Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 504
41
Автобусът е бил Jonckheere Deauville собственост на Пампорово АД.


42
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 05.04.2024, 11:11:56 »
Бай Марине, ползвай Интерактивната карта. Там виртуалните табла  работят.

43
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 03.04.2024, 17:33:05 »
Сон шон жмо. Стои си на едно място.

44
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 31.03.2024, 16:33:24 »
Ограничението е за теб. Ние проблеми нямаме!

45
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 31.03.2024, 15:36:21 »
Видео има колкото щеш. То се прави за да се покажат изключенията.
Аз във вътрешно шенгенски полет не съм бил спиран никога за каквато и да е проверка, пък съм бил и в Турция и в САЩ и къде ли още не. В Турция ще видят че си бил, само ако представиш паспорт, какъвто за ЕС не се изисква. А пък ако си влязъл от Турция в България с лична карта и това няма да видят. Изобщо много филми гледаш. Попътувай малко.

46
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 31.03.2024, 10:15:33 »
Напротив, така е, защото в момента и по вътрешните линии ме съдират от проверки...

Това са си твои проблеми. Всички останали пътуващи от и към шенгенско летище ще се спести едно неприятно чакане по паспортни проверки и пътуване от крайни гейтове, където има само автомат за вода.

47
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 31.03.2024, 09:02:30 »
За теб може и да не се промени. За редовно пътуващите със самолет, обаче това не е така.

48
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 29.03.2024, 22:41:06 »
Скорости има в изобилие от бракуваните Конекто в Земляне.

49
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 29.03.2024, 22:18:22 »
Не съм голям оптимист, но има шанс да го направят като за музей. Доста работа има по него.

50
Казваш на софтуера че има филтър и си свиркаш...
Или лепиш изолирбад върху лампата на таблото.

51
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 29.03.2024, 13:14:56 »
3588 вече е в новия си дом

52
Ето поправих го. Доволен?

53
Що се правиш на ударен. Работя на смени, точно както си го правил и ти.

54
Те си дойдоха умрели. По обед имаше поне 6 чакащи за нещо пред сервиза.

2072 засега изглежда трайно спрян.

55
Боже опази..

Иначе невинаги са така навързани нещата. Ето, например за моята професия е необходимо поне степен магистър инженер, и куп други допълнителни курсове. Въпреки това обикновено (с едно Н!) ставам в 4 сутринта за работа или се прибирам след полунощ. Работя на Великден, Коледа и Нова година. И за нищо на света не бих си променил работното време.


56
Той Бай Марин само за заблуда се прави на неразбрал и задава риторични въпроси.


57
Позволете ми да не съм от тези снамщи с телефончето.
Проблеми има колкото щеш. Има финансови, има с човешкия ресурс, организационни и пр. Част от тези проблеми не са пряко свързани с финансиране, а са по-скоро поради ниска квалификация, слаб и занижен контрол, както и обикновен мързел.
И тези проблеми не са плод нито на климат, нито на някакви кой знае какви особености на софийския хабитат. Дървената шопска глава е по-вероятна причина...

58
Питаш, констатираш или злорадстваш?

59
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 27.03.2024, 09:14:33 »
... Въпросът е икономически оправдано ли е било да се натискаме за по-добра поддръжка на О 345 само за да не бъдат нещата „през пръсти“.

Когато СА започне да отчита загуба, когато дадено возило е спряно за ремонт, тогава отговорът ще е "ДА". Докато това се проумее, ще е през пръсти. В крайна сметка 30% резерв на подвижния състав, дава удобството същият да кисне в половината време в сервиза, защото предишното обслужване е било "колкото да върви".

60
Същият е бил. Ходили са до Банкя.

Явно все някак са успели да го съживят, да видим, колко ще изкара…

Предвид че му снениха доста неща по двигателя, на практика може да изкара още толкова.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 504