разкопава целия парк.

55
Нищо не е ремонтирано. Каквото беше разкопано, след това се възстанови. Другото не е пипано.
Сиреч от Лъвов мост до Козлодуй е ново. От Козлодуй до Надлез Надежда си е от '80те.

56
Пътниците от Буново въобще не трябва да разчитат на международен влак. За тях трябва да си има регионален влак, познат у нас като КПВ.

57
Водачите ако спазват правилата и недопускат външни лица в кабините, няма да имат проблеми. Елементарно е.
Иначе, щом нещо е написано, то няма никакъв проблем да бъде прочетено от всеки. Дори е радващо ако лица на отговорни ръководни длъжности четат тук.

58
Разбира се. Техника която не е на линия, на практика се води пасив за превозвача.

59
Quote from: New_Passenger
Тези BUS ленти за които говори Иво, са предназначени само и единствено за автобуси и тролейбуси от ГТ.

Някой май не е чел скоро ЗДвП, особено частта касаеща т.нар. Бусленти.


60
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 31.10.2024, 23:00:19 »
Всъщност той си е бил 83, преди да стане 553. Преди реставрацията, когато ходих в Трамкар да го снимам, вътре си имаше табелка 83.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 525